Jump to content

Recommended Posts

Posted

Xe da molto tempo che de notte, saltuariamente, sento uno strano verso animale provenir "dal verde" attorno a casa mia :D Incuriosido, go deciso de scoprir de che bestia se tratta tramite el possente Google. Intuivo che se podeva trattar de una civetta o altri rapaci notturni come barbagianni, gufi, allocchi ecc, ma no savevo esattamente qual. I vari versi de civetta che go trovado in google iera bastanza diversi da quel del mio novo "vicin de casa", ma go letto anche che le civette ga un bel campionario de suoni a seconda delle circostanze.

E bon, zerca de qua, zerca de là, anche su siti inglesi, finalmente trovo un suono praticamente identico. Solo che se tratta de una tale "northern pygmy owl", ovvero un tipo de civetta che vivi solo nel nord america O|

El verso xe questo. Clicchè su Play Audio in alto.

Volevo chiederve se gavè mai sentì dei versi simili anche voi nelle notti triestine :D Probabilmente no sarà proprio sta specie qua, ma son abbastanza sicuro che se tratti de una specie de civetta :D

Ok, vado a dormir :p

Posted

no so, mi in giardin go solo gatti che se massacra de lignade dalla mattina alla sera e cornacchie che fa concertini a tutte le ore

Posted
Xe da molto tempo che de notte, saltuariamente, sento uno strano verso animale provenir "dal verde" attorno a casa mia :D Incuriosido, go deciso de scoprir de che bestia se tratta tramite el possente Google. Intuivo che se podeva trattar de una civetta o altri rapaci notturni come barbagianni, gufi, allocchi ecc, ma no savevo esattamente qual. I vari versi de civetta che go trovado in google iera bastanza diversi da quel del mio novo "vicin de casa", ma go letto anche che le civette ga un bel campionario de suoni a seconda delle circostanze.

E bon, zerca de qua, zerca de là, anche su siti inglesi, finalmente trovo un suono praticamente identico. Solo che se tratta de una tale "northern pygmy owl", ovvero un tipo de civetta che vivi solo nel nord america O|

El verso xe questo. Clicchè su Play Audio in alto.

Volevo chiederve se gavè mai sentì dei versi simili anche voi nelle notti triestine :D Probabilmente no sarà proprio sta specie qua, ma son abbastanza sicuro che se tratti de una specie de civetta :D

Ok, vado a dormir :p

Anni fa anche qua de mi de note se sentiva ogni tanto un suono simile. I me gaveva dito che podeva esser un barbagianni, ma a mi me sembrava un "UHU" come disi i tedeschi....anche perchè no conosso proprio quele bestie....

Posted (edited)

de mi in bosco xe el Ciuk (mitico) che fa un scandal alucinante a 2m da la mia finestra :D

e fa anche sai rider come bestia in sè, che xe tipo un colombo, ma in version boba marza (che el se gonfia)

(però almeno el va a ritmo quindi dopo un poco me indormenzo uguale)

209200898_79802e5d25.jpg

Edited by arlon
Posted (edited)

Dale parti mie de Greta come savè xè el Fapabrù che ga dei versi tuti sui, tipo mugito de vaca missiado a miagolio de gato in calor, abaiar de can e ridada de muss !

Ma de qualche tempo, come Stefano, anca mi vedo qualcossa verso le dò de note fora dela finestra (stago vizin via dei Tofani).. ma no xè un volatile, bensì n'omo. Più precisamente un rompicoj*ni in costume de bagno che ghe somiglia al tipo dela reclame dele Gocciole in tv. Sto deficiente subito dopo eser montado sul'albero, no ga niente de meio de far che tacar a zigar come un mona, cussì forte che lo senti persin siora Modesta che la sta là de Roian!!!

Po' el torna zò tuto contento e se ne va pei afari sui.. mi una de ste noti giuro che ciamo i Caramba, perché no se pol 'ndar vanti cussì ! Mi e la gente del quartier volemo dormir!!!! :angry:

Eco qua el mona, i lo ga anca filmà proprio mentre vien romper le bale là de casa mia:

:angry:

Edited by Renè
Posted

Comunque fa piazer che ghe sia animali particolari a pochi passi dal centro :)

Volesi rivar a vederla, ma penso che me serviria un binocolo con intensificator d'immagine :D

Posted
Anni fa anche qua de mi de note se sentiva ogni tanto un suono simile. I me gaveva dito che podeva esser un barbagianni, ma a mi me sembrava un "UHU" come disi i tedeschi....anche perchè no conosso proprio quele bestie....

Anche qua vizin de mi sentivo si :D

Ultimamente no, ma un periodo me ricordo ben che sentivo.

Ogni tanto d'estate sento anche un gallo che canta. El xe delle parti del campo de calcio de Montebel ma se fa sentir ben :D

Posted
Ogni tanto d'estate sento anche un gallo che canta. El xe delle parti del campo de calcio de Montebel ma se fa sentir ben :D

quel che te senti penso de saver dove el xè...el xè sora el campo de calcio de montebel...penso che el xè in strada de fiume...dove a volte se vedi anche cavre e galine ;)

tra l'altro el galo ga anche orari sbalotadi...a volte el canta a ore in cui el sol no so neanche dove che el xè :D

Posted
quel che te senti penso de saver dove el xè...el xè sora el campo de calcio de montebel...penso che el xè in strada de fiume...dove a volte se vedi anche cavre e galine ;)

tra l'altro el galo ga anche orari sbalotadi...a volte el canta a ore in cui el sol no so neanche dove che el xè :D

Si si devi esser de quele parti. Qualche volta go visto si in lontananza cavre, pecore, no so cos che iera. Più verso valle xe cavai anche.

Confermo che el ga orari sbalotadi... qualunque ora xe bona per lui per cantar :D

Posted

anche mi in estate sento un gallo, ma abitando in via Baiamonti dubito sia quel de strada de fiume :p

Posted
Qualche volta go visto si in lontananza cavre, pecore, no so cos che iera. Più verso valle xe cavai anche.

Ma dove xe tutte ste bestie? Nella parte alta de strada de Fiume? Perchè in basso me par che xe solo case... :unsure:

Posted
Ma dove xe tutte ste bestie? Nella parte alta de strada de Fiume? Perchè in basso me par che xe solo case... :unsure:

subito oltre l'ex centrale del latte e dopo l'incrocio che porta zo a montebel...le cavre capita che le vedo dal lavor :D

Posted
Stamattina in pergolo se ga pozà un colombo con una specie de fascetta su una zata, con scritto "Italia 2008". Monitoraggio colombi? :D

Dopo aver messo sottosopra Gugl ed aver chiesto informazioni ad un ornitologo in rete, go scoperto che el colombo in question xe un piccion viaggiatore usado nelle competizioni. Esisti un'associazion colombofila italiana che organizza anche gare de messaggi a distanza o qualcosa del genere O|

Posted
Dopo aver messo sottosopra Gugl ed aver chiesto informazioni ad un ornitologo in rete, go scoperto che el colombo in question xe un piccion viaggiatore usado nelle competizioni. Esisti un'associazion colombofila italiana che organizza anche gare de messaggi a distanza o qualcosa del genere O|

No te passa unca eh? :rotfl: