-
Chi sta navigando
Nessun utente registrato visualizza questa pagina.
-
Statistiche Utenti
-
Statistiche forum
-
Discussioni Totali18,6k
-
Risposte Totali794,9k
-
-
Le ultime risposte pubblicate
-
Quindi si, tutto parti dal fatto che non te ga letto e/o non te ga capí quel che go scritto. Ma, credime, non xe una novità.
-
Me autocito con evidenziatura, perché a noi comunisti ne piasi cussí.
-
Differenza (ma anche altre più "operative" in questa prospettiva) che fin dal primo messaggio de sta discussion go scritto che iera evidente.
-
La conoso benissimo la sotoria de Red Bull......... la grossa differenza xe che drio all'acquisto de squadre de calcio o Formula Uno questi fatturava miliardi con un prodotto fisico, vero ed esistente........
-
Non go assolutamente dito questo. Go solo dito che, se l'analisi de Guido xe corretta, la loro idea xe sulla falsariga de quella della Red Bull e non xe leagada a fantomatici interessi collaterali (che xe la cagada che sento ormai da 30 anni ogni volta che cambia la proprietà...). Poi la storia prima de commentarla bisogna anche conoserla: quando la RB compra el Markranstädt de fatto acquisisi una scatola svoda de una società in quinta lega tedesca. Anche el Liefering iera una squadretta austriaca con poca storia e poco seguito. Quando i entra in F1 i compra una squadra praticamente fallita. La Triestina in confronto xe potenzialmente una miniera d'oro.
-
-
Collaboratori Popolari
-
Miglior Contributori
-
Dillo a un amico