Jump to content

Recommended Posts

Posted

2,2,2 mi continuo con el mio entusiasmo, e po' vado a Brescia con la stessa maieta che go da quando la vado a veder al Rocco e in trasferta, solo a Bergamo non iero e savemo come che xe andà a finir............. :bandieraalabarda::paiazorendo:

Posted
2,2,2 mi continuo con el mio entusiasmo, e po' vado a Brescia con la stessa maieta che go da quando la vado a veder al Rocco e in trasferta, solo a Bergamo non iero e savemo come che xe andà a finir............. :bandieraalabarda::paiazorendo:

Scusa una info tifosa te va a Brescia con gli ultras o con el CdC?? costo? Grazie in anticipo!

Guest Andrea
Posted

pareggin pareggin ....

i UTS doveva moverse in treno .... ma solita sfiga .... sciopero FS domenica e lunedi ... e deso xe un poco de casin ..

Posted

Speremo i nostri ultras sia presenti a Brescia....

Digo 2......un colpaccio saria l'ideale e gavemo la potenzialità per farlo.....fora i attributi e continuemo cussì

Posted
2,2,2 mi continuo con el mio entusiasmo, e po' vado a Brescia con la stessa maieta che go da quando la vado a veder al Rocco e in trasferta, solo a Bergamo non iero e savemo come che xe andà a finir............. :bandieraalabarda:  :paiazorendo:

Scusa una info tifosa te va a Brescia con gli ultras o con el CdC?? costo? Grazie in anticipo!

mi vado col centro de coordinamento!

25 euro x non soci,23 x i soci!

a questi va aggiunti i soldi del biglietto....

Posted

Go ditto 1 anca mi, sai dura la vedo, sopratuttoi perche le brescia no se pol permetter de perder due de fila in casa, ma spero de sbaiar!

Posted
2,2,2 mi continuo con el mio entusiasmo, e po' vado a Brescia con la stessa maieta che go da quando la vado a veder al Rocco e in trasferta, solo a Bergamo non iero e savemo come che xe andà a finir............. :bandieraalabarda:  :paiazorendo:

mi vado col centro de coordinamento!

25 euro x non soci,23 x i soci!

a questi va aggiunti i soldi del biglietto....

grazie! anche a Cor^

Posted

Sul'onda del entusiasmo se pol sempre far qualcossa de più, quindi per restar coi pie per tera, digo X, el Brescia me par che no xe l'Atalanta (che sta mostrando qualche problema) e gavemo qualche problema de infortuni davanti, de Godeas no se pol sempre pretender che el fazi miracoli, specie se no ga spale adeguate

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More