Jump to content

Recommended Posts

Posted

Domenica 11 novembre alle ore 11, presso la sala del C.R.A.L. in via dei Macelli 1, in occasione del quinto anniversario dell'omicidio di Gabriele Sandri, la Curva Furlan organizza un dibattito pubblico, per far sentire ancora la voce di chi ha subito sulla propria pelle la repressione e l'emarginazione.

Nel ricordo di tutti quei ragazzi che non ci sono più ma che continuano a vivere nei cuori di chi non li ha mai dimenticati.

Il convegno vuole essere un momento di incontro e ricordo con chi ha vissuto in prima persona certi drammatici eventi come Paolo Scaroni e Renata Furlan, storie molto simili che non devono finire nel dimenticatoio.

Interveranno:

LORENZO CAMPANALE (Moderatore)

RENATA FURLAN (Mamma di Stefano)

PAOLO SCARONI (Ultras Bresciano vittima della repressione)

GIOVANNI ADAMI (Avvocato specializzato nelle tematiche ultras)

FAMIGLIA SANDRI (in collegamento telefonico da Roma)

Posted

Storia vista in tv qualche anno fa. Ultras "attaccati", a quanto pare immotivatamente, dalla celere alla stazione di Padova...

Dal servizio rai sembrava si fosse trattato di un eccesso di repressione... poi io non ero là quindi vi riporto quanto visto.

Il ragazzo rimase in coma farmacologico non so quanto ed è un miracolo se è ancora vivo.

Credo che il convegno sia interessante.

Posted

che mi sappio,no iero la' e quindi espongo notizie de seconda e terza man, Furlan iera alla ricerca de macchina con targa ud..e non certo per lavarghe el parabrezza.ma ripeto, la go sempre considerada come un rumor.

Posted

che mi sappio,no iero la' e quindi espongo notizie de seconda e terza man, Furlan iera alla ricerca de macchina con targa ud..e non certo per lavarghe el parabrezza.ma ripeto, la go sempre considerada come un rumor.

Da quanto so mi el iera la per veder cosa naseva. Ma no iera un ultras e no gaveva intenzion de far pupoli.

Posted

Quindi tutto somato giustificado el fatto che i ga verto la testa perché i dixi che forse el zercava una machina taragada UD?

Posted

no, contea, non giustifica niente

ma se a fine partida le rispettive tifoserie tornava a casa propria (o ndava al bar a ciacolar dela partida) ignorandose forsi a sta ora parlavimo de un altra storia.

Posted

Quindi tutto somato giustificado el fatto che i ga verto la testa perché i dixi che forse el zercava una machina taragada UD?

go scritto questo?

Posted

no, contea, non giustifica niente

ma se a fine partida le rispettive tifoserie tornava a casa propria (o ndava al bar a ciacolar dela partida) ignorandose forsi a sta ora parlavimo de un altra storia.

Ah beh, xe come dir che Sandri se stava casa no saria morto. Idem Paolo de Brescia. Cossa xe andado a far a Verona quel giorno, el podeva star casa. Me par una vision distorta del concetto causa-effetto..

Posted

No Contea, mi vado ancora più alla radice. Se no fossi successi pupoli in quell autogrill Sandri a sta ora iera ancora con noi... (magari evitava de incontrar un poliziotto da far west, che meriteria anche pene severissime tra parentesi)

Podemo anche parlar, se te vol, de Plaitano, Spagnolo e tanti altri, e qua de mezzo non ghe iera "terzi" in ballo...

No voio scusar le forze dell'ordine (anzi, in certi casi i le ga combinade grosse ma grosse) e xe giusto chieder la verità per certi fatti.

MA e sottolineo MA, senza certi comportamenti probabilmente el bilancio de sangue saria praticamente azzerado, semplicemente perché tutto el background de "repressione/sorveglianza/controllo" non esisteria.

