Born to run Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 I disi che come play Udine podessi cior Pecile o Cavaliero...ciò ma sembra proprio che i lo fazzi con gusto per farne incazzar!! Cmq me voglio fidar de lori... Quote
Jazz Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Pecile non so ma credo proprio che Cavaliero a Udine non ghe andassi mai... piuttosto in b1 con noi... Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Cavaliero a Udine...mah se un po come Micheal Jackson in geriatria.... fuori luogo! Quote
Beck's Posted June 4, 2005 Report Posted June 4, 2005 Cavaliero a Udine? Me sembra una monada, credo che el stia ben a Milano, el gioga anche ben. Comunque Pancotto a Udine me daria fastidio, Cavaliero me brusassi 100 volte de più. Quote
Born to run Posted June 5, 2005 Author Report Posted June 5, 2005 Se Daniele va a Udine lo squarto vivo.... Quote
The Rock Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 gioga ben a milano xe una parola grossa secondo mi... Quote
Born to run Posted June 5, 2005 Author Report Posted June 5, 2005 Cmq complimenti a Dani per la finale scudetto! Ovviamente non tiferò Milano manco morto.... Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 vabbè che adesso che el xe terzo cambio oramai davanti al suo nome se leggi "ne"... Quote
Lele26 Posted June 11, 2005 Report Posted June 11, 2005 Beh a Milano el sta ben... ma penso che lui dovesi giogar de piu per star ben, quindi no a Milano ma sicuramente NON a Udine. Ghe tolgo el saluto! El resterà in a magari in un altra squadra.... a Teramo me piasesi.... Ovvio che meio qua!!!! Quote
Maurice Posted July 2, 2005 Report Posted July 2, 2005 Però se el devi far la mummia a milano te vien qua e te trattemo come un dio,no? Quote
Maurizio72Ts Posted July 3, 2005 Report Posted July 3, 2005 credo proprio che Cavaliero a Udine non ghe andassi mai... piuttosto in b1 con noi... te disi jazz? al giorno d'oggi i soldi pol far tuto (anche che un triestin vadi a zogar a Udine ), per cui mi no saria tanto sicuro che nol ghe vadi. Quote
Born to run Posted July 3, 2005 Author Report Posted July 3, 2005 Pecile intanto xe andà a Siena, per Daniele se parla de prestito a Biella.. Quote
Maurice Posted July 5, 2005 Report Posted July 5, 2005 Mi davvero vederia un cavaliero fuori luogo a udine....i lo podessi anche fischiar Quote
Fabieto Posted July 22, 2005 Report Posted July 22, 2005 Al peggio non c'è mai fine..... xe proprio vero che i vivi coi nostri scarti.... "Frattanto, radio mercato dice che Billy Thomas potrebbe essere la futura guardia titolare della nuova creatura arancione. L’americano, che ha disputato una discreta stagione nella Nba con la maglia dei New Jersey Nets con i quali ha giocato 25 partite di regular season (3,7 punti a gara, 30,4% da 3, 77,8% ai liberi in 14,2 mpg sono state le sue cifre) e 4 del primo turno dei play-off (che hanno visto i Nets scontrarsi con i Miami Heat di Shaq O’Neal), ha al suo attivo pure un’esperienza nel campionato italiano: infatti, di concerto a coach Cesare Pancotto, ha vissuto in prima persona l’ultima esperienza (annata sportiva 2003/04) della Pallacanestro Trieste prima del fallimento." Quote
SandroWeb Posted July 22, 2005 Report Posted July 22, 2005 Mah mi diria che i xe oltretutto bastanza furbi, visto che i va puntar su gente che conossi ben..cmq vegnerà fora veramente la succursal de Trieste in furlania Quote
assist Posted August 3, 2005 Report Posted August 3, 2005 Finchè i ga quel che noi no rivemo ad aver, el mona che meti sempre i schei, i riverà a far tutto sti disgraziadi! Quote
Delio Posted August 3, 2005 Report Posted August 3, 2005 Sopratuto desso che i se gà levà dalle bale Teo Lispendotutiasvodovic Quote
assist Posted August 3, 2005 Report Posted August 3, 2005 Sopratuto desso che i se gà levà dalle bale Teo Lispendotutiasvodovic Dove el xe finido adesso? Quote
Born to run Posted August 3, 2005 Author Report Posted August 3, 2005 Sopratuto desso che i se gà levà dalle bale Teo Lispendotutiasvodovic Dove el xe finido adesso? Gm alla fortitudo Quote
Recommended Posts