Jump to content

carburanti quasi finiti a trieste

Recommended Posts

mi non rivo a capir........ok xe sciopero dei autotrasportatori , i triestini in 2 giorni ga ciapa d'assalto i distributori de benzina e ormai i ga fini' le scorte stamattina vedevo automobilisti che girava x trieste a sercar benzina............. ma i sa che a pochi km esisti uno stato dove non manca benzina e gasolio e che costa anche meno che in italia?

mi non rivo a capir........ok xe sciopero dei autotrasportatori , i triestini in 2 giorni ga ciapa d'assalto i distributori de benzina e ormai i ga fini' le scorte stamattina vedevo automobilisti che girava x trieste a sercar benzina............. ma i sa che a pochi km esisti uno stato dove non manca benzina e gasolio e che costa anche meno che in italia?

Ma te son fora, me toca far quasi 10 km in andata e 10 km de ritrono....

Questo xe quel che me go senti dir tante de quelle volte... Cosa te vol far se i xe capre i rimani capre... :angry:

el pezo xè sta corsa al'acquisto...quanto durerà ancora?non tantissimo credo...capiso quei che ghe servi l'auto x lavor ma finisi quà...

la gente no se rendi conto che fazendo cusì i consuma anche la benzina dei mezi de soccorso che xè molto + importanti? :0:

ma i sa che a pochi km esisti uno stato dove non manca benzina e gasolio e che costa anche meno che in italia?

Esatto! E a 3' circa da dove lavoro!! :D

Son appena andado a far benzina a Lipiza, go fato 20' de coda, e dir che xè 4 pompe.

I tipi oggi sta fazendo i miliardi, quando go pagado el paron dentro gaveva un sorriso a 44 denti perché tutta Trieste xè là.

Da cui deduco che da noi la benzina sia totalmente finida.

La corsa all'acquisto credo sia inevitabile.. la macchina servi a tutti.

Credo che anche tanta gente vedra i prezzi fora e ge ritornera volentieri...

Soprattutto perché costa un po' meno della regionale..

Anche mi me spiasi per quei che lavora qua, ma in effetti saria meio che tutti andassi a far benzina fora, così i ne rimetti de novo l'agevolata :rolleyes:.

però pensandoghe ben...i bus dove fa gasolio?

Fin che la TT ga la scorta no xe problemi :D Credo che i gabi un distributor interno in Broleto, almeno per quei urbani. No i va alla pompa :D

Pero' lo steso, se no riva l'autocisterna...

..se pensè che anche noi semo nella stessa situazion della TT....... :cherobeara:

Penso che ,se andassimo tuti i massa a far benz e spesa in Slo, per un bel po de tempo, i nostri cari amministratori /governanti vedendo poche entrate forsi i cominciassi a sbasar le imposte. E non solo su benz e sigarette ma anche su tasse de pagar. Saria un'ottima forma de ricatto. Bravi ai BISONTI, per mover el popolo bue ghe voleva lori.

[OT ModeOn] Non fa una piegha il tuo discorso, ma tuto questo val solo per una fetta de popolazion che riva andar all'estero a cior benzina e viveri, ma te se immagini la gente in mezzo all'italia che sta mattina non gega da latte ai fioi per via dei blocchi... Mi sinceramente non me par giusto... [OT ModeOff]

Mi go fato benzina un mese fa, e per quel che dopro la macchina posso rivar fin Nadal come rider. Se resisti i mezzi pubblici, mi no go problemi! E se inveze de sto sciopero i se rendessi conto che per la distrubuzion dele merci i dipendi un fiadin troppo del trasporto su gomma e i cominciassi a passar qualcossa de più su ferrovia?

Mi go la fortuna de gaver un scooter che no consuma veramente una banana...da quando lo go,sarà un per de mesi,son andà a far benzina massimo 4 volte...l'ultima l'altra settimana e go ancora el serbatoio pien quindi mi per fortuna son aposto per un bel pò...pò in auto no vado mai quindi ancora meio..

[OT ModeOn] Non fa una piegha il tuo discorso, ma tuto questo val solo per una fetta de popolazion che riva andar all'estero a cior benzina e viveri, ma te se immagini la gente in mezzo all'italia che sta mattina non gega da latte ai fioi per via dei blocchi... Mi sinceramente non me par giusto... [OT ModeOff]

Mi inveze me fa imbestialir quando certi camionisti che no voleva aderir allo sciopero xe stadi aggredidi dai altri. Quei là, oltre alla denuncia de rito, ghe sbregasi la licenza davanti ai oci :incazzado:

Ma te son fora, me toca far quasi 10 km in andata e 10 km de ritrono....

Questo xe quel che me go senti dir tante de quelle volte... Cosa te vol far se i xe capre i rimani capre... :angry:

vero, anche mi go pensa de andar in slovenia a far benza in caso de necesita ma no tuti ga tempo de andar su tornar zo e magari farse anche la fila.. se un xe in giro per citta' x lavor o x altro xe normale che zerchi un distributor in zona... se te ga i minuti contadi farse 20km no xe poco... se no te fa unca tuto el giorno alora te pol 'ndar anche a maribor a far el pien... :D

fora de Pesek i ga la 100 ottani a 1,06...

ma perchè qua fra la 95 e la 98 ottani ghe xè una differenza de più de 10 cent, mentre la xè de 2?????

perche qua la ciama v-power te vol meter ...... :caregaintesta:

i fa de tutto solo per ficarnela nel.........