dido76 Posted July 2, 2009 Report Posted July 2, 2009 Mularia, da doman alla gelateria Pinguino parti una mostra fotografica dal titolo "Porto Vecchio" xè organizada da l'asociazion Fotonordest l'orario sarà questo: dal 3 luglio al 19 luglio 2009 da lunedì al giovedì dalle 09 alle 20 dal venerdì alla domenica dalle 09 alle 24 l'inaugurazion xè domani sera 3 luglio alle 20 xè 18 foto e tra queste xè anche una mia e una de titti se gavè voia de far un scampon doman mi son là, credo anche titti. ps: xè anche ex-partecipanti del forum (trert, tuxav)... Quote
cucciolina Posted July 2, 2009 Report Posted July 2, 2009 Se rivo fazo un salto molto volentieri Quote
SandroWeb Posted July 2, 2009 Report Posted July 2, 2009 Se Nat e dido fa le foto come che i ga fatto per l'ultima grigliata, allora vegno a veder! No so quando però, visto che doman go de stender una quindicina de metri de cavo RJ-45 Ma prima o poi un scampon lo fazo, all'improvviso Quote
_titti_ Posted July 2, 2009 Report Posted July 2, 2009 (edited) mi no ve gavevo dito niente perchè son timida... se passè però in realtà me fa tanto piazer... Edited July 2, 2009 by _titti_ Quote
dido76 Posted July 2, 2009 Author Report Posted July 2, 2009 mi sicuro son domani...i altri giorni no penso de eser là a far la muffa cmq son curioso de veder anche mi la mia foto stampada Quote
fra_fre Posted July 5, 2009 Report Posted July 5, 2009 come xe andada?? emozion a veder le proprie foto con 1000 oci de sora?? Quote
trert Posted July 5, 2009 Report Posted July 5, 2009 grazie a tutti quei che xe vegnudi e a dido per gaver messo l'annuncio successon! pecà che roby all'ultimo no xe podudo vignir causa la riunion parco del mare.. Quote
dido76 Posted July 5, 2009 Author Report Posted July 5, 2009 grazie a tutti quei che xe vegnudi e a dido per gaver messo l'annuncio successon! pecà che roby all'ultimo no xe podudo vignir causa la riunion parco del mare.. no dirme quel roby Quote
trert Posted July 5, 2009 Report Posted July 5, 2009 grazie a tutti quei che xe vegnudi e a dido per gaver messo l'annuncio successon! pecà che roby all'ultimo no xe podudo vignir causa la riunion parco del mare.. no dirme quel roby QUEL roby si ah! Quote
_titti_ Posted July 5, 2009 Report Posted July 5, 2009 come xe andada?? emozion a veder le proprie foto con 1000 oci de sora?? xè andà super ben... emozion tanta.... e devo dir che veder le foto stampade dà veramente molta soddisfazion! Quote
Giada Posted July 6, 2009 Report Posted July 6, 2009 Quando le xe stampade cusì ben, soprattutto ;-) Me dispiasi tantissimo che no semo rivadi a passar venerdì sera ma a causa dell'allestimento de tre negozi de saldi el moroso xe tornà del lavor a un'ora improponibile :-( Quote
dido76 Posted July 6, 2009 Author Report Posted July 6, 2009 Quando le xe stampade cusì ben, soprattutto ;-)Me dispiasi tantissimo che no semo rivadi a passar venerdì sera ma a causa dell'allestimento de tre negozi de saldi el moroso xe tornà del lavor a un'ora improponibile :-( xè stampe vostre? se si,no savevo e cmq lavor xè lavor x cui ga precedenza...tanto se le gavè stampade voi sarè pure stufi de vederle Quote
Giada Posted July 6, 2009 Report Posted July 6, 2009 Sì sì, le gavemo stampade noi ma pensa che mi no le go mai viste!!!!! Son in un altro reparto e no le xe passade sotto i miei oci :-) Quote
dido76 Posted July 6, 2009 Author Report Posted July 6, 2009 Sì sì, le gavemo stampade noi ma pensa che mi no le go mai viste!!!!! Son in un altro reparto e no le xe passade sotto i miei oci :-) bel lavor Quote
Recommended Posts