Jump to content

Recommended Posts

Posted

Una mia fonte, che negli anni scorsi se ga sempre dimostrada ben informada, me assicura che:

- L'esperienza de De falco alla triestina xe rivada al capolinea

- A fine stagion cambia anche el presidente, anche se la famiglia Fantinel resta in sella

- Arrigoni ga già firmà col Cagliari

A voi i commenti. Me sembra che una rifondazion sia cosa gradita a tutti, poi dipendi da che serie la riparti...

Posted (edited)
ma Arrigoni no gaveva firmado con noi anche per el prossimo anno?

no, Arrigoni gaveva un'opzione pel prossimo anno dipendente da molti fattori, in pratica basada sulla parola data, come el gaveva za ditto... essendo amico de DeFalco el sarìa rimasto ovvio solo se se salvemo, ma se deFalco va via e soprattutto se i lo ciama in A, non ghe xe speranze..... certo che non semo fortunadi... gavevimo Ventura e chi va a pensar che el Bari ca**i via in piena estate un Conte che ghe ga fatto far una promozione splendida... gavemo Arrigoni e chi va a pensar che Cellino, che xe l'unico in giro inamorà de Arrigoni, mandi via un dei meio alenadori emergenti come Allegri.....

Edited by morodesede
Posted

Se va via Arrigoni e De Falco, qua arriva Ezio Rossi, el gaveva za la penna in man per firmar el contratto in Gennaio, ma xe saltà tutto perchè con De Falco no xe feeling e perchè Totò ga volù Arrigoni ...

Te dirò, che non me dispiaseria, Ezio ga Trieste nel cuor ... Lo conoso de persona, el tornassi anche a gratis...

Posted

eh bon morodesede, sopraviveremo anche ala perdita de arrigoni, coss'te vol che te digo...no podemo dir de gaver visto calcio sciampagn in 'sti do mesi, sempre amesso che qualchidun possi far calcio sciampagn co'sto cotolengo....forsi moscatella.....

Posted
Se va via Arrigoni e De Falco, qua arriva Ezio Rossi, el gaveva za la penna in man per firmar el contratto in Gennaio, ma xe saltà tutto perchè con De Falco no xe feeling e perchè Totò ga volù Arrigoni ...

Te dirò, che non me dispiaseria, Ezio ga Trieste nel cuor ... Lo conoso de persona, el tornassi anche a gratis...

mi me dispiasessi abastanza, inveze....no gò dubbi che'l tornassi anche gratis, no credo ghe sia in giro nissuna squadra de B disposta a darghe una panchina....disemo che saria una soluzion in linea con le scelte societarie dei ultimi tempi, pecà che dopo te devi pagar 9 persone anzichè 3.....

Posted

Mah Pinot... Visto che Benitez va alla Juve e Allegri no credo che rivi qua de noi, altri super allenadori a parte Oronzo Canà in giro no li vedo ...

Gotti sulla carta carta gaveva un buon curriculum e ga fatto schifo, Somma anche e ga fatto schifo, Arrigoni più de tutti e sta fazendo cagar ...

A sto punto, forse, digo forse, meio un meno bravo ma che ga voia de far ben ...

Guest massi
Posted

No xe che alla fine qualchedun penserà....orca de baco...forsi iera meio tegnir maran che gaveva un altro anno de contratto...ma a parte la solita cazada su maran del quel scemo de massi...penso che arrigoni sia molto bravo e stimado da varie squadre d'Italia... el Padova se ga piuttosto incazzado che el gabi scelto Trieste... comunque xe grazie a lui che semo ancora quà a sperar perché se fantinel gavesi tegnudo el grasso allenador, no alenador xe una parola tropo grossa, roman...ribadiso fusimo za ben che spacciadi... quindi non solo critiche per arrigoni...almeno da parte mia. Ribadiso anche el mio stupore su come mai quando perdevimo ( e sai pezo de adesso) con Somma l'unico a criticar iero mi e deso se in tanti a criticar el tecnico romagnolo...forsi sbaglierò mi...forsi...un saludon a tutti e comunque el bel de ciacolar nei forum xe aver opinioni diverse come fazemo noi

Massi

Posted
son più preoccupà per chi dovessi esser el novo paron della società che per el resto

Rimani in sella i Fantinel, Colaussi. Solo che se fa de parte Stefano e riva un altro.

Posted

Mi go sentido anche altre voci, ma xe solo rumours. E, di certo, no rientrassi nei discorsi dei Fantinel, ma de qualche altro potenziale acquirente. Però, ripeto, xe solo vocine e nulla più

Posted
Una mia fonte, che negli anni scorsi se ga sempre dimostrada ben informada, me assicura che:

- L'esperienza de De falco alla triestina xe rivada al capolinea

- A fine stagion cambia anche el presidente, anche se la famiglia Fantinel resta in sella

- Arrigoni ga già firmà col Cagliari

A voi i commenti. Me sembra che una rifondazion sia cosa gradita a tutti, poi dipendi da che serie la riparti...

scusa Gimmi non per smimuir le tue fonti ma xe notizie pubbliche da un po' de tempo, el fatto che Stefano molli lo ga dito anche pubblicamente nella conferenza stampa al centro de coordinamento, che De Falco sia da un bel po' che se sta defilando xe anche parecchio evidente, non lo se vedi più, non el parla più con i tifosi, e nella sua conferenza stampa de gennaio el xe stado piuttosto chiaro. Sulla permanenza de Arrigoni (no xe ancora che el gabi firmado per el Cagliari, non el podesi adesso del resto, xe però una buona possibilità) lo gavevo già dito tempo fa in una risposta a Pinot, che non el gaveva firmado per el secondo anno, ma che ghe iera l'opzion per el proseguio condizionado alla rimanenza in serie B, e anche sul fatto che la Società mettessi su una squadra competitiva, e comunque non ghe xe solo el Cagliari a tallonarlo. Purtroppo le notizie che manca xe sempre sull'omo ombra, che xe senz'altro el più pericoloso, el più sfuggiente el più deleterio, el signor caliceto, che non metti mai non solo la faccia, ma nianche el mignolo.

Comunque inutile adesso far congiutture o pare mentali, DOVEMO SALVARSE, e dovemo concentrarse solo su questo, del doman penseremo dopo el 30 maggio, anche se aria nova saria auspicabile, ma se resta i Fantinel purtroppo resta anche el signor ombra e allora poco cambia in plancia de comando.