Vai al contenuto

a noi petessoni


trert

Messaggi raccomandati

muli!!! da quando che i ga inventado il celulari no i ga fato una roba piu figa de questa!!!

il sobriomobile.. un programma che te inserisi i tuoi dati da petesson (alteza peso omo baba) e te ghe disi cos te ga bevudo o che te sta per bever e lui te disi se te pol guidar o meno e fra quante ore te poderà guidar..

la figada xe che ga un database de un casin de alcolici suddivisi x categoria..

chi magari lo scariga.. podessi inviarme un mesagio privato? grazie mile..

ps el sito xe:www.sobriomobile.it

:petesoni: viva el petes

Link al commento
Condividi su altri siti

muli!!! da quando che i ga inventado il celulari no i ga fato una roba piu figa de questa!!!

il sobriomobile.. un programma che te inserisi i tuoi dati da petesson (alteza peso omo baba) e te ghe disi cos te ga bevudo o che te sta per bever e lui te disi se te pol guidar o meno e fra quante ore te poderà guidar..

la figada xe che ga un database de un casin de alcolici suddivisi x categoria..

chi magari lo scariga.. podessi inviarme un mesagio privato? grazie mile..

ps el sito xe:www.sobriomobile.it

:petesoni: viva el petes

trert...se te se ricordi, l'anno scorso i ne gaveva fatto la conferenza a scola, con la tabella de quanto se podeva bever...(e i m egaveva fatto la tabella apposta pe rmi...la iera a fianco de quella del massimo... :p)

comunque, no credo che i aggeggi dei cinesi sia sai coretti...magari te segna un valor e invece...xe tutto un altro.... :incazzado: (e te se rabbi, perche magari te podevi bever de più)

cussi come el programmin pe el cell...dubito che sia anche questo coretto..xe tabelle generali, che cambia de individuo a individuo...

Link al commento
Condividi su altri siti

Bel lavor! Se funziona saria proprio bel! Mi go usado quel de un mio amico quando semo andadi in Austria a far un torneo de balon (balon in tuti i sensi... :cincin: ) ma purtroppo, come ga già riportado trert, arrivava al max a 2.44 g/l, cosa che ne limitava un po' l'utilizzo... quel costava intorno ai 80 euro ma penso che se trovi in giro roba decisamente a minor prezzo!

Buona bevuda!

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 8 mesi dopo...
nisun.. xe semplicemente un calcolo tra liquor stazza e peso..

Caaaaapito...........mi quel che me piaseria saver se questa cosa vien applicada alla stessa maniera dei rilevatori de alcol della polizia.......non xe che per caso lori ga el sistema tarado diversamente?

No saria bel che te se fa el conto per conto tuo su quanto te pol bever, te esci,te ferma la pattuglia e fazendote el test te vedi che el risultato xe diverso da quel che te ga ottenudo prima.

Link al commento
Condividi su altri siti

no no no..

no se semo capidi..

la miliza ga i etilometri te sufi e te vedi VERAMENTE che livel de alcol te ga nel sangue..

questo zoghetin te ghe disi:

go bevudo 4 john martin special, 2 havana, 4 grape de franco ecc.. quando te le ga bevude (per veder el tempo trascorso) e lui calcola in base i tuoi dati precedentemente impostadi che livel te ga.. ma xe una stima proprio terra terra.. no go mai provado

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×