SandroWeb Posted April 25, 2004 Report Posted April 25, 2004 Saria de chiederghe questo a ogni singolo zogador della Coop...se continua a sperar che non fa mai mal anche se la xe durissima.... QUA la mia solita cronaca. P.S. : iera anche 2 miei cari e gentilissimi utenti del forum a veder la partida al PalaTrieste e me rivolgo a loro: come ve gà sembrado? Ve sè indormenzadi prima della fine? ...ma soprattutto... ....iaga ga malmenado qualchedun all'interno del palazzetto? La iera assai molesta durante la pausa de metà gara Quote
iaga Posted April 26, 2004 Report Posted April 26, 2004 P.S. : iera anche 2 miei cari e gentilissimi utenti del forum a veder la partida al PalaTrieste e me rivolgo a loro: come ve gà sembrado? Ve sè indormenzadi prima della fine? ...ma soprattutto... ....iaga ga malmenado qualchedun all'interno del palazzetto? La iera assai molesta durante la pausa de metà gara No capiso..ma cosa go fatto de tanto mal nella mia vita che xè tutti che ga de dir qualcosa su de mi!?!?!!?!? Cmq non go menado nessun.. me par.. e poi.. te dovessi portar rispetto alla nova "Capa ultras" buahahahhahhaha Quote
Recommended Posts