Jump to content

La Bora Ve piasi?

Kiriranshelo

Recommended Posts

• Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Anche mi son una fan della Bora!!!! :wub:

E anche mi ieri sera me go godudo la mia passeggiata a Barcola, con la Bora che suffiava...che divertente!!!! :D

Certo, andar in motorin con la Bora e la piova no xe sai piacevole, ma se ghe xe solo Bora no xe mal: ormai go imparado (dopo anni de gavetta) come no cascar! :lol:

Me piasi un sacco la bora.....

Oltre a esser una caratteristica dela città, me diverto a veder ste vecie che le svola sul asfalto,le spaca le ombrele eccetera :lol:

No,dei seriamente me piasi sai....però me da fastidio che un che vien per esempio dal sud co te ghe disi Trieste,la prima roba che te rispondi xe "ah...Trieste, la Bora" :noghesemo:

ah, la bora! (da leggere con intonazione sognante) la trovo molto pittoresca e caratteristica!

concordo con cucciolina per quanto riguarda l'essere freddolosa, ma una trieste senza bora proprio no! la trovo tanto divertente! a parte quando son in scooter...

ehi, ma qua manca una faccina con la bora!!! per stavolta me accontento de :chezima:

ciao ciao!

Amo la bora. Fa parte della nostra tradizion e rendi unica la nostra città. E poi me piasi el freddo...stago mal al ricordo dell'estate de due anni fa, caldo impietoso da aprile a settembre...iero sudà 24 ore su 24.

Viva el freddo e viva la bora :aaaaaatttillla:

E anche col scooter no me dà fastidio andar un poco de bolina :D

non me piasi per niente la bora.

iero fora anche mi ieri sera e son finido a far una passeggiatina fresca fresca.........

beh camminar con la bora che te soffia alle spalle xe divertente, ma quando la te soffia davanti xe veramente fastidioso secondo mi.

comunque ricordo quando gavevo el motorin che andavo in giro con pensieri tipo:

"La bora non esisti"

"el freddo non esisti"

e me anche quasi convinzevo.. :p

IMHO un lato positivo però la bora lo ga comunque.

te fa apprezzar el bel de tornar in una casa calda al riparo.

:bye:

:offtopic: Messaggio x tuti quei che va in motorin co la bora (che i se senti sicuri :p ). Non sò se ve xe mai capitado de passar dale parti de Via molino a vento co tira bora....ve assicuro che quei che passa de quà nei periodi de bora :caregaintesta: , minimo minimo, i se tola 2 volte su 3 perchè co riva el refolo no i se lo speta e pufff...zo per tera... :DDDD (e la si che xe de rider :merodolodalrider: ) :offtopic:

Senza la bora Trieste non esisteria,mi me son comperà un anemometro portatile per misurar la velocità del vento,più veloce e fredda la xè meio xè.Xè troppo bel veder la gente che non gà mai visto la bora dal vivo veder le facce che fà quando i la senti per la prima volta :D:D:D:D

e pufff...zo per tera... :DDDD (e la si che xe de rider :merodolodalrider: )

:offtopic: Meio le vecie in stazion :offtopic:

Comunque co xe bel sol e la bora tira, xe anca bel zogarghe a andar controvento....

certo....per mi che giro col berrettin con qualsiasi tempo devo strinzermelo altrimenti el me svola :lol:

La ADORO!!

Ciara o scura, va sempre ben.

Tanti probabilmente no ga alba de quanto posi eser triste star de inverno in posti umidi e senza vento (esempio a caso: Milan)

La bora xe quel che me fa capir che son a casa.. niente la podessi sostituir, IMHO

segnalo el sito http://www.museobora.org/ sai cocolo e pien de info