Vai al contenuto

Papa Ratzinger lascia il pontificato


Messaggi raccomandati

El ga capido che stago per laurearme e ga dito che gente come mi se laurea ogni morte del Papa... Quindi ga voludo prevenir. :D

Battute a parte... Mi son contentissimo. Non son religioso ma la figura del Papa attuale no me piaseva per niente. Troppi messaggi sbaiadi, troppa presenza "ingradita" sui media.

Me venisi de citar la Gialappa's nel momento dell'espulsion de Zinedine Zidane alla finale dei mondiali del 2006, ma me astengo :)

Modificato da Cazzaballe
Link al commento
Condividi su altri siti

...morto un pappa, se ne fa un altro...

http://imageshack.us/photo/my-images/824/6a00d83451654569e2017c3.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/811/6a00d83451654569e2017ee.jpg/

"Nol ga più le forze", e posso anche rispettar una persona anziana

come che xe el Papa, ma me fa rabiar che tutto il mondo ne parli

a caratteri cubitali,e me immagino le testate dei giornali de domani...

mentre nel mondo esisti popolazioni malnutride e persone che no ga

più le forze perchè i mori de fame e de guerra, ma no dovesimo esser

tutti uguali davanti a Dio e senza preferenze?

Par proprio dE NO!

PRIMA PAGINA E CARETTERI CUBITALI ANCHE E SOPRATTUTTO PER TUTTI GLI INDIFESI!

Link al commento
Condividi su altri siti

Savevi che nella mia grandissima ignoranza non savevo che un papa podeva dimetterse? Pensavo che la sua carica restassi finchè non tirava le cuoia... ogni giorno se scopri robe nove...

Me par de gaver sentido che solo una volta el Papa xe' stado dimissionario. Me par Celestino nel 1200!!!

Link al commento
Condividi su altri siti

Me vegneria de dir che podessi esser una roba normalissima che uno che xe ormai veciotto e ga magari magagne varie se fazi da parte, in qualunque campo.

Però stento a crederghe trattandose del vaticano...ma forse son troppo ateo. E quindi come sempre cerco de far, a prescinder dalla ciesa, tento de vardar le robe da quante più angolazioni possibili ed in 'sto momento de spunti in giro ghe ne xe volendo.

Link al commento
Condividi su altri siti

E un bel chissenefrega? :D No voio mancarghe de rispetto a chi credi però me par che el mondo gabi robe più importanti a cui pensar che alle dimissioni del capo de UNA religion.

SUPER QUOTONE !!!!!

e volemo parlar dei bori che caccerà lo stato italiano per el conclave e l' "elezion" del novo papa ?

cifre importanti a carico dell'italia secondo quanto concordato con i patti lateranensi ....

bon bon ... vado va che xè meio !!!

Link al commento
Condividi su altri siti

E un bel chissenefrega? :D No voio mancarghe de rispetto a chi credi però me par che el mondo gabi robe più importanti a cui pensar che alle dimissioni del capo de UNA religion.

Mi son anticristiano (e non anticlericale o non praticante) e pagano, ma la Chiesa in iTalia e nel mondo ga un ruolo che no podemo liquidar con un "chissenefrega". E no xe un mero fatto spirituale (mero, per modo de dir), ma uno sguardo politico più vasto...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×