Jump to content

Recommended Posts

Posted

Arriva come un fulmine a ciel sereno una notizia che scuote i muri del Vaticano: Benedetto XVI lascerà infatti il pontificato dal prossimo 28 febbraio. Lo ha annunciato personalmente, in latino, durante il concistoro per la canonizzazione dei martiri di Otranto.

Posted (edited)

El ga capido che stago per laurearme e ga dito che gente come mi se laurea ogni morte del Papa... Quindi ga voludo prevenir. :D

Battute a parte... Mi son contentissimo. Non son religioso ma la figura del Papa attuale no me piaseva per niente. Troppi messaggi sbaiadi, troppa presenza "ingradita" sui media.

Me venisi de citar la Gialappa's nel momento dell'espulsion de Zinedine Zidane alla finale dei mondiali del 2006, ma me astengo :)

Edited by Cazzaballe
Posted

sai strana sta roba

se ga visto papi ben più malmessi resister fin l'ultimo.....

che mi sappio doveria esser una carica a vita

sai ma sai strana sta roba

Posted (edited)

Facebook la fa sempre da protagonista :D

Xe apparsa la frase "Consideriamo che 8 anni per un pastore tedesco equivalgono pur sempre a 56 anni per noi umani" :D

Edited by Cazzaballe
Posted

...morto un pappa, se ne fa un altro...

http://imageshack.us/photo/my-images/824/6a00d83451654569e2017c3.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/811/6a00d83451654569e2017ee.jpg/

"Nol ga più le forze", e posso anche rispettar una persona anziana

come che xe el Papa, ma me fa rabiar che tutto il mondo ne parli

a caratteri cubitali,e me immagino le testate dei giornali de domani...

mentre nel mondo esisti popolazioni malnutride e persone che no ga

più le forze perchè i mori de fame e de guerra, ma no dovesimo esser

tutti uguali davanti a Dio e senza preferenze?

Par proprio dE NO!

PRIMA PAGINA E CARETTERI CUBITALI ANCHE E SOPRATTUTTO PER TUTTI GLI INDIFESI!

Posted

ahaha, quella de roberto me ga fatto capottar!

Temo per lui che ghe sia sotto una malattia, anche se ovviamente non ghe lo auguro. Diversamente le cose fossi piuttosto misteriose, e me aspettassi casini a breve..

Posted

Savevi che nella mia grandissima ignoranza non savevo che un papa podeva dimetterse? Pensavo che la sua carica restassi finchè non tirava le cuoia... ogni giorno se scopri robe nove...

Me par de gaver sentido che solo una volta el Papa xe' stado dimissionario. Me par Celestino nel 1200!!!

Posted

atletico semo in due, non credevo possibili le dimissioni papali.. Devo dir che però non seguo sai; penso anzi de esser piuttosto anticlericale..

Posted

Me par de gaver sentido che solo una volta el Papa xe' stado dimissionario. Me par Celestino nel 1200!!!

Chi, colui che per viltade fece gran rifiuto?

Esatto, proprio lui, Celestino V :D

Posted

Me vegneria de dir che podessi esser una roba normalissima che uno che xe ormai veciotto e ga magari magagne varie se fazi da parte, in qualunque campo.

Però stento a crederghe trattandose del vaticano...ma forse son troppo ateo. E quindi come sempre cerco de far, a prescinder dalla ciesa, tento de vardar le robe da quante più angolazioni possibili ed in 'sto momento de spunti in giro ghe ne xe volendo.

Posted

E un bel chissenefrega? :D No voio mancarghe de rispetto a chi credi però me par che el mondo gabi robe più importanti a cui pensar che alle dimissioni del capo de UNA religion.

SUPER QUOTONE !!!!!

e volemo parlar dei bori che caccerà lo stato italiano per el conclave e l' "elezion" del novo papa ?

cifre importanti a carico dell'italia secondo quanto concordato con i patti lateranensi ....

bon bon ... vado va che xè meio !!!

Posted

E un bel chissenefrega? :D No voio mancarghe de rispetto a chi credi però me par che el mondo gabi robe più importanti a cui pensar che alle dimissioni del capo de UNA religion.

Mi son anticristiano (e non anticlericale o non praticante) e pagano, ma la Chiesa in iTalia e nel mondo ga un ruolo che no podemo liquidar con un "chissenefrega". E no xe un mero fatto spirituale (mero, per modo de dir), ma uno sguardo politico più vasto...