Jump to content

Recommended Posts

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest brunotto
Posted

Potrebbe essere fondamentale per la permanenza e per provare a cambiare il trend negativo fuori casa, anche in vista dei play out!!! :aaaaaatttillla:

:D:bye::bandieraalabarda:

Posted

A ieri sera la situazione infortuni era la seguente :

Sosic sempre fermo non si sa quando recupera

Losavio sempre fermo rischia di restare fermo fino alla fine

Metz in borghese per problemi di schiena parte ma in dubbio

Pigato soliti acciacchi ma almeno si allena normalmente

Posted (edited)

insoma xè za pronta l'eventuale scusa...

me ga sai fato de rider l'intervista a pilat sul giornal...ala domanda sul cosa ga porta de diverso guerra el ga risposto,tra le altre cose, che guerra in attacco segna...capperi...che roba strana ah...:rotfl:

Edited by dido76
Posted

insoma xè za pronta l'eventuale scusa...

Pensi che non siano veri gli infortuni ? tra l altro ieri sera Pilat ha finito l allenamento un ora prima perche' andava a farsi vedere la cavigliA ... sentiva dolori

Posted

No penso che se possi parlar de scuse. Anzi, meio no parlar più de niente, strinzer i denti e pedalare...ormai xe tutta la stagion che gavemo infortuni e acciacchi vari, bisogna far buon viso a cattivo gioco

Posted

Pensi che non siano veri gli infortuni ? tra l altro ieri sera Pilat ha finito l allenamento un ora prima perche' andava a farsi vedere la cavigliA ... sentiva dolori

scusa,ma dove go scritto che non xè veri?

go solamente scritto: pronta za un'altra scusa...

xè dal'inizio del campionato che le sconfitte xè perchè no se fa mai alenamenti al completo o altre cose...va a finir che se retrocedemo xè perchè no gavemo fato tropi alenamenti al completo?

ma si,go perso un'ocasion per no criticar sta super squadra de fenomeni. colpa mia.

Posted

Mi invece credo che questi infortuni possi pesar...e de brutto anche :( Lo Savio xe l'unico centro che gavemo e devo dir che nelle ultime partide ga sempre fatto ben.

Allenarse costantemente con i under 19 senza 3/4 effettivi credo possi esser penalizzante per non parlar se te gioghi senza Lo Savio, Metz, Sosic o Pilat. Spero proprio che no sia così :ehno:

Cmq gavemo dimostrado de podersela giogar con tutti, anche con la capolista Trento. In casa xe più facile, in trasferta diventemo oggetto misterioso. No so, speremo de vinzer :ehsi:

Posted

Mi invece credo che questi infortuni possi pesar...e de brutto anche :( Lo Savio xe l'unico centro che gavemo e devo dir che nelle ultime partide ga sempre fatto ben.

Cmq gavemo dimostrado de podersela giogar con tutti, anche con la capolista Trento. In casa xe più facile, in trasferta diventemo oggetto misterioso. No so, speremo de vinzer :ehsi:

questo xè un altro discorso...quel che mi intendo xè che gavendo una squadra,a detta de tutti, nettamente superiore rispetto ai altri, no xè pol sempre cercar ste giustificazioni...gavemo un organico che saria capace de far la differenza sempre,indifferentemente chi scendi in campo...e quindi se fossi sta così sti infortuni no gavesi pesado...questo intendo mi.

poi purtropo xè sta tuto l'oposto de tuto e quindi meo cercar giustificazioni che far un poca de autocritica interna nela società.

no xè che spero che i vadi zo...ma no me cambiasi sai visto l'andaz e visto che de futuro no se parla proprio.

Posted

Capisso el tuo discorso :ehsi: quel che digo mi xe che i infortuni pol pesar eccome. Per farte un esempio...a Marostica, uscido Lo Savio, no gavemo più ciapado mezzo rimbalzo. E questo ga pesado nella sconfitta! Rinunciar all'unico centro che se ga, xe grave per una squadra come la nostra che ghe piasi sai tirar de fora. Se te va dentro xe tutto ok, ma se quel giorno no te va 1 tiro allora te son fregado :S

Se poi te ghe metti che Pilat ga mal alla caviglia, Metz alla schiena, Sosic e Lo Savio xe fora...insomma, comincia ad esser pesante la situazion :( No ga de esser la "solita" scusa ma un'attenuante sì, secondo mi :)

P.S. Certo che gavemo una sfiga coi infortuni noi :angry:

Posted

Visto che siamo una squadra di campioni, ma poverini sempre ammalati o infortunati e tra gli ultimi in classifica ormai da anni....dico: andate a giocare a Lourdes!!!!!!!!!!

Posted

Capisso el tuo discorso :ehsi: quel che digo mi xe che i infortuni pol pesar eccome. Per farte un esempio...a Marostica, uscido Lo Savio, no gavemo più ciapado mezzo rimbalzo. E questo ga pesado nella sconfitta! Rinunciar all'unico centro che se ga..

El problema xe questo. Perchè, per esempio, no gavemo un centro de riserva, come disevimo su sto forum da sempre?

Posted

El problema xe questo. Perchè, per esempio, no gavemo un centro de riserva, come disevimo su sto forum da sempre?

Perchè la società no se ga mai adoperado per zercarne uno in fase d'opera...penso sia l'unica risposta da dar.

Gavemo zercado tanti "piccoli" ma mai un centro de peso...anche perchè a metà campionato xe difficile trovarne in giro. Poi el discorso de Bonaccorsi ne ga brusado un opzion de acquisto, quindi...

Posted

per me un grave errore di fondo e stato firmare godina ad inizio stagione. giocatore che oltre a nn essere proprio un fenomeno, occupava un posto nn under a disposizione essendo del 84, dove poteva arrivare un altro giocatore sicuramente molto piu pronto e forte.

Guest brunotto
Posted

Mi gioco le palle ......di SandroneWeb che oggi vinciamo!!! :aaaaaatttillla:

E ci prepariamo ad una buona posizione nei play out, stavo scrivendo play off ...merdaccia!!!!! :pianto:

Dai forza Muloni, almeno una soddisfazione!!! :aaaaaatttillla:

:D:bye::bandieraalabarda: