Vai al contenuto

Allianz Trieste-Dinamo Sassari (mercoledì 9 marzo 2022)


Messaggi raccomandati

2 minuti fa, alvin66 ha scritto:

Onestamente Sanders non mme ga mai entusiasmado come Play..e non xe de certo la sua partenza ad averne crea' i problemi.

Si, ma per dirla sporca........tra Sanders e niente......meio Sanders!!!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, alvin66 ha scritto:

Onestamente Sanders non mme ga mai entusiasmado come Play..e non xe de certo la sua partenza ad averne crea' i problemi.

Beh ovvio che el problema xe la partenza de Lobito.

Ma la coppia Sanders-Lobito per quanto non se gavessi ben capido che tipo de zogador fossi 'sto Sanders garantiva comunque un certo senso alla squadra. E comunque fazevimo risultati. E comunque tra veder Sanders con la bala in man o Alexander...xe un abisso e no certo a favor de quest'ultimo.

Davis-Lobito purtroppo ga durado poco. E senza Lobito anche Davis, a far el play a tempo pieno se perdi. Semo discretamente nella cacca diria

Link al commento
Condividi su altri siti

1 minuto fa, alvin66 ha scritto:

Famme capir..ti te me vol dir che el problema xe Davis?sul serio?

La gestion della palla.

Davis fa quel che pol povero in un ruolo in cui se vedi che el xe adattado. No ga la padronanza, la sicurezza, del controllo de palla da play

3 minuti fa, alvin66 ha scritto:

Xe che adesso la difesa fa busi de tutte le parti..

Questo xe el problema

Non son d'accordo. O meio, se lo xe, vien dopo a quel sora per mi

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso, chompo ha scritto:

La gestion della palla.

Davis fa quel che pol povero in un ruolo in cui se vedi che el xe adattado. No ga la padronanza, la sicurezza, del controllo de palla da play

Non son d'accordo. O meio, se lo xe, vien dopo a quel sora per mi

Sanders iera piu' play..d'accordo..ma iera un zogador totalmente spersonalizzado..un poco come el primo tempo de Davis..e me fermo qua

Link al commento
Condividi su altri siti

2 minuti fa, alvin66 ha scritto:

Se gavemo imborghesido.

E una squadra dal talento nostro non pol permeterselo.Tutto qua.

Neanche su questo son d'accordo. Stasera va' cussì :D

Semo una squadra blanda atleticamente, se no rivemo tenir el match più lento, addormentato, per noi se fa dura. Quando ciapemo un parziale no gavemo vivacità, brio, per cercar de cambiar marcia, de aumentar el ritmo.

Ultimamente le partide finiva o all'inizio del terzo quarto, o a metà tempo. Oggi xe finida dopo el primo de quarto.

No ghe la femo per mi, più che esserse imborghesidi. E la nebbia in regia, sta dando el colpo de grazia alla nostra non brillantezza

Link al commento
Condividi su altri siti

Chompo..in attacco fazevimo discretamente schifo anche prima..solo che se vinzeva la partide..ed andava ben..

Adesso xe chiaro che non vinzendole vien fora le magagne piu' evidenti.

Ma el problema del play iera un problema che gavevimo anche prima.

Piuttosto...chi me spiega quelle consegnate a meta' campo?

Perche el nostro attacco se limita a quel..come alternativa, balla a Banks e che Dio ne la mandi bona..

Solo perche' non gavemo el play?Uhmm...non credo.

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso, chompo ha scritto:

Neanche su questo son d'accordo. Stasera va' cussì :D

Semo una squadra blanda atleticamente, se no rivemo tenir el match più lento, addormentato, per noi se fa dura. Quando ciapemo un parziale no gavemo vivacità, brio, per cercar de cambiar marcia, de aumentar el ritmo.

Ultimamente le partide finiva o all'inizio del terzo quarto, o a metà tempo. Oggi xe finida dopo el primo de quarto.

No ghe la femo per mi, più che esserse imborghesidi. E la nebbia in regia, sta dando el colpo de grazia alla nostra non brillantezza

Come ditto el play xe un problema che gavevimo anche con Sanders..Ande' a rivederve certe partide..

Link al commento
Condividi su altri siti

3 minuti fa, alvin66 ha scritto:

Sanders iera piu' play..d'accordo..ma iera un zogador totalmente spersonalizzado..un poco come el primo tempo de Davis..e me fermo qua

Si si, ma no la go con Davis, ma credo sia chiaro. Dovemo aggiunger el fatto che Alexander in queste 2 apparizioni xe apparso inesistente. E Davis vien anche dalle partide senza Lobito, quindi anche un po' spremudo.

