Jump to content

Petizione pro-Iaconi

Recommended Posts

Un paio di tifosi alabardati hanno promosso una raccolta di firme di solidarietà all'esonerato Ivo Iaconi: tali firme (non si sa ancora se passeranno anche per il CCTC) finiranno sulla scrivania di Fantinel.

Ecco il testo:

"Presidente Stefano Fantinel, non condividiamo la strategia adottata con l’esonero di Ivo Iaconi e di tutto lo staff tecnico, tra cui il signor De Toffol, che ben ha operato sui portieri. In buona fede pensiamo che qualcuno vicino a lei abbia condizionato anche questa scelta, che attualmente sembra poco felice visti i precedenti del nuovo tecnico. Preferivamo che venisse tolto qualche elemento ormai alla frutta nella squadra e che venisse sostituito con qualche giocatore che facesse la differenza. Noi tifosi, come sempre, continuiamo a sperare nella salvezza della nostra squadra del cuore, la nostra Unione, la nostra Triestina, e non crediamo in questo cambio adottato all’antivigilia di Natale nei confronti di un tecnico sfortunato che sulla sua strada ha trovato troppi infortuni e poca qualità e personalità da parte dei suoi ragazzi. Vedremo se il signor Salvioni ci porterà alla salvezza, visto che per salvarsi precedentemente ha avuto in squadra giocatori del calibro di Mastronunzio, Miramontes, Catinali, De Falco..."

Un paio di tifosi alabardati hanno promosso una raccolta di firme di solidarietà all'esonerato Ivo Iaconi: tali firme (non si sa ancora se passeranno anche per il CCTC) finiranno sulla scrivania di Fantinel.

Ecco il testo:

"Presidente Stefano Fantinel, non condividiamo la strategia adottata con l’esonero di Ivo Iaconi e di tutto lo staff tecnico, tra cui il signor De Toffol, che ben ha operato sui portieri. In buona fede pensiamo che qualcuno vicino a lei abbia condizionato anche questa scelta, che attualmente sembra poco felice visti i precedenti del nuovo tecnico. Preferivamo che venisse tolto qualche elemento ormai alla frutta nella squadra e che venisse sostituito con qualche giocatore che facesse la differenza. Noi tifosi, come sempre, continuiamo a sperare nella salvezza della nostra squadra del cuore, la nostra Unione, la nostra Triestina, e non crediamo in questo cambio adottato all’antivigilia di Natale nei confronti di un tecnico sfortunato che sulla sua strada ha trovato troppi infortuni e poca qualità e personalità da parte dei suoi ragazzi. Vedremo se il signor Salvioni ci porterà alla salvezza, visto che per salvarsi precedentemente ha avuto in squadra giocatori del calibro di Mastronunzio, Miramontes, Catinali, De Falco..."

Dopo l'esonero del mister che con una squadra più che modesta (Rullo, Gorgone, Cia) ne ga portado all'ottavo posto iera tutti felici e deso...se raccogli firme per un allenador che de Trieste e della Triestina no ghe fregava più un clinz e ne ga portado all'ultimo posto...semo dei fenomeni...e poi ste parole...no me sembra solo de sue persone....comunque...fazemose una ridada...

Sinceramente una petizione pro-Iaconi me sembra eccessiva, però devo riconosserghe che el personaggio Iaconi, oltre che ad esser un professionista serio e una persona schietta, de aver dito la frase sintomatica de questa società de paiazi in libera uscita "Qua dentro ci sono troppi commissari tecnici"! Ma la volemo a capir che el problema della Triestina no xe i alenadori (che da Gotti in poi ga fallido tutti...) ma i sta nell'assurda trimurti Fantinel-Ferrari-Dal Cin? No xe che liberandose de questi 3 personaggi forse le robe qua a Trieste cambierà? Comuqnue in bocca al lupo a Ivo Iaconi, persona seria che ovunque xe andà (basta legger i forum dei tifosi) ga sempre lassà un bon ricordo. Non se pol dir la stessa roba de Rolando Maran (e qua Massi me contraddirà, ma mi go sentì cussì...). Avanti il prossimo

Quoto Massi al 100%, qua semo talmente scaturidi contro Fantinel e soci da elevar a martire un allenador che nei ultimi due mesi iera andà totalmente in confusion. mah..

Ok Jimmy, ma perché el xe andà in confusion? Perché ga una banda de cretini come dirigenti e presidenti. Questa xe la verità. Adesso pensé che con Salvioni cambi le robe?

Quoto Massi al 100%, qua semo talmente scaturidi contro Fantinel e soci da elevar a martire un allenador che nei ultimi due mesi iera andà totalmente in confusion. mah..

Mi quoto atletico, perche' se i 3 morti gaveria messo in condizion de lavorar Iaconi(con qualche bon giogador per esempio), a sta ora no stassimo qua a vardar tutti dal basso verso l'alto.

Manca sempre la controprova, ma me par che Iaconi se ga' dimostrado fin che la testa lo ga sorretto, un bon mister.

Condivido anche el discorso de Massi su Maran, pero' a sta ora con sto presidente anche lui gaveria fatto le borse e el Capodanno a casa!!!

Secondo mi in Italia, e fazo un discorso molto generale, attribuimo troppa, digo troppa e sottolineo troppa, importanza ai allenadori. Probabilmente la figura dell'allenador ga assunto un'importanza eccessiva con l'avvento della television e con l'affermazioni de gente come Rocco, Herrera, alenadori che chi in un modo o chi nell'altro ga savù sfruttar queste novità per cosruirse un' icona. Volessi rammentar che go difficoltà a ricordar el nome dell'allenador del Grande Torino o della Juve del quinquennio d'oro 1930-35. E se mi ve diria che l'alenador dela grande Juve de Sivori Charles e Boniperti iera un tale Brocic, voi me rispondessi "E chi xe sto carneade?". Ecco, dopo Rocco, Herrera e company xe vignù Sacchi, che ga ulteriormente irrigidì questa tendenza, infatti secondo lui l'alenador xe un vate, un profeta che inculca determinati dogmi e precetti ai zogadori, che devi semplicemente obbedir ed eseguir gli ordini superiori. Ecco, tutto questo xe stado secondo mi molto nocivo per el calcio. Perché in campo, principalmente va i zogadori. E se te ga 11 fuoriclasse molto probabilmente te vinzi, se te ga 11 scarponi molto probabilmente no te rivi a vinzer neanche una partida. Dopo ghe xe la società, el presidente, munifico o cisto. Per un alenador xe più facile lavorar con un presidente spendaccion piuttosto che con un tirchio. Dopo vien i dirigenti. Un alenador otterrà boni risultati se i dirigenti che lavora per el presidente ghe metti in piatto una bona squadra, se questi mastiga de calcio e lassa svolger al tecnico el suo lavor in santa pase. Dopo vien l'allenador, che per mi ga un compito abbastanza secondario nell'economia de una squadra e de una società. Esisti però dei casi abbastanza rari, dove la scielta dell'alenador se ga rivelado fondamentale nell'economia de una squadra, parlo del Verona de Bagnoli o del Foggia de Zeman, ma xe esempi abbastanza rari. Tutte le squadre che ga fatto la storia del calcio gaveva queste 4 caratteristiche, che mi li metto in ordine de importanza:

1) Disponibilità economica, se no te ga bori no te pol far un klinz

2) Validità de un progetto societario, capacità manageriali della dirigenza e lungimiranza de un progetto

3) Abilità dei zogadori in campo e compattezza del gruppo

4) Capacità del tecnico

Ecco, secondo mi l'allenador nell'economia de una società xe l'anel più picio. Ricordemose che a nozze coi fighi secchi no se pol andar! E che se sarà Iaconi, Salvioni, Docoioni, le robe no cambierà, perché in campo gavemo una banda se scarponi e in società una banda de buffoni...

Edited by atleticoiero

Una petizione pro Iaconi me par una monada.

Ma bisogna darghe atto che lui la vose con la dirigenza un minimo la ga alzada. E sicuramente no xe sta messo in condizione de far el suo lavoro serenamente (vedi reintegro di Princivalli ed imposizioni su Brosco e D'Ambrosio).

