Maurizio72Ts Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 Borgobello ga firmado un contratto con la Triestina. Sarà utilizzado da gennaio dopo gaver scontado la squalifica. Cita
Jazz Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 ..Siete pronti a salutare Dennis? Cita
Maurizio72Ts Inviato 15 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 15 Novembre 2005 chissà perchè, ma go avudo anche mi sto dubbio.... Cita
SandroWeb Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 Pò a gennaio torna anche Ciullo, quindi via anche Baù? Cita
SandroWeb Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 Cmq...oggi pomeriggio go parlado con una persona che xe amica del papà de un zogador. No xe sicuro che Godeas el ciapi la via de Treviso, a gennaio: i mati ga pochissimi soldi in cassa. Oltretutto, lasando perder el rapporto de fogo con Tonell8, Denis no ga sai voia de spostarse... Cita
saretta Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 Cmq...oggi pomeriggio go parlado con una persona che xe amica del papà de un zogador. No xe sicuro che Godeas el ciapi la via de Treviso, a gennaio: i mati ga pochissimi soldi in cassa. Oltretutto, lasando perder el rapporto de fogo con Tonell8, Denis no ga sai voia de spostarse... ...ma non el ga nianche sai voia de far! Xè ora che el se daghi una mossa no?! Cita
SandroWeb Inviato 15 Novembre 2005 Segnala Inviato 15 Novembre 2005 A gennaio andarà via chi, secondo Tonell8, inquina lo spogliatoio e al tempo stesso gavarà mercato. Su Godeas corri tutte le voci possibili e immaginabili: sicuramente no ga un ottimo rapporto col pres ma al tempo stesso xe tacado de casa e nol gavessi tanto interesse ad andar via. E poi bisogna veder quanti bori chiedi Tonell8 per lui... Cita
Cor^ Inviato 16 Novembre 2005 Segnala Inviato 16 Novembre 2005 Vederemo cosa sarà a fine gennaio qua ogni giorno cambia qualcosa Cita
Delio Inviato 17 Novembre 2005 Segnala Inviato 17 Novembre 2005 ...No xe sicuro che Godeas el ciapi la via de Treviso, a gennaio: i mati ga pochissimi soldi in cassa... Ma i ga de farse el stadio novo... Cita
hollywood Inviato 19 Novembre 2005 Segnala Inviato 19 Novembre 2005 Per mi Godeas resta, ma ogni partida i lo metterà con un diverso (oggi toca a Esposito), con el risultato che nol riverà a crear un minimo de feeling e el se metterà a far come al solito tutto da solo. Mi son convinto che el resterà fin fine stagion, ma certo che se l'andazzo sarà quel che penso tra un do mesetti el se stuferà de ste rivoluzioni continue (ah, si vedemo cosa combina Tonnell8 x Natal...) Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.