Jump to content

Raccolgo vecchie coperte per i miei orfanelli

Recommended Posts

Ciao a tutti, se avete vecchie coperte, asciugamani, materassi, cucce e robe varie che non usate più e che stanno a marcire nelle vostre cantine, pane secco che buttate via etc etc, vi prego di contattarmi perchè per i miei orfanelli sono manne dal cielo!!!

Lascio il mio telefono, tanto è sparso per tutta la rete per le adozioni dei cani.

Come ho già detto, siete sempre i benvenuti per venire a coccolare un po' i cagnuzzi!!!

334 3615239

• 2 months later...

Ritiro su!!

Tra l'altro...della serie...com'è piccolo il mondo...Ares xè una mia ex compagna de classe, se gavemo reincontrado da poco e ciacolando vien fora che la xè iscritta al SDS... :lol:

Se gavè pan vecio, coperte...ecc... piuttosto che buttar via, se podè salvar fazo in modo de vegnir a recuperar e ghe dago ad Ares. Mi xè già un pò ad es. che salvo el pan che me vanza.

Grassieeee :lol:

Edited by _titti_

Purtroppo la gente xè pigra all'ennesima potenza e preferisi comprar el pan grattà in bustina piuttosto che farlo in casa...mah...mi no mango tanto pan, xè da un pò che lo salvo per darghelo ai cani, prima mia mamma ghe lo dava a una signora per le sue galline. Cmq no gavemo mai buttà via..ma stemo andando OT, no se sta parlando de sprechi, ma xè una richiesta per i cagneti.. :lol:

Pol esser utili anche farmaci prossimi alla scadenza che saverè de non usar più (perchè molti che usemo noi persone xè anche per uso animale), cusini veci, ciotole...ecc....

Ancora grazie :lol:

Edited by _titti_

molly..ma miga iera riferido a ti... :lol: iera in generale..mi conoso gente che butta via pn e poi compra el pan grattà..infatti se so una roba del genere, piuttosto ghe chiedo de darmelo a mi.

Cmq qua se continua ad andr OT e per le bestiuze no riva niente.. :( Se volè verzer un topic sugli sprechi saria più adatto per discuter de ste robe.. :)

Edited by _titti_

Mi go tanto pan che me vanza ogni giorno, anche troppo. Go sempre sfamà galline de qualche contadin.

Adesso el vien portà via da un mio fornitor una volta alla settimana, el gaverà lui a chi darghe.

Ma ben volentieri ve lo daria per le vostre bestiuze.

Mi go una pizzeria in centro e fazemo pan ogni giorno.

Per le coperte devo veder, però go una cassetta porta gatti grande tutta de plastica. Pol servir per riparo?