No xe sicuro un martire, ma una persona che va rispettada, questo sì...

in effetti anche lo stesso Salvioni ghe devi molto a Larini,attuale ds dell'Udinese,che ad Ancona ga'lavora'ben fornindoghe bon material da plasmar. L'unico mistero del duo Larini-Salvioni rimani l'acquisto, fatto da Larini ,de Maurizio Anastasi che gaveva fato ben a Cesena,costado un mucion de bori con ingaggio de superlusso,e che Salvioni non ga'mai fatto zogar neanche per lontana combinazion,lassando 300.000 euro de ingaggio sempre in tribuna per un'intera stagion.Forsi no iera adatto al suo zogo,comunque un capitale della societa'se poteva provar a meterlo in campo. Se Salvioni nol mettessi in campo qua un zogador de 300.000 euro de ingaggio,mi digo che Fantinel gavessi de ridir...

Poi inveze ghe xe anche i casi tipo Castori,che bisogna ammetter ga'completamente ribalta'l'ambiente depresso de Ascoli,sotterrado dai continui punti de penalizazion e dalle difficolta'societarie.El mato xe arriva',dopo 1 secondo xe ga'messo in tuta , el fischietto in bocca, ga'fatto allenar tutti el primo giorno zigando e gesticolando fin alle diese de sera con i zogadori allibidi che con Gustinetti vagava senza voia come fantasmi in campo,fazendo verzer ogni luce che iera nei dintorni che se vedessi anche al buio e i cani che abbaiava in sottofondo.Come se fazeva in oratorio quando se voleva divertirse ancora un poco prima de zena.

Perfin un come Agostinelli a Porto el ziga, el sbraita,el zerca de farse capir rispetto a Viviani che no fazeva niente de niente. Mi allora ve domando se save'se Iaconi gaveva forsi qualchedun che remava contro ? nonostante le interviste de rito dove i diseva che i lo amava tanto e che iera tutti dalla sua parte. Perche'me iero accorto in stadio che alle volte quando che un veniva sostituido no iera el classico buffetto dell'allenador al giogador che l'essi dal campo,ma forse iera solo mia impression o magari xe un modo de far de Iaconi de concentrarse sula partida. Mi comunque me torna in mente alle volte la perfezion che Iaconi gaveva ottenudo nel metter la squadra in campo in casa col Siena. Sara'stado l'anticipo in atmosfera festaiola barcolana, ma el Siena iera stado messo sotto, a parte gli ultimi dieci minuti quando iera entradi due giogadori freschi de Conte sulla fascia tipo Brienza.

E poi xe l'omo della vittoria 3-1 a Livorno,guidando una formazion tecnicamente assai piu'scarsa dei labronici, ghe xe pochi che vinzera'in terra toscana

Ok Jimmy, ma perché el xe andà in confusion? Perché ga una banda de cretini come dirigenti e presidenti. Questa xe la verità. Adesso pensé che con Salvioni cambi le robe?

Beato ti che te ga la verità in tasca, mi go solo tanti dubbi.

probabilmente dubbi in sto momento non ghe ne xe, semplicemente el cambio xe una mossa "della disperazione" senza motivi tecnici e cambiemo un allenador modesto con un altro modesto: iaconi non xe sicuramente uno scemo e se el gà fatto scelte molto discutibili dei motivi ghe iera e noi semplicemente non li savemo: ma son sicuro che in società li conossi

[

Manca sempre la controprova, ma me par che Iaconi se ga' dimostrado fin che la testa lo ga sorretto, un bon mister.

Condivido anche el discorso de Massi su Maran, pero' a sta ora con sto presidente anche lui gaveria fatto le borse e el Capodanno a casa!!!

Un bon mister no emargina i zogadori validi come della rocca oppur ne fa rabiar altri che ga sempre dado tutto come testini...Maran? Quando iera maran la dirigenza iera uguale a questa...la squadra iera poco meio de quella attuale e i rinforzi a gennaio per lui xe stadi scandalosi (pani-stankovic)...e quel che deso in tanti volesi de novo...vedi allegretto...(tropo allegretto) iera la riserva de Princi-Gorgone...eppur semo rivadi ottavi...l'anno scorso se noi lo richiamava el vicenza fusi andado zo e poi ripescado come noi...

massi

[

probabilmente dubbi in sto momento non ghe ne xe, semplicemente el cambio xe una mossa "della disperazione" senza motivi tecnici e cambiemo un allenador modesto con un altro modesto: iaconi non xe sicuramente uno scemo e se el gà fatto scelte molto discutibili dei motivi ghe iera e noi semplicemente non li savemo: ma son sicuro che in società li conossi

i Motivi? per mi bastava veder le ultime 5-6 partide per capirli...per mi xe tutto chiarissimo...lui no gaveva più voia e i zogadori noi lo seguiva più...