Posted

No Contea, mi vado ancora più alla radice. Se no fossi successi pupoli in quell autogrill Sandri a sta ora iera ancora con noi... (magari evitava de incontrar un poliziotto da far west, che meriteria anche pene severissime tra parentesi)

Podemo anche parlar, se te vol, de Plaitano, Spagnolo e tanti altri, e qua de mezzo non ghe iera "terzi" in ballo...

No voio scusar le forze dell'ordine (anzi, in certi casi i le ga combinade grosse ma grosse) e xe giusto chieder la verità per certi fatti.

MA e sottolineo MA, senza certi comportamenti probabilmente el bilancio de sangue saria praticamente azzerado, semplicemente perché tutto el background de "repressione/sorveglianza/controllo" non esisteria.

Beh, mi i me ga spacado el naso per caso de notte in 3 contro 1.... Cavoolo, se stavo caso e no andavo in giro a far notolada no sucedeva... Cossasssa centra??? No capiso el nesso, te giuro.

Posted

No.

Ma no capisso tirar in ballo sto rumor de terza man (come giustamente te lo definisi). A che pro?

beh..se parlava de quel..ti te ieri la'?

No.

Ma anche se fossi? No bastava tirarghe una piada in tel daur e via andare? No capisso certi messaggi che fa l'anda de distorger o procesi de causa effetto,

Anche Aldrovandi iera strafatto... Ma iera solo!! E in 5 poliziotti no ga pensado altro che mazarlo: oviamente 5 poliziotti lucidi no pol neutralizzar un fumado senza mazarlo. E mille scuse.

E rl caso Rassman??? ah,iera un sbandado... FOra de lui... certo...

no parlemo de quei balckbloch assasini della Diaz o de Bolzaneto...

Ma basta pensar a quel bravissimo cellerino che in Tolmezzo Triestina no ripetevo altro che: "questi triestini oggi li massacriamo"...

Posted

No.

Ma no capisso tirar in ballo sto rumor de terza man (come giustamente te lo definisi). A che pro?

beh..se parlava de quel..ti te ieri la'?

No.

Ma anche se fossi? No bastava tirarghe una piada in tel daur e via andare? No capisso certi messaggi che fa l'anda de distorger o procesi de causa effetto,

Anche Aldrovandi iera strafatto... Ma iera solo!! E in 5 poliziotti no ga pensado altro che mazarlo: oviamente 5 poliziotti lucidi no pol neutralizzar un fumado senza mazarlo. E mille scuse.

Ma basta pensar a quel bravissimo cellerino che in Tolmezzo Triestina no ripetevo altro che: "questi triestini oggi li massacriamo"...

Posted (edited)

Assolutamente falso, stava recandose a cior la sua macchina per andar a casa, infatti stava tranquilamente caminando in direzion sud (verso via Macelli) mentre i pochi tifosi friulani, come le loro macchine, erano dall'altra parte (verso via Flavia). Ga cominciado a corer, lui come tanti altri che non centrava gnente, solo dopo la carica della polizia perché spaventado... e prima che te chiedi, si iero là e go visto tutto. Stefano non iera un ultras, ma un mulo che veniva in curva a far tifo come tanti altri e che ghe piaseva el folclor da stadio. Non xe mai stado coinvolto in nissun episodio de violenza o vandalismo. Evita quindi per favor de riportar rumors tendenziosi, quando come se ga svolto i fatti realmente xe ampiamente riportado sia dai media (xe pure un special in 2 parti di T4 che te posto qua sotto) che dalla stessa inchiesta della polizia e del tribunale.

Edited by guiz
Posted

Per non parlar de quel col tirapugni sui guanti de ordinanza, non propriamente legale....

Posted

Me fiasi el tifo e el folklore, tipo i Lignanesi che ne cantava "avete solo la Bora" (forsi i gaveva paura che ghe svoli via la sabbia). No me piasi i ultras quando significa violenza e vandalismo gratuito. Tutavia penso che tanti celerini altro non xè che ultras legalizadi in divisa pistola e manganel.

Posted

Beh, mi i me ga spacado el naso per caso de notte in 3 contro 1.... Cavoolo, se stavo caso e no andavo in giro a far notolada no sucedeva... Cossasssa centra??? No capiso el nesso, te giuro.

Eppur no xe difficile de capir. E xe questo el motivo per cui non se ne vegnirà mai fora. Per cui certe partide non vado a vederle per paura. per causa de certa gente che so già che farà casin e mi me poderia trovar in mezzo con la famiglia, come tanti anni fa quando iero putel in un triestina-vicenza che me xe rivà qualcosa in testa che me la ga verta (dai triestini tra l'altro, che ghe tirava robe ai vicentini).

Gli ultras non fa tifo e basta, cerca lo scontro quando se pol inutile far finta de niente.

Guarda caso xe sempre tutti bravi ragazzi.

Se non ghe saria sempre sto clima de tension e che qualcosa pol succeder, se lo stato italiano non saria costretto ad impiegar poliziotti pagandoghe lo straordinario la domenica per controllar sti esaltadi e magari usarli per i veri delinquenti, no saria mal.

Mi a veder gli ultras che arriva in stadio non me dà senso de allegria ma de tension e non solo mi.

Posted

maximilian, xe un altro discorso.

E penso che nisun fazi finta de gnente. Qua se parlava de responsabilità.

Se parlava de responsabilità della polizia, delle alte sfere soprattutto. El processo ai ultras penso vegni fatto sistematicamente, a volte gisutamente, molte altre no.

Qua se parla de un mulo morto mazado per no gaver fatto gnente, lui come tanti altri: el grave, oltre ai assassinii in sé, xe l'occultamento sistematico che vien fatto de sti casi e el potere che senti de gaver certi reparti. E no xe generalizzar, xe tanti che fa el loro mestier con saggezza.

Ma visto che el topic riguarda Sandri, Furlan e Paolo (nonché idealmente tanti altri), no vedo perché sviar discorso. Quando su quel che te disi se spendi settimanalmente tante parole (ma no se va mai alla radice, aggiungo).

Guest nikibeach
Posted

Allora io non sono mai stato un ultras anche se ne rispetto gli ideali e i valori. Scopro ogni giorno sempre di più che molte persone parlano a sproposito rifacendosi a titoli roboanti di giornali e sentito dire. Probabilmente, non è poi difficile nel 2012 usando google, se certe persone si informassero meglio scoprirebbero che i tanto pericolosi ultras non sono che un gruppo di ragazzi che segue il calcio per passione. Vero che una volta gli scontri erano frequenti ma riguardavano gruppi organizzati contro gruppi organizzati. Le teste di caxxo ci sono ovunque, e non solo tra gli ultras, questi sono i soggetti più pericolosi perché picchiano a caso gente che passa ma fortunatamente sono sempre meno e sempre più circoscritti. Esistono poi anche esaltati e drogati ma sinceramente se vai in una qualsiasi discoteca di sabato sera ne trovi molti di più e molto più pericolosi.

Chi sono gli ultras oggi? Sono gruppi di ragazzi che si ritrovano e vivono a stretto contatto, in modo diverso dal passato e questo può essere un bene ma anche un male. Lo sport è aggregazione e sinceramente non vedo nulla di scandaloso nello sfottò o nel coro piuttosto che nello striscione ovviamente a patto che questi non siano rivolti ai morti (vedi Morosini, Foibe e terremoto). Alla fin fine sono ragazzi che vivono uno dei periodo storici più difficili in modo diverso. Preferiscono stare in treno 24 ore per seguire 11 bambini viziati in mutande che corrono dietro a un pallone piuttosto che andarsi a ubriacare in una discoteca o drogarsi e picchiarsi perché "te ga vardà troppo mia morosa". Sinceramente questa demonizzazione e malinformazione va fermata e vanno raccontati i sacrifici e l'impegno, la voglia di stare insieme, ridere e scherzare e non la sporadica rissa che capita una tantum a causa di alcuni cretini. Certo magari in certe frange ci sono criminali tossici e spacciatori ma ripeto tali figure si possono tranquillamente trovare a teatro vestite in giacca e cravatta che seguono l'haida. Poi se volgiamo continuare con il razzismo che ultras è uguale a violento pericoloso rifiuto della società bene possiamo farlo ma se magari ci concentrassimo a risolvere i veri problemi di questo paese garantendo un futuro ai nostri figli forse potremmo risolvere definitivamente le piccole cellule che ancora rovinano gli stadi. Aggiungo anche che spesso contro gli ultras è stata usata la repressione preventiva (unico caso nel nostro paese visto che per costituzione un cittadino è considerato innocente fino al terzo grado di giudizio) con diffide e denunce anche per i casi più assurdi. Giusto per raccontare una storia una persona è stata sottoposta a daspo (immagina un 30enne che lavora magari ha moglie e figlie che sputtanta) perché in macchina aveva un'amaca e secondo un giudice tale oggetto era atto a offendere, peccato che in realtà la persona stava chiedendo informazioni alla polizia su dove parcheggiare e questi l'hanno perquisito. Inoltre il 75% (e sto basso) dei daspo viene ritirato dopo il primo grado di giudizio. Un caso? Quindi prima di sputare sentenze forse bisognerebbe conoscere meglio gli argomenti che vengono affrontati e in questo caso ci sono le librerie che possono tranquillamente fornire ampio materiale.

Posted (edited)

Tutto bel e (quasi) tutto giusto :D (scusa sa, ma essendo diplomada in conservatorio, Aida con l'H me fa venir i brividi :D)

Però te invito ad andar in curva nord a San Siro. Mi ghe son stada un'unica volta a veder la finale de supercoppa italiana 2 anni fa contro la Roma (poi son andada sempre in tribuna) e te posso dir che no xe per niente un bel ambiente.

Mi per 4 ore che iero là dentro go avudo paura. A parte che el mio posto iera transennado in favor de gruppo ultras (perchè là ghe ne xe parecchi). Te provavi a metter un ditin oltre la transenna te rivava una scariga de insulti de un certo livel. Per non parlar poi degli insulti razzisti indirizzadi ad un ragazzo (interista!) de color che iera in curva. E volemo parlar poi dei petardi s'ciopadi a 2 metri de mi? Robe che me ciapi un infarto!

Ovvio che poi non se pol generalizzar. Per dir, i nostri "ultras", quei dell'Unione, me sembra bravi ragazzi (giusto l'altra sera al Bire ghe lo disevo a Guiz, Forest e a tutta la compagnia) ma non xe così dappertutto.

Così come no xe dappertutto polizia e carabinieri brutti e cattivi. Te sa che contenti che xe lori de andar in stadio a ciaparse insulti e a cercar de sedar longhi (se ghe xe) per 1500 euro al mese? I rischia la vita per cosa? Perchè la gente se vol mazar per el balon??? Poi son d'accordo che xe certi (forsi anche tanti) che godi quando nassi casini perchè finalmente i pol sfogar le proprie repressioni.

Nello specifico mi non so cosa ghe xe successo a Stefano Furlan. Iero una bambina e, successivamente, non me son mai interessada al fatto e quindi non voio e non posso esprimer giudizi.

Quel che me premeva sottolinear xe che no xe tutto o bianco o nero. I "cattivi" xe de qua come i xe de là e così val per i "boni". Chi gaverà la pazienza de legger questo mio intervento penserà che xe la sagra della banalità. E son d'accordo ma incensar TUTTI i ultras o, al contrario, TUTTE le forze dell'ordine non xe corretto, IMHO.

Edited by cucciolina