polpetta Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 (edited) me dispiasi per le foto.. non le ghe rendi giustizia al batuffolo che riva ad esser :wub: Edited October 17, 2008 by polpetta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 grazie dani .. solo 72 grammi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 grazie dani .. solo 72 grammi E quante calorie? Per questo bocconcino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 E mi me lo go perso el xe troppo bellissimissimo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 eheh calorie sai poche.. come disevo ieri xe solo pelle e ossa cucciolina .. vien quando te vol.. per un mesetto sarà ancora piccolino sicuramente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 xè bellissimooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 eheh calorie sai poche.. come disevo ieri xe solo pelle e ossa cucciolina .. vien quando te vol.. per un mesetto sarà ancora piccolino sicuramente Mi speto ancora che te me inviti a veder el tuo zoo domestico Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 Tutti allo zoo!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 eheh calorie sai poche.. come disevo ieri xe solo pelle e ossa mi diria testa e ossa... visto che ga una testona sproporzionada :P :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Tutti allo zoo!! Xe za questo uno zoo pien de bestie feroci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 quando volè metteve d'accordo e venì visitar lo zoo .. finchè el cincillà xe picio .. che cresi veloce eh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 mi me son za messo d'accordo con mi stesso... Sergiooooooooooo, te me fa le crepes??????????? :DDDD :DDDD :DDDD :bacini: :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 mi me son za messo d'accordo con mi stesso...Sergiooooooooooo, te me fa le crepes??????????? :DDDD :DDDD :DDDD :bacini: :D te sa che per mi xe lo stesso....se te vol cusinemo pese insieme...ma dopo magnemo solo noi!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 quando te vol... sia per cusinar ma soprattutto per magnar dopo :DDDD :DDDD :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 el cinci cresi a vista d'occhio.. se qualcun vol venir vederlo se ga de mover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 ma per magnarlo con la polenta xe de spetar :D :D al limite se qualchedun vol anche un contorno de funghi :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts