Jump to content

Recommended Posts

Posted
za che semo perchè no meter Agazzi :rolleyes:( cussi almeno el mulo fà un poco de esperienza)???

Xe la stessa roba che pensavo mi, ma no i lo fa per 2 motivi:

-Pinzan xe sempre e comunque el secondo portier della Triestina e, forte o mediocre che sia, se ga sempre dimostrado un zogador serio su cui poder affidarse in caso de necessità

-se i metti Agazzi in porta in sto momento così delicato, i ga paura de brusarlo troppo presto in caso qualcossa durante la partida no vadi ben....

:bye:

Posted

In effetti Campagnolo sto anno no sta dando la stessa resa del campionato scorso, ma no me par che sia el caso de farne el capro espiatorio de tuti i mali che l'Unione ga mostrà fin adesso

Posted
In effetti Campagnolo sto anno no sta dando la stessa resa del campionato scorso, ma no me par che sia el caso de farne el capro espiatorio de tuti i mali che l'Unione ga mostrà fin adesso

Parole sante :ok:

Tant'è che nè Rigoni nè Moscardelli stanno offrendo prove sufficienti e, a dirla tutta, nemmeno certezze come Pecorari e Godeas, ad esempio, sono sugli standard della scorsa stagione, anche se magari giocano meglio di altri compagni di squadra.

Quindi, non mi pare il caso di relegare Campagnolo in panchina, pure per una questione di uniformità di giudizio: se Rigoni, Tarantino e Moscardelli sono stati sempre schierati anche quando in campo erano nulli, perchè Tesser si comporta in maniera differente con Campagnolo? :confused:

Posted

Mi come Ale son de parte...forse dell'altra parte, me par che gavemo preferenze diverse sui portieri... Cmq a mi la decision de darghe spazio a "calma e sangue freddo" come i lo ciama lori, me piasi saiiiiiiiiiiiiii

:fiuclap: