SandroWeb Posted October 25, 2005 Report Share Posted October 25, 2005 Un bel bagno de umiltà per questa squadra, falcidiada sì dagli infortuni (e forsi stasera xe stada la vera volta che se ga visto quanto ne servirà svodar al più presto l'infermeria) ma che non ga savudo mantener el risultato de 1-0, zogando un secondo tempo abbastanza anonimo (pur gavendo ciapado un incrocio dei pali e un gol non convalidado) Pecà , se podeva far un bel passetto in avanti, conquistando altri punti-salvezza (perchè, meio continuar a ripeter, xe a quella che dovemo innanzitutto aspirar). Purtroppo però semo cedudi alla distanza e el Catania con Spinesi ga vinto la partida perchè gaveva l'omo giusto nel momento giusto. A parte Rossi, Peccarisi, Gorgone, Godeas, in parte Rigoni e Lima (per favor, basta esperimenti, el mulo xe stà generosissimo ma no xe quel el suo ruolo), el resto della squadra no me ga affatto impressionado. Niente de preoccupante cmq, la sconfitta ghe stà tutta, ora sotto col Verona con l'imperativo de far punti ad ogni costo. Triestina-Catania 1-2: la cronaca N.B.: go voludo dar un taio leggermente diverso all'articolo, feme saver se ve piasi o no, al limite torno al modello tradizionale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 Mi me piasi de più! Peccà , podevimo sfruttar el fattor campo... (xe curioso che i ne ga dado 3 rigori a favor in 4 giorni ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 Dopo un primo tempo che, ben o mal gavemo rivado a giogar e a gestir , giogando come che se devi sulle fase ,nel secondo semo letteralmente sparidi , sopratutto a livel mentale. Qualchedun me devi spiegar perchè el Zar no ga cambiado prima Lima visto che el girava cn l'aquilon e a svodo.Go capi che gavemo l'infermeria piena ma i giogadori de ruolo devi giogar quando che servi (Esposito e Gomez).No son del tuto d'accordo sul bagno de umiltà , secondo el mio modesto parer, questa partida la ga persa la Triestina più che vinta e l Catania: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 Mi no me ga piasso per niente come i ga gioga... ne el primo ne el secondo tempo! Troppo spenti, poco incisivi e sai indormemzai... Spero sia solo per la stanchezza delle troppe partide in una settimana... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 Mi go seguì per radio a tratti (come sempre ). Boh, no so cosa dir...alti e bassi me par. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 Go seguido la partida per radio (e visto i gol x raisportsat) e devo dir che go notado tanti alti e bassi, e spero che ciò (come ga za dito qualchidun) sia dovudo solo al fatto che ghe xe trope partide in poco tempo e i zogadori sia stanchi. Per el resto me fà sai, ma sai, strano el fatto che gavemo ricevudo la beleza de 3 rigori in do partide (robe che, me par, i altri anni no iera...buh...misteribus). Speremo de refarse subito contro el Verona, sabato, in casa. P.S: complimenti Sandro per il novo modo de presentar le cronache Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giots Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 la partida nel secondo tempo xe stada veramente brutta....ll zogador che me ga veramente deluso fin oggi xe eder baù...xe za un 3 volta che lo osservo...nn ghe va via in dribbling piu a nissun ..cio xe veramente scandaloso come quel mulo sia peggiorado....se saria in viercowhod ghe dassi una bella strigliada a bau!!!! cmq la partida se poteva vinzer con un pizzico in piu de determinazion... vederemo con il verona... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cor^ Posted October 26, 2005 Report Share Posted October 26, 2005 Mah...i ga giogà a sprazzi sai passaggi sbagliadi a centrocampo... Se nn ghe anullava el gol a Pianu fossi sta tutto diverso xò tutti i nostri gol continua a venir da calci da fermo rigori, corner, ecc Preoccupante Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diego Posted October 27, 2005 Report Share Posted October 27, 2005 Ragazzi no stemo a massacrarli moralmente, pol succeder atuttide sbagliar una partida . Mi cerco sempre de esser costruttivo quando faso una critica,per esempio son parzialmente d'accordo con el fato che Bau certe volte el va fora del seminatoMa son sicuro che questo succedi per voler far troppo ben , ma sopratutto come che digo sempre de Bau, se el giogheria con la testa oltre che coi piedi el saria un grandissimo giogador che, non dimentichemose xe l'unico con rIGO CHE POL SALTAR L'OMO sulle fase.Rimembriamo con la Ternana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delio Posted October 27, 2005 Report Share Posted October 27, 2005 Purtropo coi se no se fa un zogador... mi francamente no son mai sta tanto convinto de Eder, ga grosse potenzialità tecniche ma no basta quel, ghe vol anche altro per emerger, e me par che no le abia, go paura che resterà l'enesima promesa non mantegnuda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonn(ellott)o Nostromo Posted October 28, 2005 Report Share Posted October 28, 2005 Oltre a Baù, che ga giogado mal (mentre per mi Rigoni ga fatto molto lavoro sporco) go visto molto ma molto mal Minieri. Ragazzi, per mi come difensor xe poca roba. Non so, ga difficoltà in marcatura, ghe manca velocità , posizion... boh... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 28, 2005 Author Report Share Posted October 28, 2005 Contro el Verona me sa che de drio i podessi metter Kyriazis-Peccarisi-Minieri-Zeoli con Di Venanzio mediano de spinta sulla fascia: da veder la posizion del greco e de Minieri, anche se entrambi ga destado qualche dubbio in fase de copertura. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonn(ellott)o Nostromo Posted October 28, 2005 Report Share Posted October 28, 2005 si, difesa con: Zeoli-----Peccarisi-----Kryazis------Azizou (o addirittura Mammarella) e a centroc DiVenanzio e Rigoni sulle fasce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts