Vai al contenuto

punti patente


chi che ga la patente...quanti punti ga?  

29 utenti hanno votato

  1. 1. chi che ga la patente...quanti punti ga?

    • -tutti, vado in giro col pie sul fren...
      24
    • -quasi tutti, me son dimentica che col rosso me go de fermar!
      4
    • -sai pochi, colpa del crash test della sala giochi...
      1
    • -gnanca un, ma allora i vigili no i xe de investir?
      0


Messaggi raccomandati

:aracheroba: una picia mia curiosità, rivolta ovviamente a chi che ga la patente( ma anca a chi che ga storielle interessanti de contar su sto argomento) colgo l'occasion per domandar anca se voi gave capido ben come funzia sti punti... :testadamuro:
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 94
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

son mi l'unico mona che s efa beccar? :incazzado:

mi ne go pochi...podessi verzer un nuovo sondaggio per farve indovinar quanti!!!

(desso che go capi come funziona :ave: )

spetto de veder i altri e spero de gaver qualche compagno de sventura! :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi go votado "quasi tutti, me son dimentica che col rosso me go de fermar", anke se a dir el vero gavevo fatto un incidente. Per mancata precedenza go perso 5 punti......a fine luglio dovessi recuperarli perchè sarà 2 anni senza incidenti ( tokemose ferro che sia cusì )

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Personalmente penso de gaver avudo el mini-record de esserme beccado 3 posti de blocco con relativo laser in una sola settimana...precisamente in Passeggio S.Andrea, a Barcola e sulla Costiera...meno mal che no go fracado sai la lama in quelle occasioni :ehsi:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Prima de tuto: Matt, te son tropo cocolo... te me fa sempre rider (ew oggi no xè facile) :D

te ringrazio tirabaralla :rolleyes::ikik:

desso me tocca a mi dir la mia:

allora:

xe poco più de un anno che go la patente, ma l'utyilizzo che ne go fatto xe de poco più d enove mesi, perche...(ahime :disgust: ) i me ga pizziga. :incazzado:

risultato 3 mesi senza patente, multa sazia e punteggio dimezzado...

:pianto::pianto:

dessoperò la go de novo e...lassemo star... :censura:

el mio dubbio più grande, resta però el fatot che no go cpai come ch efunzia i punti, perche come prevedi el regolamento, per quel che go fatto i me gavessi de cavar 20 punti :down: , solo che poi xe vegnuda fora la storia che no i te pol cavar più de 15 al colpo e quindi da 20 i xe passadi a 10...

se la fossi finida qui saria contento, ma no, perche esisti un umero de ciamar, dove che te ghe disi el numero de patente e i te da el "saldo punti" (come al suermercato), mi lo go ciama e i me diseva che gavevo 20 punti, quidni iero sai contento(ovviament edopo el fattacio e piu de una volta :grin: ) e i me dava sempre 20...

fino a quando un do settimane fa, me xe arrivda una lettera e i me ga ditto che ne go solo 10... :pianto:

xe un po un casin..o me sbajo? :caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma desso no me ricordo ben...ma me sembra che:

(ovviamente funzia al contrario, meno te ga e più te ciapi :linguaccia: )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

20 punti: niente, solamente l'iscrizion gratuita al gruppo AUTISTI PERFETTI. :aracheroba:

15 punti: el berretto con sora disegnà un semaforo (la roba figa del beretto xe che le luci se impiza davvero :rotfl: ) e se impiza a VANVARA...

10 punti: un libro rilegAdo, con scritto a caratteri cubitali el codice della strada :cossaaa?: (ovviamente anca qui, ghe xe l'alta tecnologia...un tastin sulla copertina che fa parlar el libro---voce simile a quela dei navigatori satellitari) :foracolcul:

5 punti: i te da un autista (per intenderse un tipo ambrogio, quel dei ferrero rocher, o in alternativa, la babetta, se xe i masci a gaver pochi punti) :clap:

(( nom so come funziona per i gusti particolari :wacko::rolleyes: ))

0 punti: un monopattino volante, che per quel no servi la patente :disgust: (anca qui, ma disponibile solo in numero limitato, quel superaccessoriato, con la macchinetta del caffe al posto del bauletto :fiuclap::search: )

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Link al commento
Condividi su altri siti

Cossa devo far per restar con 5 punti? :DDDD

cio...ma ga cussi tanto fascino sto ambrogio? :rotfl:

desso me informo e te digo...

prima però go de saver se te son neopatentato...xe tutto li el trucco...mi fazzo prima a farmeli cavar :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi li go ancora tuti *toco tuto quel che xe de tocar* :D

certo che visto che su ga de recuperarli basta che paghi l'autoscula e firmi che ga frequenta'... tantoval vender veramente le ricariche dela patente in tabachin come quele dei cellulari.....

bah...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×