Starlite Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 Però te me devi spiegar dove... go fato 4 volte el giro de tuti i coridoi ma no go trovà miga... Quote
Matt Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 complimenti!!! desso te sa già cossa che te tocca... Quote
AquilaBiancoRossa Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 complimenti!!!desso te sa già cossa che te tocca... ehehehe, xe vero :cincin: Quote
Tirabaralla Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 Ti sei laureato, Vico?! Complimenti!!! :ok: Quote
Giada Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 benvenuto nel club dei NEOLAUREATI DISOCCUPADI!!!!! No per scornarte, ma te se accorzerà solo che dopo averte finalmente laureà , aver bevudo come una spugna alla tua festa del laurea (a mi i me ga vestido da Minnie al Befed, e i me ga fatto far una specie de gioco dell'oca con un dado gigante che su 4 facce gaveva la birra.... faze voi), aver ridu come un mona davanti al tuo cartellon (sul mio, intitolado simpaticamente "Il favoloso mondo di Giadine" e realizzado tutto sulla falsa riga del film de Amèlie, campeggiava un fotomontaggio con la mia faccia e el corpo della Canalis a cui sostengo da anni de assomigliar ), te comincerà a mandar in giro curriculum, a cior el Piccolo e el Mercatino a ogni occasion e a far muffa a casa spetando qualche lavor.... no per esser pessimista ma la mia vita da novembre xe questa!!!!!!!!! Ma forse ti za te lavori oppur te son el fio segreto de Di Piazza... in qual caso tutto el mio sermon no servi B) Comunque adesso no pensarghe e SBEVAZZA ANCHE PER NOI!!!!!!!!!!! COMPLIMENTOOOONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Quote
iaga Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 No "sbevazza anche per noi" ma "sbevazza CON noi.." xè diverso! Complimenti Vico! Quote
Vico Posted March 12, 2005 Author Report Posted March 12, 2005 benvenuto nel club dei NEOLAUREATI DISOCCUPADI!!!!! No per scornarte, ma te se accorzerà solo che dopo averte finalmente laureà , aver bevudo come una spugna alla tua festa del laurea (a mi i me ga vestido da Minnie al Befed, e i me ga fatto far una specie de gioco dell'oca con un dado gigante che su 4 facce gaveva la birra.... faze voi), aver ridu come un mona davanti al tuo cartellon (sul mio, intitolado simpaticamente "Il favoloso mondo di Giadine" e realizzado tutto sulla falsa riga del film de Amèlie, campeggiava un fotomontaggio con la mia faccia e el corpo della Canalis a cui sostengo da anni de assomigliar ), te comincerà a mandar in giro curriculum, a cior el Piccolo e el Mercatino a ogni occasion e a far muffa a casa spetando qualche lavor.... no per esser pessimista ma la mia vita da novembre xe questa!!!!!!!!! Ma forse ti za te lavori oppur te son el fio segreto de Di Piazza... in qual caso tutto el mio sermon no servi B) Comunque adesso no pensarghe e SBEVAZZA ANCHE PER NOI!!!!!!!!!!! COMPLIMENTOOOONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Bever go za bevudo ieri sera e forsi lo faro' de novo stasera. E comunque in ogni valida occasion se bevi Lavorar lavoro za AloHa Vico Quote
Vico Posted March 12, 2005 Author Report Posted March 12, 2005 No "sbevazza anche per noi" ma "sbevazza CON noi.." xè diverso! Complimenti Vico! Quando che vole' per mi no xe problemi AloHa Vico Quote
Recommended Posts