Vai al contenuto

27 utenti hanno votato

1. 1. Quando ve sentè drio in macchina, ve le mettè?

• 14
    • no
      13

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Ve fazo questa domanda perchè un sacco de persone che conoso se le metti solo quando xè sentade davanti, ma drio no. Mi le metto in entrambi i casi.

Voi?

Modificato da _titti_
Inviato

Sincero sincero????

No.......a parte che de drio son sentà quasi mai, comunque....no, no le metto.....e ammetto lo sbaglio! :baston:

Per lunghi viaggi sempre. Per brevi spostamenti e posteriori sono affollati e si sta tutti schiacciati talvolta non lo faccio o è addirittura fisicamente impossibile.

Inviato

Ve fazo questa domanda perchè un sacco de persone che conoso se le metti solo quando xè sentade davanti, ma drio no. Mi le metto in entrambi i casi.

Voi?

Si ma ieri sera no te la ga messa :p:p:p

Mi de drio la metto sempre per lunghi viaggi ma se son in città no quindi me :caregaintesta::caregaintesta::caregaintesta: da solo

Inviato

E...in pullman, se dovessi meter anche? deventassi come in aereo..

In Finlandia nei tragiti medio-longhi, la xe obligatoria. E anche in Germania tuti i sedili la gaveva.. però xe de dir che dopo la partenza tanti se la cava.

Inviato

Risposta da guidatore: non obbligo nisun a meterle, eccezion fatta se xe qualche posto de controllo.

Risposta da passeggero: se non me vien chiesto dal guidator non le metto, eccezion fatta se xe qualche posto de controllo.

Inviato

davanti co guido sempre anche perchè la Clio ga una fastidiosa cicalina che sona se no te le metti :incazzado: ma le metto anche quando son col Corsa, quindi...

davanti lato passeggero anche sempre o quasi

drio mai... neanche quando guido :confused::confused::confused::lol::lol:

Inviato

mi son davvero un pessimo esempio....no le metto mai de drio e davanti solo se so che xe qualche posto a rischio sbirri! :mescondo: ! xe una roba assai fastidiosa x mi, no le sopporto proprio.....me sento strenzer, no le me va zo :angry: !! le metto in clio perchè come ga dito bt sennò la taca a fisciar, e lui no xe disposto a star tutto el viaggio col dito sora al pulsantin rosso!! :p:baba::bacini:

Inviato

De drio no le metto quasi mai.. :D Ultimamente go messo la cintura una volta, e no rivavo più tirarle via perchè l'auto se lamentava :D

:bye:

:whistle::whistle::whistle::D Eeeeeeh, la leonessa non ammetti indecisioni :grin:

Inviato
:offtopic: Però no rivo a capir perchè gli organi preposti al controllo no i metti le multe quando vedi che da drio no le metti nissun,almeno così dopo i se le mettessi sicuro tutti :D:offtopic:
Inviato

ma le servi sul serio de drio???

Si, le xe obbligatorie e se i te trova senza te bechi ti e el guidator ( se non erro quest'ultimo beca multa perchè xe suo dover accertarse che tutti sia allacciadi ).

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro