Kiriranshelo Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 mi personalmente odio la bora. quando andavo in motorin la odiavo, se possibile, ancor de più.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonn(ellott)o Nostromo Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 fossi una lieve brezza gentile me piaseria purtroppo xe un vento forte, irregolare, freddissimo ergo: ASSOLUTAMENTE NO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 me piasi tantissimo la bora... me meti alegria e caminar per strada con la bora a 100, fredo e neve xe tropa roba :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Tuxav, per caso la tua xe una ciolta p el c l??? me sà sai de si Mi personalmente NO LA ME PIASI nianche in fotografia, figurite dal vivo No se podessi far una petizion a quei del pian de sora perchè i ne la cavi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 nono la mia no iera una ciolta pel... la penso veramente cusi', me piasi l'inverno el fredo la neve la bora forte el jazo... ok l'estate si ma no tropo calda disemo che questa iera l'ideale se solo no gavesi piovu' tuti i sabati e domeniche o quasi ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 AMO la Bora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Ufff.... Mi odio la bora, odio l'inverno perchè son super freddolosa e me go de vestir con 5 starti de roba e no me basta mai Xe stagioni che me metti tristezza e de mal umor Voio l'estate e le giornate lunghe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Un bombardin o un vinbrule risolvi tuto :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 AMO la Bora Quoto.. ..e aggiungo che ieri sera me go fatto una camminada sulle rive controvento.. xè sta bellissimo.. sto vento che no te fa andar avanti.. 'st'aria fresca che te riva sul viso e che te entra nei vestiti! Finalmente la xè tornada.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Come canta Lupi: "xe tornada sufiar la Boooooooooooooooooooooora" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Un bombardin o un vinbrule risolvi tuto :D Prenderò in seria considerazion il tuo suggerimento, caro tuxav :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roderick dhu Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 che bela la Bora; la me manca tanto. In ogni caso preferiso la "bora ciara", quela col sol, fresca e pungente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Anche mi son una fan della Bora!!!! E anche mi ieri sera me go godudo la mia passeggiata a Barcola, con la Bora che suffiava...che divertente!!!! Certo, andar in motorin con la Bora e la piova no xe sai piacevole, ma se ghe xe solo Bora no xe mal: ormai go imparado (dopo anni de gavetta) come no cascar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Me piasi un sacco la bora..... Oltre a esser una caratteristica dela città , me diverto a veder ste vecie che le svola sul asfalto,le spaca le ombrele eccetera No,dei seriamente me piasi sai....però me da fastidio che un che vien per esempio dal sud co te ghe disi Trieste,la prima roba che te rispondi xe "ah...Trieste, la Bora" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 ah, la bora! (da leggere con intonazione sognante) la trovo molto pittoresca e caratteristica! concordo con cucciolina per quanto riguarda l'essere freddolosa, ma una trieste senza bora proprio no! la trovo tanto divertente! a parte quando son in scooter... ehi, ma qua manca una faccina con la bora!!! per stavolta me accontento de ciao ciao! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Amo la bora. Fa parte della nostra tradizion e rendi unica la nostra città . E poi me piasi el freddo...stago mal al ricordo dell'estate de due anni fa, caldo impietoso da aprile a settembre...iero sudà 24 ore su 24. Viva el freddo e viva la bora E anche col scooter no me dà fastidio andar un poco de bolina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted September 18, 2005 Author Report Share Posted September 18, 2005 non me piasi per niente la bora. iero fora anche mi ieri sera e son finido a far una passeggiatina fresca fresca......... beh camminar con la bora che te soffia alle spalle xe divertente, ma quando la te soffia davanti xe veramente fastidioso secondo mi. comunque ricordo quando gavevo el motorin che andavo in giro con pensieri tipo: "La bora non esisti" "el freddo non esisti" e me anche quasi convinzevo.. IMHO un lato positivo però la bora lo ga comunque. te fa apprezzar el bel de tornar in una casa calda al riparo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Messaggio x tuti quei che va in motorin co la bora (che i se senti sicuri ). Non sò se ve xe mai capitado de passar dale parti de Via molino a vento co tira bora....ve assicuro che quei che passa de quà nei periodi de bora , minimo minimo, i se tola 2 volte su 3 perchè co riva el refolo no i se lo speta e pufff...zo per tera... (e la si che xe de rider ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 adoro la bora.. magari meio se la xe ciara (xke in giro in scuter con refoloni de scura e piova no xe bel!) cmq la me meti alegria, far una passeggiada co xe bora a 120, me piasi sai! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 xe quel che me manca de più.... oltre alle osmize! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Senza la bora Trieste non esisteria,mi me son comperà un anemometro portatile per misurar la velocità del vento,più veloce e fredda la xè meio xè.Xè troppo bel veder la gente che non gà mai visto la bora dal vivo veder le facce che fà quando i la senti per la prima volta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 La me piasi un casin! Però se xè bora nn ga de esser piova o neve se no xè dura... Tipo oggi..... bora e piova xè un brutto mix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Anca a mi me piasi! come diseva tuxav, co te camini e ghe xe la bora xe troppo bel!!! n'dar controvento e no rivar a spostarse...tropa roba!! e poi, xe l'anima de Trieste!! W la Bora!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 e pufff...zo per tera... (e la si che xe de rider ) Meio le vecie in stazion Comunque co xe bel sol e la bora tira, xe anca bel zogarghe a andar controvento.... certo....per mi che giro col berrettin con qualsiasi tempo devo strinzermelo altrimenti el me svola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 La ADORO!! Ciara o scura, va sempre ben. Tanti probabilmente no ga alba de quanto posi eser triste star de inverno in posti umidi e senza vento (esempio a caso: Milan) La bora xe quel che me fa capir che son a casa.. niente la podessi sostituir, IMHO segnalo el sito http://www.museobora.org/ sai cocolo e pien de info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts