romanowar Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 CIRCUS MAXIMUS: DI NUOVO?? Alzi la mano chi è contrario alla loro riconferma!! Soprattutto dopo averli visti all’opera lo scorso anno al seguito della loro fortunata tournée in Italia con i Symphony X. Impossibile non amare i 5 Norvegesi e rendere loro la più entusiastica accoglienza possibile! Se la scorsa edizione raddoppiammo con l’aggiunta della data di Brescia, quest’anno, grazie alla neonata collaborazione con Bologna Rock City faremo le cose in grande! Un mini tour che toccherà città importanti quali Torino, Roma (Il Circo Massimo al Colosseo?), Bologna e Ronchi per avvicinarci il più possibile alla nostra città di origine e far felici i metallari Triestini e d’oltre confine. In più vi offriremo la performance di un’altra band Scandinava che ci ha completamente conquistati dopo averla vista suonare dal vivo: gli Svedesi Seventh Wonder. Le loro esibizioni live e gli estratti dal nuovissimo album “Mercy Falls” vi lasceranno a bocca aperta! Rimanendo in tema di openers, a Roma e Bologna gli Italiani Blackwings avranno l’occasione di presentarci il loro nuovissimo debut album, sul mercato da appena poche settimane. Mentre a Ronchi si esibirà la miglior prog metal band italiana: i Friulani Pathosray! Dopo le loro fantastiche recenti apparizioni al Prog Power USA (Atlanta) ed al Prog Power Europe (Barlow – Olanda) saranno i nostri ospiti speciali. E voi siete pronti per la migliore festa prog metal dell’anno? Rockinriospo web site CIRCUS MAXIMUS + SEVENTH WONDER + 60 / 70 GIOVEDI' 6 NOVEMBRE IL PEOCIO - TROFARELLO (TORINO) - Via Belvedere 31 Apertura cancelli prevista alle: 19.30 inizio concerti previsto alle: 21.30 -------------------------------------------------------------------------------- CIRCUS MAXIMUS + SEVENTH WONDER + BLACKWINGS VENERDI' 7 NOVEMBRE STAZIONE BIRRA - MORENA (ROMA) - VIA PLACANICA 172 Apertura cancelli prevista alle: 19.30 inizio concerti previsto alle: 21.00 -------------------------------------------------------------------------------- CIRCUS MAXIMUS + SEVENTH WONDER + BLACKWINGS SABATO 8 NOVEMBRE KEMEMEO - ARGELATO (BOLOGNA) - Via dell'Industria 24 Apertura cancelli prevista alle: 19.30 inizio concerti previsto alle: 21.00 -------------------------------------------------------------------------------- CIRCUS MAXIMUS + SEVENTH WONDER + PATHOSRAY DOMENICA 9 NOVEMBRE ROCK CLUB - RONCHI DEI LEGIONARI (GORIZIA) - Via tambarin (a 150mt dall'Aereoporto) Apertura cancelli prevista alle: 19.30 inizio concerti previsto alle: 20.30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 xe el volantin che me xe riva in man durante l'ultimo meeting mi me interesseria ndarghe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Che dir? Go passado una serata bellissima! Bravissimi tutti ed in particolar modo i Seventh Wonder che el buon Romano me ga fatto conosser (grazie mille! ) El bassista Andreas Blomqvist xe fora de lui mentre Tommy xe sai sai sai bel mulo (vero Molly? ). Me ga dispiasso però che gabi fatto poco de Mercy Falls che ormai so a memoria Grandissimi Romano, Maxx e Manul che xe andadi a cantar sul palco assieme a lori. Mitici!!!! (qualchedun dovessi gaver qualche foto fatta col cell) Unico neo della serata xe che go rivado a scoltar solo un paio de canzoni dei Circus Maximus A quando la prossima? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Bella serata si....sopratutto perchè ghe go stretto la man a Tommy Anche mi come Cucciolina & Co. go visto solo i Pathosray e i Seventh Wonder....e la prima canzon dei Circus Maximus Come già detto in loco per quel poco che capiso mi de musica...come livello musicale i Seventh Wonder xe de gran lunga superiori ai Pathosray se invece parlemo de cantanti i xe tutti e due bravi ma un punto in più ghe lo dassi a quel dei Pathosray...veramente una bellissima vose. Per quanto riguarda i Circus Maximus i resta senza voto causa ritorno a casa anticipato....sarà per la prossima volta Un'altra roba importante....volevo ringraziar Romano per ieri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Bettinaaaaa....cosa sucedi! Te me se sta convertindo al metal? No comincerà miga a grandinar maiali no? pam Me dispiasi un casin no aver podudo partecipar a questa serata.....spero più in la che ghe sarà qualche altra occasion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Bella serata si....sopratutto perchè ghe go stretto la man a Tommy Ah, Tommy @Assist Eh ciò, sai me piasi sti muli Xe proprio belle canzoni! Sto album xe spettacolare!!!! So che no xe el mio genere visto che son Vasco dipendente, però devo dir che me ga sai ciapado W i Seventh Wonder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 