Jump to content

Recommended Posts

Posted

Me par cocolo verzer una discussion dove metter i video che se trova su youtube de musica e poderli condivider coi utenti del SDS

E ovviamente.. Comincio con un de quei che secondo mi xe i video più bei della storia della musica... Un video live de Michael Jackson... De Smooth Criminal..

UNO SPETTACOLO INCREDIBILE!!

rNk2bOfNFS0

Posted (edited)

Mi seguo l'onda dei video live e metto questa performance dei Metallica da S&M...... Hero of the day:

xdQDYrOAht4

Bell'idea diego :ave:

Edited by assist
Posted

ecco qua...da parte mia Comfortably Numb dei Pink FLoyd da Pulse..bei colori...laser...canzon...assolo fantastico...da brividi.....tt figo...

JWnapx502uQ

Posted (edited)

SZqwvjwqwK4

Oh madonna guardè questo :|

Ma commenti no li fa nisun? :p

Che spettacolo el video dei Pink Floyd

El ga fatto anche McGyver e altre... McGyver viaggia de cagarse :D

kW0hHJFrhrA

Edited by Cazzaballe
Posted

oviamente i miei idoli :D

Demose ala eletronica svedese, con:

Familjen - Det snurrar i min skalle

QfU-4Y4_akY

E altro video visivamente UFO:

Kent - Ingenting

7RhDR-ks6vI

Posted

Forsi no centra niente con l'argomento, nel senso che non se pol considerarlo come uno dei migliori video musicali circolanti ma.........

Go messo questo video perchè......

Go troppi ricordi, la musica me piasi, se senti la Fender de David Gilmour, lo spettacolo delle luci xè sublime e soprattutto posso dir:

Io c'ero!!!!! Con altri 2 amici. In Treno e nave per rivar fin la, 2 giorni e 80.000 lire a cocco.

Royal Earls Court, Londra 20 ottobre '94 70 sterline (circa 150.000 lire de quela volta,) l'ingresso in piedi e strucà come una sardella, (anche se doveva esser numerà........)ma uno spettacolo de suoni e de luci incomparabile. .....e quando ...alla fine de Comfortably numb. se verzi el balon illuminà.......

xè come un overdose.....o un elettroshock...........sembra che esplodi tutto.......

Semplicemente fantastico! Gò ancora la pelle d'oca................

JWnapx502uQ

Posted (edited)

andemo sul live...freddie mercury tribute...guns 'n roses: paradise city :ave:

NqTuN-35580&hl

ps: la maieta che ga axl la gavevo anche mi e i me vardava mal co la metevo :cherobeara:...se torno londra me la riciogo :foracolcul::D

Edited by dido76
Posted

siccome in sti giorni me li sto riascoltando e visto che dido76 li ga menzionadi(anche ieri cantando nella shoutbox con mi :amicici: )...metto anche mi un video bel e "romantico" dei Guns N' Roses....Sweet Child O'Mine....

oobDQ0vdm8M

Posted

ch bei i ultimi dei guns!!! :DDDD

me vien difficile sceglier quai metter ghe ne xe un pochi....no xe limiti no??

comincio come che i me vien in mente: bomfunk mc's>>>>Uprocking Beats :ave:

fhWaT503_l0

poi...l'altro xe de marilyn manson>>>>Astonishing Panorama of the Endtimes :punk:

5T_R40Zb--U

intanto questi...desso giuro che no me riva venir altri in mente!! :testadamuro::p

Posted

e oggi ancora Pink Floyd....One Of These Days....da Pompei....tropa figa come canzon(se non savè,sta canzon xe la sigla de RaiSport)..con un mitico Nick Mason...con quei bei mustacci..eheh.....

YgvAwBDbuIo

Posted

Questo xe un video de un dei miei gruppi preferidi, i millencolin, e xe un tributo alla mitica vespa. La canzon se ciama "Fox" :ave:

qIEF9E46bI0

Poi invece, non spostandose molto come genere, metto un video dei green day ( quei che me piaseva mi, no quei de deso :chesonno: ) che el me fa morir perchè el xe spassoso, "Nice Guys Finish Last":

PP0MI16z4PA

Posted

Deso metto 2 video, con relative musiche a confronto, rispettivamente originale e cover. Trattasi de "Holy Diver", canzone vecchia fatta dai "Dio" e reinterpretada da un dei miei gruppi preferidi, i Killswitch Engage....son imparziale ma me piasi più la cover e el video de questi ed essendo cover xe rivisitado un pò in maniera più divertente :)

Originale:

bkysjcs5vFU

Cover:

vsiqtGnpU1w

Posted

metto el video da un dei concerti + bei secondo mi della storia del rock...

Stairway To Heaven dei Led Zeppelin dal Madison Square Garden...dal dvd The Song Remains The Same....gustevelo....There's a lady who's sure all that glitters is gold

And she's buying a stairway to heaven.......

ayzhJKy8H_A

Posted

oggi ve propongo un video che secondo mi xe bastanza figo....xe dei Audioslave(ex-band con Chris Cornell ex vose Soundgarden e batt,bass,chitarr ex Rage Against The Machine)...la canzon,primo singolo del gruppo,se ciama Cochise...e xe tutto che letteralmente s'cioppa!!!pien de foghi artificiali...sai figo... :punk:

_iPxOzGP4RU

Posted

oggi son sempre coi guns in mente :ave: e quindi:

due versioni de November rain

acustica

0cosKiAgCvQ&hl

normale

N7VSZpCPx-A&hl

questa inveze me la fischiettavo sul lavor ogi:

Civil War

SHoDKldosXk&hl

Posted

e deso Metallica...questi no xè propriamente video ma spezzoni de live:

duetto tra Jason Newsted e Kirk Hammett...me piasi sai sto toco :ave:

DVhp8p6dByE&hl

e questo inveze xè un duetto de batteria tra James Hetfield e Lars Ullrich :ave: (pecà che co i ga sonado a padova no i lo ga fato :( )

35ICq4Ixovs&hl