arska Posted September 1, 2005 Report Posted September 1, 2005 Premetto che lungi da mi iniziar una discusion politica Me chiedevo solo dove che se posi trovar, visto che lo ga milioni de auti in giro, el adesivo con l'alabarda e el simbolo austriaco... Mi lo gavevo visto da vetri de murano ma no i lo tien più.. Qualche idea? no go idea su dove andar, please iuteme! Quote
cenerentola82 Posted September 1, 2005 Report Posted September 1, 2005 Mi lo gavevo trovado in edicola in galleria Tergesteo Quote
Starlite Posted September 1, 2005 Report Posted September 1, 2005 Tabachin de piaza Ospedal lato via Stuparich. Almeno lo go visto la tempo fa. (me par che sta discusion gabi le carte in regola per star qua in Storia e Cultura) Quote
arska Posted September 1, 2005 Author Report Posted September 1, 2005 ottimo.. me piasi sai quel tondo andarò a veder in autoricambi doman, o al caso in sto tabachin DANKE Quote
arska Posted September 2, 2005 Author Report Posted September 2, 2005 in austria quanta saggezza in queste parole! Quote
cenerentola82 Posted June 20, 2006 Report Posted June 20, 2006 De Vusio in via ginastica bassa. http://www.vusio.com/ Quote
Recommended Posts