sisi me ga sorpreso tantissimo anche a mi la presenza de Cucciolina ieri eppur la iera tanto gasada eh grazie a Romanowar e per el resto son d'accordo con Sergione... seppure il cantante dei Seventh Wonder iera bellissimo davvero (no ve digo i commenti della timida cucciolina - te podevi strinzerghe la man ) la vose che me piaseva de più iera quella del cantante dei Pathosray Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Forse xe stà un ben che Cucciolina no ghe ga stretto la man se no chi la staccava più de lui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 :D eh te sa si Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Ah Tommy i nostri sguardi se ga incrociado a un certo punto aaaaaah roba che sbriso :rotfl: :rotfl: Bel, se me ga piaso a mi xe tuto dir Ma sai bel anche el posto, bella atmosfera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 sarà per la prossima volta ....spero... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 :Ma sai bel anche el posto, bella atmosfera El peggior bar de Caracas a confronto sembrava un ospizio de veci A parte i scherzi...ghe assomigliava ad un pub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 el local de El tramonto all'alba ahah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted November 11, 2008 Author Report Share Posted November 11, 2008 Quando go visto rivar el "SdS" team me ga ciapà mal. Za temevo de trovarme 6 assatanadi tifosi de Vasco in preda alle convulsioni davanti al prog metal dei vari Pathosray e Seventh Wonder. Invece non solo go letto e sentido in diretta i vostri commenti positivi, ma ad un certo punto durante i SW me son girà e go visto Cucc che stava cantando el toco totalmente rapida dallo sguardo del buon Tommy Karevik .... ....... Poi go visto sul sito dei SW che ghe xe anche un'utente Italiana che se ga iscritto e questa nuova iscritta me ricorda qualchidun .... Voleria ringraziar tutti quei che xe vignudi domenica sera. Xe stada una gran bella serada anche grazie alla vostra presenza. Purtroppo no semo rivadi a ciacolar tantissimo visto che iero sai ciapà nei miei compiti. Infatti mi e Maxx se ierimo suddivisi i compiti. Lui xe sta nel local durante tutti i Pathosray mentre mi iero all'entrata. Invece no podevo perderme el concerto dei Seventh Wonder e lui xe sta cusì gentile de star fora. Dopo el xe entrado, ma ormai no rivava + nisun. Me dispiasi che se andadi via presto perché gavesi voludo presentarve tutti i componenti delle band. Sarà per la prossima volta. Ghe sarà sicuramente altre ocasioni per ciacolar de +. Chissà, magari rivo a farve scoltar anche altre robete ..... Per la cronaca I Circus Maximus xe partidi puntuali da Bergamo ieri pomeriggio alle 2.20. I Seventh Wonder doveva partir de Treviso alle 17.00. Appunto ... doveva .... e i saria partidi se no fusi sta per la nebbia! :help!: e cusì la Ryanair ga cancellà el volo e perfortuna Maxx xe rivà a metter i Svedesi a casa de parenti in quel de Roncade. Oggi el xe tornà a ciorli e li ga portadi a BG da dove i parti stsera alle 21.00 per andar a Londra. Domani mattina i ga el volo alle 9.15 per Stoccolma ...... Non sempre la vita da "Rock Star" xe come che se credi. Probabilmente a Vasco i ghe gavesi ciolto un aereo personale o che so ... ma i Seventh Wonder no xe Vasco e per loro sfortuna no i lo sarà mai. Cigliegina sulla Tommy se ga ciapà un febbron de caval e no rivava nianca a parlar. Quando lo go becà after show a BO fora de la porta in manighe curte a far el bimbin ghe go dito de vestirse, e lui stava anche per andar! Ma Johan (chitarra) lo ga fermà e el ga dito che lori xe vichinghi! Go visto .... In conclusion: xe stadi 4 giorni sai duri. Mi e Maxx gavemo guidà per più de 2.000 km con vari tipi de minacce. Dalla piova alla nebbia, dal traffico ai discorsi del saggio Manuel..... Comunque gavemo imparà a conoser ancora meio delle persone veramente fantastiche e de un'umiltà impressionante. I Circus Maimus ormai xe a livello de star del genere. El prossimo album ne dirà se i diventerà star assolute o se i se doverà "accontentar" della niccha del prog metal. Arrivederci alla edizion numero 4! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Come già detto in loco per quel poco che capiso mi de musica...come livello musicale i Seventh Wonder xe de gran lunga superiori ai Pathosray se invece parlemo de cantanti i xe tutti e due bravi ma un punto in più ghe lo dassi a quel dei Pathosray...veramente una bellissima vose. Devo ammetter che questo no xe proprio il mio genere musicale ma cmq quoto quel che ga dito sergio,il cantante dei Pathosray ga una vose stupenda ma i Seventh Wonder i gaveva una marcia in più sicuramente mentre l'ultimo gruppo che se ga esibido no savessi cossa dir,dopo due ore de concerto iero un poco cotto ma per esser la prima volta che ascoltavo questo genere de musica no me ga dispiasso,pensavo de dar un giudizio molto più negativo :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 l'ultimo gruppo purtropo me lo go perso iera sai tardi e purtroppo dovevimo ndar via :S ohi pian qua.. no ste offenderme.. mi non scolto Vasco :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Quando go visto rivar el "SdS" team me ga ciapà mal.Za temevo de trovarme 6 assatanadi tifosi de Vasco in preda alle convulsioni davanti al prog metal dei vari Pathosray e Seventh Wonder. Invece non solo go letto e sentido in diretta i vostri commenti positivi, ma ad un certo punto durante i SW me son girà e go visto Cucc che stava cantando el toco totalmente rapida dallo sguardo del buon Tommy Karevik .... ....... Poi go visto sul sito dei SW che ghe xe anche un'utente Italiana che se ga iscritto e questa nuova iscritta me ricorda qualchidun .... Ormai son rapida dai SW sì I xe bravoni! E se vedè una 600 che sfreccia con musica dura a palla son mi Ma chi xe sta utOnta italiana che se ga iscritto sul forum dei SW e no la sa neanche scriver in inglese? Voleria ringraziar tutti quei che xe vignudi domenica sera. Xe stada una gran bella serada anche grazie alla vostra presenza. Purtroppo no semo rivadi a ciacolar tantissimo visto che iero sai ciapà nei miei compiti. Infatti mi e Maxx se ierimo suddivisi i compiti. Lui xe sta nel local durante tutti i Pathosray mentre mi iero all'entrata. Invece no podevo perderme el concerto dei Seventh Wonder e lui xe sta cusì gentile de star fora. Dopo el xe entrado, ma ormai no rivava + nisun. Me dispiasi che se andadi via presto perché gavesi voludo presentarve tutti i componenti delle band. Sarà per la prossima volta. Mi mi mi mi mi mi, mi voio conosser i SW e soprattutto UN dei SW E prometto che la prossima volta porto el cd per farmelo autografar, magari con dedica Ghe sarà sicuramente altre ocasioni per ciacolar de +. Chissà, magari rivo a farve scoltar anche altre robete ..... No preoccuparte, caro Romano. Non mancherà occasioni, spero. E ancora grazie de TUTTO! Cigliegina sulla Tommy se ga ciapà un febbron de caval e no rivava nianca a parlar. Quando lo go becà after show a BO fora de la porta in manighe curte a far el bimbin ghe go dito de vestirse, e lui stava anche per andar! Ma Johan (chitarra) lo ga fermà e el ga dito che lori xe vichinghi! Go visto .... El ga bisogno de un'infermiera??? :s'ciopado: A parte i scherzi...congratulazioni per el lavoron che gavè fatto ma credo che la soddisfazion che gavè provado ga ripagado tutti gli sforzi P.S. Vasco no se tocca!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 ma povero Tommy.. posso offrirme anche mi come infermiera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 ma povero Tommy.. posso offrirme anche mi come infermiera? Questa xe bella ....stringer la man a Tommy iera troppo imbarazzante ma farghe de infermiera va ben? ...a voi babe no ve capirò MAI!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 scherzo dai sergione.. po' non so neanche parlar inglese. figurite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted November 18, 2008 Author Report Share Posted November 18, 2008 Se no 'ndavi via prima della fine Tommy ve lo presentavo e come! Poi, sul discorso della nursery ... qual no xe affar mio Disemo che nei 4 giorni con le band gavemo fatto un po' de fotine ... ma giusto un po'.... Per adesso ecco una foto de un gruppo che sta spiccando el volo verso ... "lontani obiettivi" Questa invece ghe la dedico a Cucc, anche se me par de gaver capido che el soggetto non ghe risulta del tutto indifferente nianca a Molly Infine "el boss" del gruppo: un musicista fantastico ed un VERO personaggio. Poi, con calma, metteremo anche altre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Che ben che salta Tommy scherzo Belle foto, bravo Romano! Andreas xe un gran personaggio si Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 quoto Betta anche se te ne lo gavesi presenta.. no so parlar inglese .. oltre a dirghe nice to meet you.. altro no so Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted November 27, 2008 Author Report Share Posted November 27, 2008 Ciò ... no rivo a capir perché quel bimbin de Maxx xe sempre drio de mi! Azz ..... e chi xe andà via prima se ga perso "The final countdown"! Tanto domani andemo in Svezia a rivederli! A seguire live report from Jönköping Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 27, 2008 Report Share Posted November 27, 2008 Pilota Romano uno di loro! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts