Jump to content

chi che ga la patente...quanti punti ga?  

29 members have voted

1. 1. chi che ga la patente...quanti punti ga?

• -tutti, vado in giro col pie sul fren...
      24
    • -quasi tutti, me son dimentica che col rosso me go de fermar!
      4
    • -sai pochi, colpa del crash test della sala giochi...
      1
    • -gnanca un, ma allora i vigili no i xe de investir?
      0

Recommended Posts

Posted
:aracheroba: una picia mia curiosità, rivolta ovviamente a chi che ga la patente( ma anca a chi che ga storielle interessanti de contar su sto argomento) colgo l'occasion per domandar anca se voi gave capido ben come funzia sti punti... :testadamuro:
  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

son mi l'unico mona che s efa beccar? :incazzado:

mi ne go pochi...podessi verzer un nuovo sondaggio per farve indovinar quanti!!!

(desso che go capi come funziona :ave: )

spetto de veder i altri e spero de gaver qualche compagno de sventura! :petesoni:

Posted

Mi go votado "quasi tutti, me son dimentica che col rosso me go de fermar", anke se a dir el vero gavevo fatto un incidente. Per mancata precedenza go perso 5 punti......a fine luglio dovessi recuperarli perchè sarà 2 anni senza incidenti ( tokemose ferro che sia cusì )

:bye:

Posted

Anche mi tutti per puro cul... no i me ga mai becca in superstrada a 110 con la Yarissssssss... e no i me ga neanche mai ferma a un posto de blocco o simili, se vedi che go la faccia da brava ragazza B)

Posted

Personalmente penso de gaver avudo el mini-record de esserme beccado 3 posti de blocco con relativo laser in una sola settimana...precisamente in Passeggio S.Andrea, a Barcola e sulla Costiera...meno mal che no go fracado sai la lama in quelle occasioni :ehsi:

Posted

Prima de tuto: Matt, te son tropo cocolo... te me fa sempre rider (e oggi no xè facile) :D

Poi la patente: Li go tuti perchè no la uso mai...come disi anche Iaga. Nossò se xè una bela roba, però. O|:down::disgust:

Posted
Prima de tuto: Matt, te son tropo cocolo... te me fa sempre rider (ew oggi no xè facile) :D

te ringrazio tirabaralla :rolleyes::ikik:

desso me tocca a mi dir la mia:

allora:

xe poco più de un anno che go la patente, ma l'utyilizzo che ne go fatto xe de poco più d enove mesi, perche...(ahime :disgust: ) i me ga pizziga. :incazzado:

risultato 3 mesi senza patente, multa sazia e punteggio dimezzado...

:pianto::pianto:

dessoperò la go de novo e...lassemo star... :censura:

el mio dubbio più grande, resta però el fatot che no go cpai come ch efunzia i punti, perche come prevedi el regolamento, per quel che go fatto i me gavessi de cavar 20 punti :down: , solo che poi xe vegnuda fora la storia che no i te pol cavar più de 15 al colpo e quindi da 20 i xe passadi a 10...

se la fossi finida qui saria contento, ma no, perche esisti un umero de ciamar, dove che te ghe disi el numero de patente e i te da el "saldo punti" (come al suermercato), mi lo go ciama e i me diseva che gavevo 20 punti, quidni iero sai contento(ovviament edopo el fattacio e piu de una volta :grin: ) e i me dava sempre 20...

fino a quando un do settimane fa, me xe arrivda una lettera e i me ga ditto che ne go solo 10... :pianto:

xe un po un casin..o me sbajo? :caregaintesta:

Posted

ma desso no me ricordo ben...ma me sembra che:

(ovviamente funzia al contrario, meno te ga e più te ciapi :linguaccia: )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

20 punti: niente, solamente l'iscrizion gratuita al gruppo AUTISTI PERFETTI. :aracheroba:

15 punti: el berretto con sora disegnà un semaforo (la roba figa del beretto xe che le luci se impiza davvero :rotfl: ) e se impiza a VANVARA...

10 punti: un libro rilegAdo, con scritto a caratteri cubitali el codice della strada :cossaaa?: (ovviamente anca qui, ghe xe l'alta tecnologia...un tastin sulla copertina che fa parlar el libro---voce simile a quela dei navigatori satellitari) :foracolcul:

5 punti: i te da un autista (per intenderse un tipo ambrogio, quel dei ferrero rocher, o in alternativa, la babetta, se xe i masci a gaver pochi punti) :clap:

(( nom so come funziona per i gusti particolari :wacko::rolleyes: ))

0 punti: un monopattino volante, che per quel no servi la patente :disgust: (anca qui, ma disponibile solo in numero limitato, quel superaccessoriato, con la macchinetta del caffe al posto del bauletto :fiuclap::search: )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Posted
Cossa devo far per restar con 5 punti? :DDDD

cio...ma ga cussi tanto fascino sto ambrogio? :rotfl:

desso me informo e te digo...

prima però go de saver se te son neopatentato...xe tutto li el trucco...mi fazzo prima a farmeli cavar :pianto:

Posted

Orca.. con Ambrogio la question saria diversa.. :rotfl::rotfl:

15 punti de cavar.. cosa podessi far? vedemo.. superar el limite de 20km/h (cusì la multa xè più bassa) passar col rosso e senza cinture.. dovessi esser 15 no?

Posted

mi li go ancora tuti *toco tuto quel che xe de tocar* :D

certo che visto che su ga de recuperarli basta che paghi l'autoscula e firmi che ga frequenta'... tantoval vender veramente le ricariche dela patente in tabachin come quele dei cellulari.....

bah...