Jump to content

Recommended Posts

Posted

dopo il : vi piace guidare ecco una nuova domanda, il ballo vi piace? per ballo non intendo il dimenarsi in discoteca...

io ho fatto balli latini americani e da sala e mi sono piaciuti tantissimo anche se non ho mai il tempo necessario per dedicarmici come vorrei e più il tempo passa e meno me li ricordo. voi come siete messi? avete fatto quualche corso di ballo? cosa provate quando ballate? io un senso di libertà, soprattutto con il valzer mentre i latini li usavo principalmente per sfogarmi, parlo al passato perchè sono ormai due anni che non vado a ballare a causa del lavoro e della mancanza di una partner che balli con me.

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

gavevo inizia far un corso de ballo ma me mancava el cavalier e qualcun che me daghi coraggio... per cui me go arreso subito... ma cmq non xe per mi i latino americani.. penso almeno :unsure:

però me piasi balar musiche ballabili... non tecno ma tipo rock o anni 80 o comunque robe che metti nelle sagre (non balli de gruppo però) ma tipo twist ... e me piasesi anche provar qualche ballo lento ... se qualche cavalier balasi con mi...

mi son rimasta ancora nelle favole...dove xe el cavalier che te invita a balar... dove xe finidi i muli de una volta :pianto::pianto:

Posted

guarda, io non sono il massimo dell'espansività ma quando ho fatto i corsi ci sono andato da solo e senza conoscere nessuno, è stata una sfida verso me stesso e mi ha dato tanto. il partner lo trovi là anche se è vero che ci sono almeno tre ragazze per ogni ragazzo...comunqui lo trovi! che poi troppi non invitino le ragazze a ballare quando ce ne sarebbe l'occasione è vero e non me lo spiego neanche io, è un modo per socializzare, forese la gente ha paura di un rifiuto e per evitarlo evitano di chiedere.

Posted

concordo, il ballo di coppia è stupendo, dà delle fortissime emozioni e sensazioni. saretta, fai bene ad improvvisare, spesso chi conosce i passi è talmente preso ad eseguirli da perdere di vista lo scopo finale del ballo che è il divertimento, alle volte in vista si vedono dei manichini invece che dei ballerini proprio per questo motivo.

Posted
mi son rimasta ancora nelle favole...dove xe el cavalier che te invita a balar... dove xe finidi i muli de una volta :pianto::pianto:

Presente! :D

Mi go fatto un pochi de balli latino americani (cha cha cha, salsa, merengue, mambo) ma imparado dai amici, e me piaseva ma niente de che. El mio "ballo" preferito xe saltar e zigar ai concerti de Vasco......... In discoteca me piasi solo al Miro e quele che go visto a Rimini. ODIO mandracchio e cagade varie de sta zona.. Al Miro ghe xe i revival che me piasi un casin balar.. :D

Posted

anche mi me piasi el Mirò per el tuo stesso motivo...

odio el Mandracchio... son da poco prima dell'estate e iera musica unz unz bum bum...insomma roba orribile... e poi sembra un bunker ... sotto terra e caldo de morir...

beh se poi parlemo dei concerti... adoro i concerti... me piasi un casin sentir le canzoni dal vivo ed in più xe l'atmosfera.. le persone che tutte insieme condividi la stessa passion e le se movi a ritmo de musica e le canta i ritornei o intere canzoni tutte insieme... bellissimo!!!!

Posted

ballo solo co son imbriago :vino::D

cmq me piasi ballar (o più in dettaglio moverme) quando xe su musica rock tipo Beatles o roba più moderna

una volta pogavo ai concerti dei Ars Moriendi :punk:

Posted
El mio "ballo" preferito xe saltar e zigar ai concerti de Vasco.........

Miticooooooooooo :foracolcul: Xe anche per mi la stessa roba :D :D :D

Me piasi ballar sì. Anzi, disemo che me piasi moverme perchè ballar proprio no so :D

Odio la musica unz unz e amo el revival (perchè xe dei miei tempi :lol:). Non disdegno la musica commerciale per ballar. Basta che ghe sia un poca de melodia, insomma :D

Posted

Me piasessi sai saver balar (no latino americano) ma son bastanza negado. Quindi me rifugio in "unz unz" serio (tedesco :D) opur nel bel pogo :p , o nel "moverse" da concerto.. :(

Posted

me piasi "moverme" con i revival e me piaseria saver ballar i sudamericani...qualcosa in coppia so far, ma più liscio che altro, fin da picia in sagra mio papà me obbligava a balalr con lui :D Gli unici che me riesci in coppia xè el walzer viennese (che me piasi...), el walzer lento e el tango (no quel figurato, giusto quel per andar in pista da ballo e no far la figura da beota :grin: )

Posted
Mi son negado :rolleyes:

nessuno è negato te lo posso assicurare, c'è solo da prendere confidenza con la pista e dopo viene quasi naturale, se ti piace la musica ed hai un buon orecchio sei molto avvantaggiato per sentire i ritmi, soprattutto per le partenze.

