Cazzaballe Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 Me par cocolo verzer una discussion dove metter i video che se trova su youtube de musica e poderli condivider coi utenti del SDS E ovviamente.. Comincio con un de quei che secondo mi xe i video più bei della storia della musica... Un video live de Michael Jackson... De Smooth Criminal.. UNO SPETTACOLO INCREDIBILE!! rNk2bOfNFS0 Quote
assist Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 (edited) Mi seguo l'onda dei video live e metto questa performance dei Metallica da S&M...... Hero of the day: xdQDYrOAht4 Bell'idea diego Edited April 8, 2008 by assist Quote
Cazzaballe Posted April 8, 2008 Author Report Posted April 8, 2008 Bell'idea diego Grazie... Mancava una sezion così e penso che se se pol anche far un po' più de cultura Quote
marcoxii Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 ecco qua...da parte mia Comfortably Numb dei Pink FLoyd da Pulse..bei colori...laser...canzon...assolo fantastico...da brividi.....tt figo... JWnapx502uQ Quote
Cazzaballe Posted April 8, 2008 Author Report Posted April 8, 2008 (edited) SZqwvjwqwK4 Oh madonna guardè questo :|Ma commenti no li fa nisun? Che spettacolo el video dei Pink FloydEl ga fatto anche McGyver e altre... McGyver viaggia de cagarse kW0hHJFrhrA Edited April 8, 2008 by Cazzaballe Quote
arska Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 oviamente i miei idoli Demose ala eletronica svedese, con: Familjen - Det snurrar i min skalle QfU-4Y4_akY E altro video visivamente UFO: Kent - Ingenting 7RhDR-ks6vI Quote
marcoxii Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 (edited) figon quel de super mario...tropa roba....e comunque strafiga sta nova discussion.... Edited April 8, 2008 by Chief #7 Quote
bronza coverta Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 Forsi no centra niente con l'argomento, nel senso che non se pol considerarlo come uno dei migliori video musicali circolanti ma......... Go messo questo video perchè...... Go troppi ricordi, la musica me piasi, se senti la Fender de David Gilmour, lo spettacolo delle luci xè sublime e soprattutto posso dir: Io c'ero!!!!! Con altri 2 amici. In Treno e nave per rivar fin la, 2 giorni e 80.000 lire a cocco. Royal Earls Court, Londra 20 ottobre '94 70 sterline (circa 150.000 lire de quela volta,) l'ingresso in piedi e strucà come una sardella, (anche se doveva esser numerà........)ma uno spettacolo de suoni e de luci incomparabile. .....e quando ...alla fine de Comfortably numb. se verzi el balon illuminà....... xè come un overdose.....o un elettroshock...........sembra che esplodi tutto....... Semplicemente fantastico! Gò ancora la pelle d'oca................ JWnapx502uQ Quote
Cazzaballe Posted April 8, 2008 Author Report Posted April 8, 2008 pmHg-P-4QUg Questo per mi xe bellissimo, per giuli lo sarà un po' meno Quote
giuli Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 Tranquillo Diego ... anche se devo ammettere che scene del genere non le avevo ancora viste Quote
dido76 Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 (edited) andemo sul live...freddie mercury tribute...guns 'n roses: paradise city NqTuN-35580&hl ps: la maieta che ga axl la gavevo anche mi e i me vardava mal co la metevo ...se torno londra me la riciogo Edited April 8, 2008 by dido76 Quote
marcoxii Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 siccome in sti giorni me li sto riascoltando e visto che dido76 li ga menzionadi(anche ieri cantando nella shoutbox con mi )...metto anche mi un video bel e "romantico" dei Guns N' Roses....Sweet Child O'Mine.... oobDQ0vdm8M Quote