massi

Comuqnue in bocca al lupo a Ivo Iaconi, persona seria che ovunque xe andà (basta legger i forum dei tifosi) ga sempre lassà un bon ricordo. Non se pol dir la stessa roba de Rolando Maran (e qua Massi me contraddirà, ma mi go sentì cussì...). Avanti il prossimo

Certo...Lima che no zogava mai...Granoche...segugio de allegretto...e allegretto...lesa sua maestà metter in panca un che camina pel campo....ga lasado parecchie paroline contro maran tra i tifosi...Intanto mi continuo ad aggiornar l'elenco de allenadori con cui allegretto non va d'accordo...bastasi questo per farse un poco de domande...

massi

Un bon mister no emargina i zogadori validi come della rocca oppur ne fa rabiar altri che ga sempre dado tutto come testini...Maran? Quando iera maran la dirigenza iera uguale a questa...la squadra iera poco meio de quella attuale e i rinforzi a gennaio per lui xe stadi scandalosi (pani-stankovic)...e quel che deso in tanti volesi de novo...vedi allegretto...(tropo allegretto) iera la riserva de Princi-Gorgone...eppur semo rivadi ottavi...l'anno scorso se noi lo richiamava el vicenza fusi andado zo e poi ripescado come noi...

massi

Quoto il tuo pensiero su Iaconi e Maran. A dire il vero, anche se fin dall'inizio non condividevo l'emarginazione di Della Rocca e Princivalli, io a Iaconi ho dato fiducia fino a Livorno per ricredermi dopo aver visto le prove contro Porto e Grosseto.

Allegretto???

Forse perché in carriera ha fatto più traslochi della ditta di viale Sanzio??? :merodolodalrider:

La verità in tasca no la go, però son sicuro de una roba: el mal de sta Triestina sta nella triade Fantinel-Ferrari-Dal Cin. Tutto el resto xe contorno. Purtroppo vedo strane analogie con el Venezia del Dal Cin de un 5-6 anni, fa, quel retrocesso in C e dopo fallido. Me ricordo un striscion della tifoseria veneziana: "Squadra inconcludente, allenatore incompetente, complimenti signor presidente". Ecco, el presidente in question iera el signor Dal Cin...

Edited by atleticoiero

Secondo mi in Italia, e fazo un discorso molto generale, attribuimo troppa, digo troppa e sottolineo troppa, importanza ai allenadori.

Xe un concetto che me trova più che d'accordo!

Mai visto un allenador, fumarse tre omini e uccelar el portier in uscita...o segnar al volo da 30 metri...o parar un rigor etc etc.

Visti senz'altro allenadori con un acume, una personalità, una carica, delle idee, delle capacità de tirar fora el massimo dal gruppo che ga a disposizion, che xe superiori alla media.

Ma quanti? Personalmente davvero, davvero pochi.

I allenadori in Italia imho, nella grande maggioranza xe basicamente tutti preparadi. La nostra tradizion tattica e Coverciano

partorisi gente che comunque conossi el zogo, xe aggiornada e preparada.

Ciò non basta ovviamente, perchè xe alcune robe, che no se pol apprender a tavolino, che richiedi doti che va a toccar el

lato emotivo-caratteriale della persona che no pol esser uguali per tutti, prima fra tutte la capacità de rapportarse con tante persone e saverne intuir, sviscerar, i lati migliori e peggiori. O come la capacità de mantener

grande lucidità e de saver legger la partida in corsa ad esempio (quando magari durante la settimana te ga preparado altro),

xe qualcosa che uno o ga o no ga quando se senta in panca. Cito proprio questa perchè imho xe merce rara ed una delle robe

che fa la differenza in un tecnico.

A volte poi le fortune de un tecnico xe quele de esser scelto da qualche società coi controcojones.

Società consapevoli, forti, competenti, che ghe permetti de lavorar come se devi e che no se fa ciapar pel bavero dai zogadori, ed ecco che nassi magari qualche "mito" della panca, esaltando doti che sicuramente xe, ma che magari anche qualche altro nelle stesse

condizioni rivasi a palesar.