Posted

no go mai seguido corsi de ballo! :ehno:

e fin pochi anni fa no me piaseva proprio ballar, neanche scassarme con unz unz perchè me vedevo impedida e me vergognavo.. :arrossisco: :arrossisco:

poi go visto che alla fin fine basta scassarse a ritmo.. e un poco alla volta me stago sciogliendo.... :s'ciopado:

come musica me piasi soprattutto el revival! :ehsi:

ma no vado mai in discoteca qua a trieste.. de robe serie son andada solo un do volte al miro.. e quando iero in gita.. :D

Posted

a mi sai me piasi, ma son completamente negado...

go anche fatto un corso de latino-americani anni fa ma no gavendo una partner poi provar a casa co la scova me sentivo un imbecille cusì a distanza de anni no me ricordo più un klinz...

però go una ballerina preferita :wub::wub::wub: e ogni volta che xe capitado che se podessi ballar gavemo fatto sfracelli, ovviamente inventando i passi :lol::lol::lol::lol:

Posted

Me piasi e soprattutto me piaseva anni fa.

Me ga insegnado de picia mama, che povera la gaveva papà negado per la danza, e ela che de giovine gaveva vinto gare de walzer la se sfogava insegnandome a mi, el valzer, al tango, el fox trot..

no go ciolto lezioni, tranne una volta per consigli, ma go fato baleto classico, che per ste robe no ghe n'entra gnente, ma se impara a copiar qualsiasi passo che se vedi.. go fato anche una volta un per de lezioni de danza folkloristica, ma visto che de triestin no go trovado, me go tacado a un gruppo sloven!

La mia danza preferita xe el tango, lo trovo de una sensualità ecezional, fra la musica e i passi, per una dona no xe dificile, basta seguir el partner! se el partner xe bravo, el te fa capir con una semplice pression cossa che el vol che te fazi. Trovo anche bel el walzer lento, che pochi sa balar. El walzer xe anche bel, ma lo trovo meno sensual.

E de muletta gavevo ancora trovado qualche vecio che saveva comandar la quadriglia! ma ormai no ghe ne xe più in giro!

Posted

me piasesi un sacco far corsi de ballo... ma poi son pigra...

e soprattutto me secca andar sola... (go prova a convinzer mio moroso un poche de volte... ma nn attacca proprio).

Me piasi pero' andar a ballar...anche in discoteca.. e concordo che qua a trieste nn xe niente...

pero' nonostante che el mandracchio xe un bunker picio e spuzolente... el venerdi non xe musica unz unz unz...ma musica italiana anni 80... quindi visto che dalle vostre risposte domina el reviVal... non xe proprio malissimo..

Posted

non ho mai capito perchè tanti ragazzi si fanno problemi ad andare a fare un corso di ballo con le proprie ragazze...ne sento decine che mi dicono la stessa cosa! ragazze....prendeteli e portateli di peso, a parte la bellezza d'imparare un ballo avrete anche molte più possibilità di divertirvi i sabati sera e conoscerete nuova gente, se proprio non riuscite a convincerli..andate da sole o con un'amica, vedrete che poi abbasseranno le orecchie e vi seguiranno.

Posted

..sincero me piasi ballar...bon ballar xe una parola grossa...disemo moverse! :D

go pensa de andar far un corso de ballo...ma son pigro, poi giogando balon quei 2 giorni liberi che resta..me seccassi ciorme altri appuntamenti...

Posted

prova molta ammirazione per ballerini e ballerine..dopo tutto la considero una forma di arte,di espressione... :ave:

Mi piace guardare,ma non praticare! :ehno:

Posted

concordo con giuli...me piasi vardar de tanto in tanto, quei che balla a livei superiori!

xe arte.

ballar in discoteca, no son mai andà e mai andarò (a parte la zena da matura)

latinoamericani no me piasi per niente.no li guanto proprio!

mio fradel ga fatto 3 o 4 anni de danza calssica e moderna, e andavo a vederlo ai saggi e le volte che i fazeva spettacoli e me piaseva un sacfco, el iera bravo e iera brave le mule.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×