Come fatto pratico, mi semplicemente digo che oggi come oggi, semo clamorosamente carenti in regia

Link al commento
Condividi su altri siti

4 minuti fa, chompo ha scritto:

Si si, ma no la go con Davis, ma credo sia chiaro. Dovemo aggiunger el fatto che Alexander in queste 2 apparizioni xe apparso inesistente. E Davis vien anche dalle partide senza Lobito, quindi anche un po' spremudo.

Come fatto pratico, mi semplicemente digo che oggi come oggi, semo clamorosamente carenti in regia

Per mi el problema xe una regia....ma non questa..

  • Mi piace 1
Link al commento
Condividi su altri siti

5 minuti fa, alvin66 ha scritto:

Chompo..in attacco fazevimo discretamente schifo anche prima..solo che se vinzeva la partide..ed andava ben..

Ma questo lo gavemo sempre sottolineado, no se gavemo mai fatto illusioni da quel lato diria.

 

6 minuti fa, alvin66 ha scritto:

Ma el problema del play iera un problema che gavevimo anche prima.

Se te intendi prima della partenza del Lobito, per mi non esisti. Anzi in un certo senso, uno compassato come lui, se sposava ben con el tipo de squadra "farraginosa" e poco vivace atleticamente de 'sto anno.

El problema in play per mi xe purtroppo la sua uscita. E gaver pescado Alexander che se no se trasforma per magia, in play fa pianzer...

9 minuti fa, alvin66 ha scritto:

Perche el nostro attacco se limita a quel..come alternativa, balla a Banks e che Dio ne la mandi bona..

Solo perche' non gavemo el play?Uhmm...non credo.

Forse perchè gavemo anche esagerado nel confidar nel cosidetto "leader". Questo pol sicuramente esser uno spunto.

Xe che probabilmente mi ragiono un po' all'antica cestisticamente e quindi me rifazo sempre innanzitutto alle cose basiche. E quando vedo che già imbastir un'azion xe dificile, xe un problema, poi trovo più conseguentemente logico che funzioni anche poco de altro. Se no savemo, o no rivemo, far altro va anche a finir più spesso che ghe demo la bala a Banks e che fazi qualcossa lui...

 

Link al commento
Condividi su altri siti

100 mille De Angeli poca tecnica ma grande cuore. Bene almeno per l'impegno Corey anche se con alterni risultati. Ma gave visto la grinta de Alexander in difesa e la voglia in attacco? Non segna neanche i personali non tira non difendi. Purtroppo serviva un Robinson, forse el problema xe che scegli i giogadori, ma forse bisognava anche difender come l'ultimo quarto. 

Link al commento
Condividi su altri siti

Se perdi un play vero (e unico nel ruolo in squadra) come Fernandez, dovresti cercare un altro play (che sia almeno discreto).

Se invece ti intestardisci a far giocare fuori ruolo Cavaliero, riducendone anche la pericolosità offensiva, e ti affidi ad un'altra guardia tiratrice come Alexander, secondo me vuol dire che le idee sono confuse.

E anche volendo mettere a tutti i costi Daniele a fare il play, allora forse sarebbe stato meglio spostare parzialmente Mian o Campogrande da guardia e prendere un'ala piccola americana in grado di attaccare il ferro, cosa che se non la fa Banks - e qualche volta Davis - non la fa nessuno, cosa che rende il nostro attacco sempre molto prevedibile.

Aspettiamo il rientro di Lever per avere più sostanza sotto canestro, ma le cose devono cambiare, e presto, soprattutto a livello di mentalità.

  • Mi piace 1
Link al commento
Condividi su altri siti

Lo avevo detto a suo tempo quando c'era Sanders ed adesso lo penso con ancora più convinzione: squadra costruita male su tutti i fronti. Vediamo di vincere queste 2/3 partite e che il prossimo anno si programmi diversamente, perché di errori ne sono stati fatti parecchi, non è possibile pescare sempre male. 

  • Mi piace 1
Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo Alexander xe una guardia tiratrice che non tira. Come iera che Ghiacci a Telequattro ga dito che su Alexander quasi sicuramente non sbaglieremo? Oltre a non trovar soluzioni in attacco Sassari ga avudo grazie a Robinson i tiri da tre liberi ai tiratori, bravi lori dopo a segnarli. Ma un Robinson costava così tanto? Visto che a Sassari xe vegnu' più tardi? Basta rookie o scommesse per dopo spender mal

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme che scrivo tanto ma son veramente imbestialido. Anche perché con un play valido anche oggi con i lunghi da sotto in attacco fossimo stadi in vantaggio. Konate e Delia non gaveva granché contro. Con i soldi dell'ovovia ciolemo Dragic o Doncic.

  • Haha 1
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×