cucciolina Posted April 18, 2008 Report Posted April 18, 2008 Eh, no so cosa dir se non che spero che i vinzi in terra marchigiana Quote
80 revival Posted April 18, 2008 Report Posted April 18, 2008 Eh, no so cosa dir se non che spero che i vinzi in terra marchigiana Speremo sia come te disi ti stella,ma la vedo duretta...Mi penso all'avversario play-out ormai. Quote
giuli61 Posted April 18, 2008 Report Posted April 18, 2008 gioca losavio? No e' nei dieci ma per onor di firma Quote
Guest brunotto Posted April 19, 2008 Report Posted April 19, 2008 Potrebbe essere fondamentale per la permanenza e per provare a cambiare il trend negativo fuori casa, anche in vista dei play out!!! Quote
giuli61 Posted April 19, 2008 Report Posted April 19, 2008 A ieri sera la situazione infortuni era la seguente : Sosic sempre fermo non si sa quando recupera Losavio sempre fermo rischia di restare fermo fino alla fine Metz in borghese per problemi di schiena parte ma in dubbio Pigato soliti acciacchi ma almeno si allena normalmente Quote
dido76 Posted April 19, 2008 Report Posted April 19, 2008 (edited) insoma xè za pronta l'eventuale scusa... me ga sai fato de rider l'intervista a pilat sul giornal...ala domanda sul cosa ga porta de diverso guerra el ga risposto,tra le altre cose, che guerra in attacco segna...capperi...che roba strana ah... Edited April 19, 2008 by dido76 Quote
giuli61 Posted April 19, 2008 Report Posted April 19, 2008 insoma xè za pronta l'eventuale scusa... Pensi che non siano veri gli infortuni ? tra l altro ieri sera Pilat ha finito l allenamento un ora prima perche' andava a farsi vedere la cavigliA ... sentiva dolori Quote
SandroWeb Posted April 19, 2008 Report Posted April 19, 2008 No penso che se possi parlar de scuse. Anzi, meio no parlar più de niente, strinzer i denti e pedalare...ormai xe tutta la stagion che gavemo infortuni e acciacchi vari, bisogna far buon viso a cattivo gioco Quote
dido76 Posted April 19, 2008 Report Posted April 19, 2008 Pensi che non siano veri gli infortuni ? tra l altro ieri sera Pilat ha finito l allenamento un ora prima perche' andava a farsi vedere la cavigliA ... sentiva dolori scusa,ma dove go scritto che non xè veri? go solamente scritto: pronta za un'altra scusa... xè dal'inizio del campionato che le sconfitte xè perchè no se fa mai alenamenti al completo o altre cose...va a finir che se retrocedemo xè perchè no gavemo fato tropi alenamenti al completo? ma si,go perso un'ocasion per no criticar sta super squadra de fenomeni. colpa mia. Quote
cucciolina Posted April 19, 2008 Author Report Posted April 19, 2008 Mi invece credo che questi infortuni possi pesar...e de brutto anche Lo Savio xe l'unico centro che gavemo e devo dir che nelle ultime partide ga sempre fatto ben. Allenarse costantemente con i under 19 senza 3/4 effettivi credo possi esser penalizzante per non parlar se te gioghi senza Lo Savio, Metz, Sosic o Pilat. Spero proprio che no sia così Cmq gavemo dimostrado de podersela giogar con tutti, anche con la capolista Trento. In casa xe più facile, in trasferta diventemo oggetto misterioso. No so, speremo de vinzer Quote
dido76 Posted April 19, 2008 Report Posted April 19, 2008 Mi invece credo che questi infortuni possi pesar...e de brutto anche Lo Savio xe l'unico centro che gavemo e devo dir che nelle ultime partide ga sempre fatto ben. Cmq gavemo dimostrado de podersela giogar con tutti, anche con la capolista Trento. In casa xe più facile, in trasferta diventemo oggetto misterioso. No so, speremo de vinzer questo xè un altro discorso...quel che mi intendo xè che gavendo una squadra,a detta de tutti, nettamente superiore rispetto ai altri, no xè pol sempre cercar ste giustificazioni...gavemo un organico che saria capace de far la differenza sempre,indifferentemente chi scendi in campo...e quindi se fossi sta così sti infortuni no gavesi pesado...questo intendo mi. poi purtropo xè sta tuto l'oposto de tuto e quindi meo cercar giustificazioni che far un poca de autocritica interna nela società. no xè che spero che i vadi zo...ma no me cambiasi sai visto l'andaz e visto che de futuro no se parla proprio. Quote
cucciolina Posted April 19, 2008 Author Report Posted April 19, 2008 Capisso el tuo discorso quel che digo mi xe che i infortuni pol pesar eccome. Per farte un esempio...a Marostica, uscido Lo Savio, no gavemo più ciapado mezzo rimbalzo. E questo ga pesado nella sconfitta! Rinunciar all'unico centro che se ga, xe grave per una squadra come la nostra che ghe piasi sai tirar de fora. Se te va dentro xe tutto ok, ma se quel giorno no te va 1 tiro allora te son fregado :S Se poi te ghe metti che Pilat ga mal alla caviglia, Metz alla schiena, Sosic e Lo Savio xe fora...insomma, comincia ad esser pesante la situazion No ga de esser la "solita" scusa ma un'attenuante sì, secondo mi P.S. Certo che gavemo una sfiga coi infortuni noi Quote
whitesnake Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 Visto che siamo una squadra di campioni, ma poverini sempre ammalati o infortunati e tra gli ultimi in classifica ormai da anni....dico: andate a giocare a Lourdes!!!!!!!!!! Quote
SandroWeb Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 ....dico: andate a giocare a Lourdes!!!!!!!!!! In effetti xe una vita che mi e 80 revival femo sto proclamo per sto viaggio Quote
arska Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 Capisso el tuo discorso quel che digo mi xe che i infortuni pol pesar eccome. Per farte un esempio...a Marostica, uscido Lo Savio, no gavemo più ciapado mezzo rimbalzo. E questo ga pesado nella sconfitta! Rinunciar all'unico centro che se ga.. El problema xe questo. Perchè, per esempio, no gavemo un centro de riserva, come disevimo su sto forum da sempre? Quote
SandroWeb Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 El problema xe questo. Perchè, per esempio, no gavemo un centro de riserva, come disevimo su sto forum da sempre? Perchè la società no se ga mai adoperado per zercarne uno in fase d'opera...penso sia l'unica risposta da dar. Gavemo zercado tanti "piccoli" ma mai un centro de peso...anche perchè a metà campionato xe difficile trovarne in giro. Poi el discorso de Bonaccorsi ne ga brusado un opzion de acquisto, quindi... Quote
wizard91 Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 per me un grave errore di fondo e stato firmare godina ad inizio stagione. giocatore che oltre a nn essere proprio un fenomeno, occupava un posto nn under a disposizione essendo del 84, dove poteva arrivare un altro giocatore sicuramente molto piu pronto e forte. Quote
Guest brunotto Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 Mi gioco le palle ......di SandroneWeb che oggi vinciamo!!! E ci prepariamo ad una buona posizione nei play out, stavo scrivendo play off ...merdaccia!!!!! Dai forza Muloni, almeno una soddisfazione!!! Quote
dido76 Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 fine primo quarto: 23-24...+1 trieste....e ierimo soto de tanto... Quote
dido76 Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 49-42 fine primo tempo ...ahi ahi ahi Quote
dido76 Posted April 20, 2008 Report Posted April 20, 2008 bartolucci,pilat e guerra za in doppia cifra...ma semo a -4 Quote
Recommended Posts