Jump to content

l'influenza 2008, strage di fine febbraio

me son prevenù  

9 members have voted

1. 1. me son fato el vacin

• si, con anticipo
      1
    • si, ma poco tempo fà
      0
    • no, per mi nò servi
      8
  2. 2. penso de gaverla ciapada in:

• luoghi affoladi (scola, lavor, negozi...)
      2
    • a casa (mia o de qualchi dun)
      3
    • andando fora vestido poco
      1
    • andando fora vestido ben
      0
    • no sò come
      3
  3. 3. se la te xe pasada, come te gà fato?

• stando a casa a riposarme (no medicine)
      4
    • ciolendo medicine che ciogo sempre per la fabbre
      2
    • son dà dal dotor, el me gà dà medicine nove
      3

Recommended Posts

Quest'anno niente influenza ancora.. me tocco el naso perchè altro no posso toccar :D

Solo un poca de alterazion e mal de stomigo sotto le feste, ma probabilmente non dovude a virus.

Quindi no posso partecipar a questo sondaggio.

Per quanto riguarda el vaccin, me lo go fato una volta, due o tre anni fa.. el prossimo anno me lo rifazo..

:bye:

xe un po' restrittivo sto sondaggio...

mi go pena tre influenze una drio l'altra tra cui una intestinale :S

tutte con febbre 38,5, due con tosse, mal de gola, raffreddor, debolezza, ecc ecc e la terza in più col mal de panza e vomito..

due becade in giro, una sicuramente me la ga passada mia sorella :S

due curade con un bel mix de tachipirina, antibiotici, antiinfiammatori, sciroppo per la tosse, poi ricostituenti e vitamine

quella intestinale con un prodotto contro nausea e vomito (che sa de arancia amara :S)

Mai fatto el vaccino, iero in dubbio se farlo tempo fà ma , colpa trapianto, ciolevi zà una botta de farmaci:antipertensivi,immunosoppressivi,antigastriti(per colpa de tutti i farmaci de prima :wacko: ).

Nel caso el cocktail producessi effetti indesiderati no lo go mai fatto e a parte le beghe legade alla mie rogne no go quasi mai avù febbre o al massimo spariva da un giorno all'altro.

Manca un smile che se tocca i gioielli :p

no posso risponder, visto che no xe prevista l'opzion che no la go ciapada.. almeno finora, adesso me sento fredolin....

comunque el vaccin no lo fazzo, no lo go mia fatto e in general la ciapo de raro, e dir che gente con influenza e mal de gola me ga girado intorno!

co la ciapo, so come curarme e spesso no ciamo gnanca el dotor.

La cosiddetta influenza intestinal , che inveze ciapo almeno una volta al anno, che xe un per de giorni de febbre con panza arremengo, per mi no xe influenza, ma infezioni intestinali, dovude spesso a roba alterada o smagnazzade varie: un disinfettante intestinal, un poco de digiun e de riposo e passa tuto! una volta se cioleva una purga, ma adesso le xe passade de moda

Stago sempre ben. Dono de natura, certo, però credo sia anche dovudo al fatto de no aver mai fatto un vaccino antinfluenzale. Penso che alla lunga fazi perder le naturali difese immunitarie, el corpo se "vizia" disemo :D Stesso discorso per la temperatura a casa e l'abbigliamento. Vivo sempre sulla soglia (e anche oltre) del freddo.

Penso che bisogni un poco allenarse a resisterlo, metter un maion pena che la temperatura sbasa de mezzo grado secondo mi fa più danni che altro :rolleyes:

Fin quando lavoravo no la ciapavo mai, probabilmente con tuti i germi, virus e altre schifezze che respiravo in bus, me son fato superanticorpi :p

Sto giro inveze la go ciapada ma in forma lieve, tosse rafredor e un poca de febreta. Ma go fato la "cura del capel" e la me xè passada subito :p:D

Edited by giacomin

Penso che bisogni un poco allenarse a resisterlo, metter un maion pena che la temperatura sbasa de mezzo grado secondo mi fa più danni che altro :rolleyes:

concordo.

Mi le ciapo, ma sai legere e veloci, e secondo mi le ga un tempismo in modo de vignir fora solo quando son stresado, quasi come scusa per riposar :)

Per anni e anni gò sempre ciapà influenza, bronchite e tosse.

Sto anno gnente, no me par vero.

Forsi perchè in ottobre el dotor me ga dà certe pastigliete per rinforzar le difese che se ciol una al giorno per 10 gg per tre mesi. Ga servì, farò cussì ogni anno.

Comunque in inverno me gò imparà a star sai atenta in scooter - parabrezza e casco integrale - e quando che meto a sugar in pergolo - col giuboto! -

• 1 month later...