L'allenador ga la sua importanza e xe assolutamente tangibile la sua man nelle squadre, ma pensando ad uno sguardo d'insieme,

ad una vision globale dello scenario squadra-società, anche per mi xe assolutamente l'ultimo anello.

Xe un concetto che me trova più che d'accordo!

Mai visto un allenador, fumarse tre omini e uccelar el portier in uscita...o segnar al volo da 30 metri...o parar un rigor etc etc.

A volte poi le fortune de un tecnico xe quele de esser scelto da qualche società coi controcojones.

L'allenador ga la sua importanza e xe assolutamente tangibile la sua man nelle squadre, ma pensando ad uno sguardo d'insieme,

ad una vision globale dello scenario squadra-società, anche per mi xe assolutamente l'ultimo anello.

Me complimento con la tua lucidissima analisi. Allora, me voio soffermar su questi punti. merito de un alenador xe anche quel de finir nel posto giusto al momento giusto, el saver fiutar ben l'ambiente che ga intorno e de saver farse amar da chi gira intorno alla squadra (tifosi e dirigenti). E qua te posso citar una valanga de nomi (Herrera, Sacchi, Mancini, Mourinho, Lippi...). Questo comunque xe un merito importante, perché se te ga un ambiente de lavpro sereno, dove nissun (tifosi, giornalisti, dirigenti, zogadori) te rema contro, xe molto più facile lavorar e motivar la squadra. Molto probabilmente se al posto de Sacchi saria finido Galeone (o Zeman), a sta ora el bon Arrigo (a cui cmunque ghe va el merito de esser sta innovativo) el gavessi fatto la fine de un Maifredi qualsiasi e staremo a parlar de Galeone come del più grande genio calcistico partorì dall'Italia... Molto probabilmente Helenio Herrera no gavessi vinto tutto quel che ga vinto senza Suarez, Corso, Mazzola e Jair... Lo stesso dicasi per un Mancini e un Mourinho ma anche a un Lippi, che senza la triade el gaveria el palmares dimezzado. Anche nella gestion del gruppo, te posso dir, l'allenador ormai conta molto poco rispetto a 20-30-40 anni fa. Ormai el potere sta nelle cosiddette star della squadra (o senatori) e soprattutto nei procuratori e in tutto l'entourage che circonda una squadra, che ga un ENORME potere de veto (del tipo: "no te fa zogar el mio assistito, allora mi vado dal tuo presidente per poderte far fora!). L'allenador ga solo el compito de evitar che lo spogliatoio vadi in tochi e che parte del gruppo, quel più importante, sia in sintonia con lui. Ma anche nel potere decisionale l'alenador ga ormai poco potere visto che el presidente i i suoi tirapiedi tendi a voler far i porpri zogadori prediletti (el caso de Fantinel con Iaconi xe lampante). Ecco, un bon alenador, in definitiva, ottieni risultati migliori in un ambiente tranquillo e sereno, dove nessun fiata e tutti fa el proprio mestier senza far quel dei altri. Forse le orecie de Fantinel, Dal Cin, Ferrari le fiscia...

Salvioni torna sul luogo del delitto,i ghe gaveva inflitto 3 giornate dopo Triestina-Ancona,el mato iera fora de se',ma obiettivamente el gaveva razon de vender,el rigor ciapa'al 92'iera un dei piu'scandalosi che gavevo visto,se ga'nota' ben in tele, l'ariete che da fermo stramazza a terra fora dalla traiettoria della bala,nissun che lo toca,tutti allibidi..El gaveva parla'de scorrettezza assoluta dell'alabarda,de roba mai vista neanche alle giovanili col Parma, 'desso inveze el fa cice proprio in quella panca,mah.

Dopo per salvarse ga dovudo pareggiar con 'ssai patemi all'ultima col derelitto Mantova. La Triestina inveze gaveva si'ottenudo i 3 punti,ma cussi'se presentava a casa de un Frosinon con i ciociari non ancora salvi,che infatti ga ottenudo el punto che ghe serviva,gentilmente concesso peraltro dalla difesa frusinate,senza troppa arcigna marcatura,in tempo de recupero,che noi ne serviva almeno per la posizion ai playout.

