Matt Inviato 30 Settembre 2005 Segnala Inviato 30 Settembre 2005 per prima cosa, grazie a Sandro per el novo zogo... Ma, mi no go capido come se fa a costruir el razzo...continuo a saltellar per el cielo nero e a sparar a tutto quel che se movi, ma no rivo a spostar gnanca un toco... iuteme...
SandroWeb Inviato 30 Settembre 2005 Segnala Inviato 30 Settembre 2005 El razzo xe fatto da 3 tochi: uno te lo ga za, dopo xe quel in mezo e el toco final. Per costruirlo te devi ciapar ogni singolo tocco e portarlo al di sopra de quel prima...
assist Inviato 30 Settembre 2005 Segnala Inviato 30 Settembre 2005 Che devastazione!I te vien fora da tutte le parti sti cosi!
SandroWeb Inviato 30 Settembre 2005 Segnala Inviato 30 Settembre 2005 Go letto un commento del tipo "recente come giogo... " Se ciò vol significar che el zogo no piasi, basta dirlo subito. Ma poi no speteve 20 zoghi novi al giorno, fazo molto prima a no metter niente
trert Inviato 1 Ottobre 2005 Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 ihihih ma iera una battuda sandrin!!! xe cocolo come giogo.. anche se dopo el 4livel me se incrosa i oci e perdo!!
Maurice Inviato 1 Ottobre 2005 Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Sandro, mi vedo solo bianco e sparo a caso......vedo anca quei batuffoli che me attacca,ma no me vedo a mi....
Matt Inviato 1 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Sandro, mi vedo solo bianco e sparo a caso......vedo anca quei batuffoli che me attacca,ma no me vedo a mi.... ahahah..me capitava anca a mi ieri...no so come mai, dopo un par de tentativi vedevo giusto, nero el sfondo e bianco el superOmo!!! te posso dir una roba sola: Ritenta, sarai più fortunato!
Messaggi raccomandati