Jazz Posted June 25, 2004 Report Posted June 25, 2004 Risolte a nostro favor le comproprietà de Ciullo e de Princivalli! Certo che se el prossimo anno i giogassi tutti e due me faria piazer... Ciullo perchè ciò, lui xe un grande... e Princivalli perchè xe de Trieste... Voi cossa pensè? Li tenimo o li daremo via? Quote
SandroWeb Posted June 25, 2004 Report Posted June 25, 2004 Princivalli resta (e lo metti presumibilmente al posto de Aquilani), Ciullo me sa che invece migrerà altrove, cmq no xe niente de sicuro. Bye Quote
SandroWeb Posted June 26, 2004 Report Posted June 26, 2004 Mi son convinto de una roba: su Princivalli xe stata buttada fin troppa m...a gratuita; posso capir el fatto che nol se gabi dimostrado troppo "educato" con el pubblico de Trieste, ma el suo comportamento deriva dal fatto che su de lui xe stadi fatti fin troppi commenti negativi (e pesanti). Volessi veder cossa fazessi una qualsiasi persona che vien fermada in una via della propria città e offesa a ripetizion...con questo no voio difender Princi, voio solamente sensibilizzar l'attenzione sul perchè lui ga dito in passato quelle robe sui tifosi. Ora, sulle qualità tecniche del mulo xe ovvio che podemo discuterne (se resterà all'Unione, se ciaperà sulle spalle l'eredità del ruolo de Aquilani) ma credo sia meio far a meno preventivamente dei discorsi tipo "el xe un tandul" oppur "nol me piasi perchè el ga dito certe robe": un zogador de calcio parla e ciacola tanto, quel che conta xe i risultati sul campo. Se Princivalli riverà a zittir tutti, sarò solo contento per lui, altrimenti pomodori in faccia e via. Quote
saretta Posted June 27, 2004 Report Posted June 27, 2004 mi lo go conosu e non me piasi..troppo cariga! el dovessi svolar un pò più in basso.. Quote
Jazz Posted June 27, 2004 Author Report Posted June 27, 2004 mi lo go conosu e non me piasi..troppo cariga! el dovessi svolar un pò più in basso.. Meio quei come Ciullo, che magari se riscia de incontrar in qualche osteria te disi? Quote
SandroWeb Posted June 27, 2004 Report Posted June 27, 2004 Ciullo lo vedevo sai volte de Zampolli in via Ghega con grandi cappotti de pelle e 2 babe minimo a seguito: eh, zogadori de balon pò Quote
saretta Posted June 28, 2004 Report Posted June 28, 2004 Bravo Jazz te me ga capi al volo! Quei che iera sto anno, tipo Ferronetti e Aquilani, do bronze coverte, troppa roba quei due!!! due muloni! Quote
Jazz Posted June 28, 2004 Author Report Posted June 28, 2004 Quei che iera sto anno, tipo Ferronetti e Aquilani, do bronze coverte, troppa roba quei due!!! due muloni! Piccola escursion : Ma "bronza coverta" no vol dir far una roba e pensar tutta un'altra? Perchè dal senso della tua frase non la interpreto in quel modo... iera questo che te intendevi? Quote
saretta Posted June 29, 2004 Report Posted June 29, 2004 Mi intendevo che xè do bobe..troppa roba de muli...... Forse quell'espression che go usa non iera molto azzeccada.. scuseme Quote
Jazz Posted June 29, 2004 Author Report Posted June 29, 2004 Ah ok, grazie Saretta B) Chiusa parentesi ! Quote
Recommended Posts