Jump to content

Recommended Posts

Posted

Domenica 3 aprile: a mezzogiorno circa, un camion che stava smantellando una gru xe finido col muso all'insù, fazendo parecchi danni ai auti posteggiadi:

post-9-1112542775_thumb.jpg

Posted
Figo! No volesi eser un dei propietari dele auto pero' :D

Bravo Sandro... ma chi te ga dito cos che iera suceso? :D :D :rolleyes:

Grazie Starlite per gavermelo dito :D Mi no gavevo sentido niente, anche perchè iero in campetto a zogar quando xe successo...

El bel xe che iera i divieti de sosta messi tacadi i marciapie, mi no so se adesso li rimborserà.

El mio amico che ga la cartoleria proprio un paio de metri sotto me ga contà che suo fradel, tornando a casa ieri, el se gaveva incazzado che uno ghe gaveva fregado el posto sotto el naso proprio in quel toco de via...che sia stado un ben? :lol:

Posted
El mio amico che ga la cartoleria proprio un paio de metri sotto me ga contà che suo fradel, tornando a casa ieri, el se gaveva incazzado che uno ghe gaveva fregado el posto sotto el naso proprio in quel toco de via...che sia stado un ben? :lol:

Dovessi ringraziarlo come minimo :D

Posted

Sentivo una tipa che ga assistido praticamente in diretta al ribaltamento: la ga dito che ga comincià a storzerse tutto molto lentamente, cussì che chi iera dentro in cabina de guida ga podù capir che forsi iera meio darsela a gambe :D

Posted
cussì che chi iera dentro in cabina de guida ga podù capir che forsi iera meio darsela a gambe :D

Ciamilo mona :D Me gavessi piasso sentir el rumor che sta roba ga fato :papa:

Dopo el mato in gabina ga fato :doh:

Posted

azz...belle img..comq.-...podeva esser anc qua una brutta roba :noghesemo:

xe periodo matto sto qua...fortuna che continua ad andar tutto ben e ghe se pol rider de sora....

Posted

Come xè che ultimamente succedi solo brutte robe????

Cmq i auti non doveva esser parcheggiadi la...iera un bel cartel de divieto per lavori in corso.... non so se li rimborserà!

Posted

Grande Sandro; praticamente con sto forum no ocori gnanche che compro el Piccolo...

Per quanto riguarda le auto parcheggiade in divieto (e distrutte..) credo che le gaverà comunque diritto al risarcimento a meno che el responsabile del danno (cioè la ditta che fazeva i lavori con la grù) non dimostri che el parcheggio in divieto xè sta una concausa del ribaltamento della grù.

El fatto cioè de esser parcheggiadi in divieto di per sè non te escludi dal risarcimento in caso de incidente a meno che la tua sosta non sia in tutto o in parte causa dell' evento dannoso (es. te se fermi in mezzo alla strada drio una curva cieca)

:bye:

Posted

Per farve capir che casin che xe per rimuover el camion, ve dirò solamente che xe pasade 24 ore e el xe ancora tutto là praticamente, con la via ovviamente chiusa e con la linea 28 che va zo per via Pauliana e prosegui per via Udine.

Posted
Per farve capir che casin che xe per rimuover el camion, ve dirò solamente che xe pasade 24 ore e el xe ancora tutto là praticamente

no per dir..ma anca zo a sistiana xe ancora tutto la..o almeno ghe iera fino a domenica...comunque, de sicuro gavera de vegnir un altro camion per spostarlo de li... :pauraaaa: speremo ben :clapclap:

Posted

Ieri sera son passa' far un per de foto in notturna, iera pien de gente che fazeva foto col cellulare, cola machina, chi anche riprendeva con la videocamera :D

Vederò de meterve anche mi una o due foto :D

Posted

Bele le foto.. e grazie dell'aggiornamento..

Secondo mi, i paroni dei auti no dovesi ciapar nessun rimborso, visto che iera tanto de avviso che no se podeva posteggiar.. in effetti se i meti i divieti,almeno l'80% ga un senso.

Posted
No mal...xe che ieri pomeriggio volevo avvicinarme per poder farghe una foto + da vizin ma iera i vigili de fogo che me guardava de storto... :gun:

[ot]sandro no sta bever troppo....i vigili no te spara miga.......a meno ke no te speri ke sia bira! :lol: [/ot]

Posted

Come xe? I ga rimosso la grua?

O la resterà a perenne memoria? :D

Come questa che un 5 o più anni fa xe andada fora strada vignindo zo dela camionale.

La xe finida fora proprio sula curva prima dela galeria, e ogni giorno la vedo vardando fora dela finestra :D

gruamontebel01.jpg