mio Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 e dopo tanto tanto tempo...finalmente torna l'handball nostrano al palachiarbola, se spera che i nostri muloni si in forma per el giron de ritorna....in bocca al lupo e "forza Trieste" ecco giornada e relativi bacoli :s'ciopado: designadi: CAMPIONATO NAZIONALE SERIE A1 MASCHILE GIRONE A Designazioni della 1^ Giornata di ritorno PRESSANO SASSARI 20.30 MOLON FABBIAN PARMA ROMAGNA 19.00 VISCIANI BUSALACCHI TRIESTE EMMETI 18.30 BISACCIA PIFFANELLI SPALLANZANI CASALGRANDE ESTENSE FERRARA 20.30 BARONI ROMANELLO CASSANO MAGNAGO MERAN 20.30 DEI NEGRI BRUNETTA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (OT) Corretta la data nel titolo della discussion Saremo pronti a incitar nuovamente i nostri muloni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mio Posted February 7, 2011 Author Report Share Posted February 7, 2011 15 minuti de bella pallamano con i muletti a gran ritmo e anche el pubblico gha capido e sostenudo i biancorossi. Troppo prevedibili e lenti el primo tempo e cussì sto mestrino iera sempre tacado e dopo anche oltre...certo quando i giovinotti fraca l'accelerator non ghe ze per nissun :s'ciopado: :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 15 minuti de bella pallamano con i muletti a gran ritmo e anche el pubblico gha capido e sostenudo i biancorossi. Troppo prevedibili e lenti el primo tempo e cussì sto mestrino iera sempre tacado e dopo anche oltre...certo quando i giovinotti fraca l'accelerator non ghe ze per nissun :s'ciopado: :s'ciopado: Difatti! Secondo mi qualchedun dei nostri xe apparso sottotono (Radojkovic e Di Nardo i ga sbaiado parecchio), la muleria ne ga decisamente cavado dai casini Cmq penso sia normale che, dopo una pausa lunghissima, ghe sia prestazioni de questo tipo. La nostra fortuna xe gaver un roster in grado de cambiar l'inerzia anche nei momenti più difficili e, una volta de più, xe un piacer constatar che la linea verdissima xe affidabile quanto i veterani Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts