Jump to content

Sweeney Todd

molly

Recommended Posts

Ieri mi e mia sorella (sole dato che tutti ne ga snobba :D) semo ndade veder sto film... mi iero un po' preoccupada perchè se tratta de un musical... ma come sempre Johnny Deep e Tim Burton no me ga deluso... il fatto che iera un musical no ga pesa per niente... anzi iera bellissimo sentir le canzoni tutte in rima (inglese ovviamente - coi sottotitoli in italian)

Trama in breve

Sweeney Todd (Johnny Depp) ritorna a Londra dopo esser scampa da prigion, dove iera sta rinchiuso per un'accusa falsa, sua moglie nel frattempo i ghe disi che la xe morta, e sua fia xe prigioniera del Giudice Turpin.

Con l'aiuto de Mrs. Lovett (Helena Bonham Carter), Sweeney Todd inizia vendicarse ... ve laso immaginar come dato che xe un barbier :D

xe certe scene che fa venir davvero i brividi.

Sia Johnny Depp che Helena Bonham Carter troppo bravi de recitar.

El film me ga piasso dall'inizio alla fine.

Trama bellissima, che non annoia mai.

consiglio de ndarlo veder

tranqui tinuviel... no iera riferido a ti il "snobar" :D

sarà per la prossima comunque :):bacini:

va veder perchè merita davvero.. anche i vestiti, i trucchi, la ricostruzion della città, il contrastro tra il cupo/grigio/nero della città e il bianco dei loro volti (che a mia interpretazion personale go interpreta come la rappresentazion del suo stato d'animo...

tantovero che co xe i spezzoni de lui ancora con la moglie e quindi felice xe tutto a colori
cioè la sua infelicità e poi la sua follia, o ancora il contrasto coi colori quando Mrs Lovett sogna ad occhi aperti..)

e perfin l'introduzion me ga piasso (non so el termine giusto, intendo dir l'inizio del film, prima del titolo e quando i scrivi i nomi degli attori)

Edited by molly

ottimo :)

xè da mesi che preparo spiritualmente AV per vegnirlo a veder :p Ma la parola "musical" me per che lo spaventi :haha:

ma no posso no andar a veder un film con Johnny :D xè uno dei pochi attori che no me deludi mai, scegli sempre storie particolari da interpretar..

dido76... se te se aspettavi qualcosa de più dal film el problema xe tuo... e non del film. :bye:

che discorso...anche un comento positivo xè sogetivo...quindi ragionando cusì se pol dir che el film xè film e basta..bel o bruto cambia a seconda de chi lo varda...

te piaseva?"problema" tuo...

no me piaseva? "problema" mio...

per la serie...cosa servi comentar? bah...cmq :bye:

Intendevo, che se te se crei delle aspettative su de un film, e poi questo non le soddisfa non se pol imputarghele alla pellicola. Se Sweeney Todd non te ga piasso xe più che lecito, ma perchè xe brutto (soggettività) e non perchè manca de quel che ti te se aspettavi (pregiudizio). :bye::amicici:

visto ieri sera...ehm...el giudizio xè davvero opposto...a un certo punto co i tacava cantar sbadigliavo...lento come film...me aspettavo molto de +...

Bhe... a quanto avevo capito io è un musical. Capita che cantino. Se non ti è piaciuto perchè cantavano, hai frainteso il genere del film.

A me i musical non dispiacciono se ben fatti e presi in dosi leggere. Il fantasma del opera mi è piaciuto un sacco. Quindi lo guarderei volentieri, ma in lingua originale.

si si savevo che iera un musical e che i cantava...el problema no iera questo...secondo mi le canzoni a volte iera tropo ripetitive...per far capir a chi che lo ga visto a un certo punto no podevimo + de sentir cantar johanna...l'idea del film in sè iera cocola...però mi tuto sto movimento nonostante i flashback no lo go visto...e no go visto face entusiaste uscir dala sala la sera che iero a vederlo....

film stile musical go come paragoni che ne so "Evita" che me ga piasso e che in confronto no reputo lento..."mary poppins"..."7spose per 7 fratelli" o "tutti assieme appassionatamente"...si sti ultimi xè vechioti come film ma giusto per gaver un paragon...

secondo voi a che film se pol paragonar sweeney todd...magari cusì vedo qualcosa in + per capir se sbaglio mi .

ammetto che el toco troppo sdolcina (dove appunto il tipo innamora de Johanna ripeti el nome de ela no so quante volte) no me ga piasso neanche a mi.. ma ga dura pochi minuti... e come disevo a parte la vose della fia de Todd che iera insopportabile co la cantava tutto il resto della parte cantada e recitada iera meraviglioso.

Un film va varda nel suo intero, mica a tochi.

Sweeney Todd : il diabolico barbiere di Fleet Street

(Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, USA 2007, col., 116’)

di Pete Travis

con Johnny Depp. Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Sacha Baron Cohen, Timothy Spall, Anthony Stewart Head

sweeney-todd-el-poster.jpg

Tornato a Londra dopo 15 anni di carcere, Benjamin Baker cambia il suo nome in Sweeney Todd e comincia ad organizzare la sua vendetta nei confronti del giudice Turpin che lo condannò ingiustamente pur di prendergli la moglie e la figlia. Stabilendo la sua bottega da barbiere sopra il negozio di Miss. Lovett, Sweeney uccide tutti i clienti che gli capitano, rivelando che la vendetta si estenderà a tutta la società nella quale non si riconosce più e mentre aspetta che sulla sua sedia si sieda il vero obiettivo, la sua complice cominica a sfornare dei pasticcini di carne particolarmente richiesti.

todd14iv2.jpgtn-500_st-05596.jpg

L’ennessima fiaba nera di T. Burton ha il tono di una tragedia greca, dove per una volta abbandona la visione gotica/barocca ma non quella scura in una Londra versione “From Hell”, per il remake del musical di Stephen Sondheim che sentenzia lo scarso feeling che ha questo regista con i rifacimenti (vedi i sciagurati Pianeta delle scimmie e La fabbrica di cioccolato). Privo di D. Elfmann, Burton si ritrova con delle musiche veramente pessime e l’infelice scelta di usare della vernice al posto del sangue finto non va a suo favore, mentre J. Deep (ossessionato esclusivamente alla vendetta) non si trova a suo agio come solitamente succede, poco male perché per una volta la sua ombrosità permette ad A. Rickman e E. Bonham Carter di essere padroni dello schermo.

Voto: 6.5

mi lo go dito.. e rinnovo il mio voto ...un 8...

:D ma ovviamente xe per mi che val 8, mica per tutti

go de dissentir però su questo commento de fabieto:

"musiche veramente pessime e l’infelice scelta di usare della vernice al posto del sangue finto non va a suo favore, mentre J. Deep non si trova a suo agio come solitamente succede"

a parte le canzoni d'amor le altre canzoni e musiche iera orecchiabili, divertenti e per niente noiose (sempre secondo el mio modesto parer)

la vernice al posto del sangue secondo mi iera super azzeccada... dato che risaltava tantissimo sull'atmosfera grigia e cupa del film.

e Johnny Depp ga dimostra de saver perfin cantar ben oltre che recitar super ben... e le sue espressioni in sto film non ga prezzo... el se ga cala nel personaggio come fa sempre lui in modo perfetto.

Edited by molly