cassoggi.npc Inviato 21 Aprile 2009 Segnala Inviato 21 Aprile 2009 ..... savevi voi, che esisti anca el tronchetto de pasqua? stamatina, cò me son sveia, me son trovà in tola un dolze strano . ghe go domandà cossa iera sta roba????, e i megà risposto che iera el tronchetto de pasqua! .....nò ghe posso creder, i se gà inventà anche stà verta ... ed opo i disi che i trova ditte che ricicla el magnar? sti qua xe una ditta famosa xe la , e varda caso la scadenza xe tra un mese!!!! più o meno quela deli tronchetti de nadal.... no sò cossa dir, cambio scatola, tiro via do alberi, do babbi nadal de zuchero, ghe fico sora do rose de zuchero e..... eccolo: el "tronchetto de pasqua". Xe mai possibile che i ghe lassi far sta roba?????? no vado oltre ...... Cita
Nona Picia Inviato 21 Aprile 2009 Segnala Inviato 21 Aprile 2009 I xe in svendita in un supermercato soto casa mia.......... Cita
_titti_ Inviato 21 Aprile 2009 Segnala Inviato 21 Aprile 2009 beh...i fa perchè xè gente che compra evidentemente. piuttosto che svender i tronchetti subito dopo Nadal, a basso prezzo, i li ricicla a Pasqua.... Cita
Renè Inviato 22 Aprile 2009 Segnala Inviato 22 Aprile 2009 Miticissimo Falisca.. te digo solo na roba: Alèèè Alga!!!! Cita
Ghost Inviato 22 Aprile 2009 Segnala Inviato 22 Aprile 2009 Spero non facciano le uova di ferragosto che la cioccolata si scioglie.... Cita
Nona Picia Inviato 22 Aprile 2009 Segnala Inviato 22 Aprile 2009 (modificato) Nel super soto casa mia, xe tuto là: colombe a prezzo de ladrocinio, troncheti vari e ovi pure.....Come dir: "Non ti fermar, ma guarda e passa......" Modificato 22 Aprile 2009 da Nona Picia Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.