Chiaro che l'alabarda zerchera'de sicuro el rigorin con l'Ascoli,ma se i ghe da'un come quel ,de sicuro Castori el entra in campo e ghe rosiga i parastinchi a tutti.

[

massi

A mio parere Maran iera un 'cagasotto' rinunciatario al pari de Iaconi. El ga avudo el cul de gaverse trovado una bona squadra. Perchè a dispetto de quanto te pol pensar secondo mi quela squadra podeva vantar un Testini che ancora saveva saltar l'omo, un Antonelli un per de anni più giovane, un Princivalli con una reputazion da riguadagnar, un AllegrettI che con le sue punizioni ne ga portado diversi punti (e che penso de ricordar ben quando digo che el iera in panchina dopo la ripresa de un infortunio), un Granoche (e no me sembra de dover aggiunger altro a un mulo che ga segnado un gran numero de gol in mezzo anno), Minelli che (aparte qualche dormita) el gaveva boni numeri, sicuramente migliori a quei attuali de Brosco. Condivido el tuo discorso sul mercato de gennaio: infatti i malumori iera nati perchè el discorso iera "bastava cussì poco per rivar ai play off". Non condivido el discorso del Vicenza. Se poi volemo dipinger Maran come Mourinho alora ok, però credo che un qualsiasi allenator con una mentalità vera quel anno gavessi fatto de più per guadagnarse i play off. E forsi ghe la gavessi anche fatta.

Per quanto riguarda Della Rocca. Al mulo ghe son affezionado, ma no pol andar in depression perchè no xe titolare fisso. Xe un professionista e devi accettar la panchina. La accetta Ronaldinho e no la devi accettar Della Rocca???

Con questo bon anno a massi e a tutti quanti :amicici:

[

A mio parere Maran iera un 'cagasotto' rinunciatario al pari de Iaconi. El ga avudo el cul de gaverse trovado una bona squadra. Perchè a dispetto de quanto te pol pensar secondo mi quela squadra podeva vantar un Testini che ancora saveva saltar l'omo, un Antonelli un per de anni più giovane, un Princivalli con una reputazion da riguadagnar, un AllegrettI che con le sue punizioni ne ga portado diversi punti (e che penso de ricordar ben quando digo che el iera in panchina dopo la ripresa de un infortunio), un Granoche (e no me sembra de dover aggiunger altro a un mulo che ga segnado un gran numero de gol in mezzo anno), Minelli che (aparte qualche dormita) el gaveva boni numeri, sicuramente migliori a quei attuali de Brosco. Condivido el tuo discorso sul mercato de gennaio: infatti i malumori iera nati perchè el discorso iera "bastava cussì poco per rivar ai play off". Non condivido el discorso del Vicenza. Se poi volemo dipinger Maran come Mourinho alora ok, però credo che un qualsiasi allenator con una mentalità vera quel anno gavessi fatto de più per guadagnarse i play off. E forsi ghe la gavessi anche fatta.

Per quanto riguarda Della Rocca. Al mulo ghe son affezionado, ma no pol andar in depression perchè no xe titolare fisso. Xe un professionista e devi accettar la panchina. La accetta Ronaldinho e no la devi accettar Della Rocca???

Buon anno anche a ti...sul resto laso star...perché son stanco...vol dir che la maggior parte del mondo calcistico che me parla de maran come ottimo professionista e allenador no capisi un casso e che ga sempre ragion i tifosi triestini a giudicar... spero per voi che a Trieste rivi sempre simpaticoni come allegretto o quel bomber de serie a che xe granoche oppur parolai come tonellotto o somma...cusì sarè più contenti che con antipaticoni come maran o berti...gente come mi o gimmi xe stufa...andè avanti voi e quei che se appropria el diritto de esser i unici tifosi dell'unione ( cioè solo quei che la pensa tutti come la maggioranza)...no meriferiso a qualchedun in particolare ma alla maggioranza...

saluti

massi

[

Buon anno anche a ti...sul resto laso star...perché son stanco...vol dir che la maggior parte del mondo calcistico che me parla de maran come ottimo professionista e allenador no capisi un casso e che ga sempre ragion i tifosi triestini a giudicar... spero per voi che a Trieste rivi sempre simpaticoni come allegretto o quel bomber de serie a che xe granoche oppur parolai come tonellotto o somma...cusì sarè più contenti che con antipaticoni come maran o berti...gente come mi o gimmi xe stufa...andè avanti voi e quei che se appropria el diritto de esser i unici tifosi dell'unione ( cioè solo quei che la pensa tutti come la maggioranza)...no meriferiso a qualchedun in particolare ma alla maggioranza...