fra_fre Posted April 9, 2008 Report Posted April 9, 2008 ch bei i ultimi dei guns!!! me vien difficile sceglier quai metter ghe ne xe un pochi....no xe limiti no?? comincio come che i me vien in mente: bomfunk mc's>>>>Uprocking Beats fhWaT503_l0 poi...l'altro xe de marilyn manson>>>>Astonishing Panorama of the Endtimes 5T_R40Zb--U intanto questi...desso giuro che no me riva venir altri in mente!! Quote
Cazzaballe Posted April 9, 2008 Author Report Posted April 9, 2008 Go trova anche el video intero (9 minuti e 15) de smooth criminal owN6oF3KUqo Quote
marcoxii Posted April 9, 2008 Report Posted April 9, 2008 e oggi ancora Pink Floyd....One Of These Days....da Pompei....tropa figa come canzon(se non savè,sta canzon xe la sigla de RaiSport)..con un mitico Nick Mason...con quei bei mustacci..eheh..... YgvAwBDbuIo Quote
assist Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 Questo xe un video de un dei miei gruppi preferidi, i millencolin, e xe un tributo alla mitica vespa. La canzon se ciama "Fox" qIEF9E46bI0 Poi invece, non spostandose molto come genere, metto un video dei green day ( quei che me piaseva mi, no quei de deso ) che el me fa morir perchè el xe spassoso, "Nice Guys Finish Last": PP0MI16z4PA Quote
arska Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 She's my world, she's so raaaaad And she's the best ride I ever haaad! gran canzon! Quote
dido76 Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 visto che se parla anche de vespe nei video KING - ALONE WITHOUT YOU AKz6M4ancMU&hl Paul King dopo xè diventado anche vj de mtv Quote
dido76 Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 e poi questo che da quando lo go visto go zerca per anni i braciai borchiadi...andavo ale elementari però Rock me Amadeus XVEY_JpxkXE&hl Quote
assist Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 Deso metto 2 video, con relative musiche a confronto, rispettivamente originale e cover. Trattasi de "Holy Diver", canzone vecchia fatta dai "Dio" e reinterpretada da un dei miei gruppi preferidi, i Killswitch Engage....son imparziale ma me piasi più la cover e el video de questi ed essendo cover xe rivisitado un pò in maniera più divertente Originale: bkysjcs5vFU Cover: vsiqtGnpU1w Quote
arska Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 I KE per mi ga fato de meio e i video no me piasi nè un nè l'altro, sorry Quote
marcoxii Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 metto el video da un dei concerti + bei secondo mi della storia del rock... Stairway To Heaven dei Led Zeppelin dal Madison Square Garden...dal dvd The Song Remains The Same....gustevelo....There's a lady who's sure all that glitters is gold And she's buying a stairway to heaven....... ayzhJKy8H_A Quote
marcoxii Posted April 13, 2008 Report Posted April 13, 2008 oggi ve propongo un video che secondo mi xe bastanza figo....xe dei Audioslave(ex-band con Chris Cornell ex vose Soundgarden e batt,bass,chitarr ex Rage Against The Machine)...la canzon,primo singolo del gruppo,se ciama Cochise...e xe tutto che letteralmente s'cioppa!!!pien de foghi artificiali...sai figo... _iPxOzGP4RU Quote
dido76 Posted April 13, 2008 Report Posted April 13, 2008 oggi son sempre coi guns in mente e quindi: due versioni de November rain acustica 0cosKiAgCvQ&hl normale N7VSZpCPx-A&hl questa inveze me la fischiettavo sul lavor ogi: Civil War SHoDKldosXk&hl Quote
dido76 Posted April 15, 2008 Report Posted April 15, 2008 e deso Metallica...questi no xè propriamente video ma spezzoni de live: duetto tra Jason Newsted e Kirk Hammett...me piasi sai sto toco DVhp8p6dByE&hl e questo inveze xè un duetto de batteria tra James Hetfield e Lars Ullrich (pecà che co i ga sonado a padova no i lo ga fato ) 35ICq4Ixovs&hl Quote
Recommended Posts