tommy781 Inviato 9 Giugno 2005 Segnala Inviato 9 Giugno 2005 Quando iero all'università (scienze infermieristiche) me iera capitada una sceneta troppo asurda. ierimo in sede a Valmaura e la ghe iera anche quei de medicina, iero al secondo anno e caminavo tranquilamente per el coridoio, me riva la un de medicina del terzo anno e me fa: metite rasente el muro,in mezo pasemo noi perchè semo più veci e femo medicina. lo go mandà a cagar e ghe son passà sui pie oviamente e il ghe iera restà un pel mal. oggi ghe xe ancora individui cusì nele facoltà ? quei che credi de far nonnismo? xe una roba che go sempre odià e combatù anche co iero volontario, figuremose de civile...voi come se? nonnisti, caritatevoli o neutrali? Cita
Starlite Inviato 9 Giugno 2005 Segnala Inviato 9 Giugno 2005 sarà sta un mona a mi no me xe mai capita' niente Cita
tommy781 Inviato 9 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 9 Giugno 2005 el gaveva visto tropi film americani me sa. comunque iera anche gente forte, con i goliardici iera tropo de rider, certe robe me manca un poco, diria le mule soprattutto Cita
Juliet Inviato 9 Giugno 2005 Segnala Inviato 9 Giugno 2005 de mi nn xe mai capitado. star: nn te contavi ke ala laurea dela ex morosa de un tuo amico iera i dotori ke se sentiva superiore a quei specializzando in pediatria? cmq visto l'unico elemento ke conosso a medici nn me stupiria se esistessi el nonnismo Cita
tommy781 Inviato 9 Giugno 2005 Autore Segnala Inviato 9 Giugno 2005 al primo anno li frequentavo sai,certe verte! non penso de poderme definir un goliarda ghe vol eser veramente fora per esserlo e mi son troppo "normale", anche se chi me conosi ben gaveria de ridir su quest'ultima affermazion.... Cita
Juliet Inviato 9 Giugno 2005 Segnala Inviato 9 Giugno 2005 noi dovemo divider la sede con quei de psicologia. se vedi subito ki xe de psico e ki de archi...basta passar vestidi sbrisi con balete de polistirolo tacadi dapertuto (anke in parti ke te se kiedi come caspita xe rivade là ) con panei de legno, cole, depron, polistitrene, bombolete spray, fil de fero, scoc (nn go mai imparado a scriverlo), cartoni ecc. e veder la facia ke i fa. se fa un muso skifado e i se plasma contro el muro xe de psico, se te domanda se te servi una man a portar la roba xe de arch. anke questa xe una forma de discriminazion però 'co ghe ocori cavie per i esperimenti sì ke i te vien vizin...è là scata la nostra vendeta...buahhahhhaaa (risata satanica presa in prestito da star ) Cita
Starlite Inviato 9 Giugno 2005 Segnala Inviato 9 Giugno 2005 è là scata la nostra vendeta...buahhahhhaaa (risata satanica presa in prestito da star ) 10 € Cita
Starlite Inviato 9 Giugno 2005 Segnala Inviato 9 Giugno 2005 Uff... te me ofri un altro cafe' e semo pari Cita
Born to run Inviato 9 Giugno 2005 Segnala Inviato 9 Giugno 2005 Una piada in tel cul e via...per fortuna (de lori) nissun fa ste robe! Cita
Stefano79 Inviato 10 Giugno 2005 Segnala Inviato 10 Giugno 2005 Xè incredibile che succedi ste robe proprio all'università , che dovesi esser el tempio della cultura...Ormai el nonnismo comincia a andar in disuso perfin nelle forze armate. De noi in Marina iera poca roba, salvo qualche singolo "anzianotto" particolarmente m . Per el resto iera solo robe tipo l'anzian che te passa davanti alla fila per la mensa..... Mi son contrario, co son diventà "anzian" continuavo a farme le mie file come i altri... Cita
trert Inviato 10 Giugno 2005 Segnala Inviato 10 Giugno 2005 mi giro x l'uni qualche volta.. ma individui cussi proprio no ne go mai visti!! buh Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.