saluti

massi

Scolta Massi, ma Maran te ga promesso un posto nel suo staff che te lo difendi cussì a spada tratta... te go za spiegà come la penso riguardo a Maran e i altri personaggi che te citi. Me sembra inutile e controproducente sparar sempre a zero sui triestini e soprattutto sulla tifoseria triestina, che te poderà star antipatica (anche mi no me garba i nostri brontoloni ipercritici che spara a zero su tutto e tutti...), ma in questo caso no ga nessuna colpa. Anzi, se sta dimostrando fin troppo civile nei confronti de una gestion societaria allucinante da parte de Fantinel e della sua banda del buco... Se fantinel fossi el presidente de qualche società meridionale el fossi costretto a girar con la scorta, mentre qua el xe libero de far quel che vol, anche de discuter civilmente con una delegazin de tifosi incazzadissimi.... Ripeto, mi no son avvocato del tifo triestin, volessi solo invitarte ad esser meno "tifoso" riguardo certe tue prese de posizion troppo accanide e manichee verso taluni personaggi come Somma o Iaconi, che xe solo due ingranaggi de una gigantesca macchina cheno funziona. Te sa come la penso: el tifoso da stadio per el 80% no ga alba de calcio e xe facilmente manovrabile dai parolai alla Tonellotto o dai sentimenti più irrazionali (su questo te dago pienamente ragion), ma questo accadi in tutte le tifoserie italiane, non solo in quella de Trieste, chein questo momento delicato merita almeno un poco de rispetto.

[

Scolta Massi, ma Maran te ga promesso un posto nel suo staff che te lo difendi cussì a spada tratta... te go za spiegà come la penso riguardo a Maran e i altri personaggi che te citi. Me sembra inutile e controproducente sparar sempre a zero sui triestini e soprattutto sulla tifoseria triestina, che te poderà star antipatica (anche mi no me garba i nostri brontoloni ipercritici che spara a zero su tutto e tutti...), ma in questo caso no ga nessuna colpa. Anzi, se sta dimostrando fin troppo civile nei confronti de una gestion societaria allucinante da parte de Fantinel e della sua banda del buco... Se fantinel fossi el presidente de qualche società meridionale el fossi costretto a girar con la scorta, mentre qua el xe libero de far quel che vol, anche de discuter civilmente con una delegazin de tifosi incazzadissimi.... Ripeto, mi no son avvocato del tifo triestin, volessi solo invitarte ad esser meno "tifoso" riguardo certe tue prese de posizion troppo accanide e manichee verso taluni personaggi come Somma o Iaconi, che xe solo due ingranaggi de una gigantesca macchina cheno funziona. Te sa come la penso: el tifoso da stadio per el 80% no ga alba de calcio e xe facilmente manovrabile dai parolai alla Tonellotto o dai sentimenti più irrazionali (su questo te dago pienamente ragion), ma questo accadi in tutte le tifoserie italiane, non solo in quella de Trieste, chein questo momento delicato merita almeno un poco de rispetto.

quindi...quel che te conti xe la verità...mi inveze no son obiettivo...me sembra comodo cusì...te me ricordi la maggioranza de tifosi che me "obbligava" a pensarla come lori...del resto te digo solo che nissun me ga mai ragalado o promesso niente e el poco che go, visto che te parli de robe personali come el lavor...me lo son guadagnado fadigando...senza leccar sederi o ricever raccomandazioni... te lo assicuro...me dispiasi ma te ga scritto una gran cagada..(quel che go sottolineado in rosso xe una frase offensiva)

sulle critiche alle attuali posizioni dei tifosi triestini...mi el mio povero papà semo tifosi dell'union ben prima de tanti tifosi improvvisadi e mi ghe iero anche in D...quindi qualche critica penso de poderla far senza che nissun se scaldi tanto...te saludo...e saludo alcuni visitatori che leggendo el tuo post "pesante" contro quel che penso...gaverà avudo un orgasmo...

massi

Edited by massi