Jump to content

Ballottaggio elezioni comunali 2016: chi voterai?  

31 members have voted

1. 1. Per chi voterai al ballottaggio di domenica 19 giugno 2016?

• Cosolini
      13
    • Dipiazza
      11
    • Non so
      2
    • Non andrò a votare
      5

Recommended Posts

20 ore fa, Starlite dice:

El problema xe che el vecchio tracciato del viale C.pi Elisi no esisti più. Da via dei Lloyd no se riva in via S. Marco. Al massimo se arriva dove iera el distributor in prossimità del ponte della ferrovia, ma temo che sia de passar per dele proprietà private.

no no se semo capidi, no te gavessi de far via del lloyd

mi intendo entrar lato molo settimo (dove xe i semafori per capirse) nell'area camper che finissi alla torre del lloyd e dalla torre del lloyd far l'ultimo toco de via san marco che arriva all'incrocio la del pam, vizin al novo (xe tutto relativo :)) distributor: no te ga un metro de dislivel e soprattutto el traffico la xe quasi azzerà

3 ore fa, fp17 dice:

no no se semo capidi, no te gavessi de far via del lloyd

mi intendo entrar lato molo settimo (dove xe i semafori per capirse) nell'area camper che finissi alla torre del lloyd e dalla torre del lloyd far l'ultimo toco de via san marco che arriva all'incrocio la del pam, vizin al novo (xe tutto relativo :)) distributor: no te ga un metro de dislivel e soprattutto el traffico la xe quasi azzerà

Ok quindi sul vecchio tracciato del viale C.pi Elisi (parlo fino al 1920-1930 credo).

Ma no penso che no sia più continuità per arrivar dai semafori al parcheggio dei camper, non so... forse attraverso aree del porto.

E comunque saria de attraversar el svincolo alla rampa de uscita della GVT dalla parte dove i TIR esci dalla GVT e gira dritti verso el molo VII :D