Jump to content

Recommended Posts

Posted

ragazzi, ho bisogno del vostro aiuto. un mio caro collega viene da roma per 2 gg (1 notte) a Ts in occasione barcolana, e dobbiamo fare bella figura!

che hotel mi consigliate x lui e la moglie? sono giovani e informali, avevo pensato addirittura ad una camera in ostello, però ho pensato che se la sera vogliono vedere qualche concerto e farse una magnada sulle rive xè un poco scomodo. inoltre i vien e i va in tren e i xè senza auto.

altra roba, pensavo de indirizzarli a montegrisa per veder la barcolana dall'alto, però dopo che i ga ciolto el tram cossa ghe convien cior come bus? andar a pie per la napoleonica xè un alternativa, ma voleria proporghe una scelta più comoda...

Posted

i miei amici se ga trova ben all'hotel Roma in via Ghega n. 7 però xe a tre stelle

e all'hotel james joyce in via Cavazzeni (centro storico) me par anche a tre stelle

per qualcosa de più economico sempre in centro e vicin a piazza sant'antonio xe l'hotel Alabarda.. xe a due stelle ma xe pulito e bastanza novo :)

ma el tram funziona???? :D

altrimenti xe la due che lo sostituisi.. e altri bus che va a opicina me par la 4

Posted
ma el tram funziona???? :D

altrimenti xe la due che lo sostituisi.. e altri bus che va a opicina me par la 4

e la 39, ma la fa el giro longo via basovizza. altrimenti te pol andar a prosecco: 42, 44, 46. la 42 me par che la fazi deviazion per borgo san nazario e de la' xe vizin. saria de darghe un ociada al sito dela TT.

Posted

Te ga provà al residence Liberty de via Diaz? I da in afitto mini apartamenti, cussì se i sta un per de giorni, ghe pol far comodo gavèr la cusinetta per farse magari merenda... De quel che so no xè sai caro.