Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Boh. Mi tendenzialmente no 'ndassi gnanca se ghe fossi Salvatore Gargiulo che me fa la meio piza de persona. Quela la posso magnar quando che son casa.

Un'altra roba fastidiosa... a Budapest iera un'orchestrina che sonava in ristorante e quando che i ga sentì che ierimo tagliani i ga comincià a darghe zo con O sole mio. Ma dai... No se pol.

E noi ghe gavemo domandà se i ne sona la "Radetzky March" :D

Bonissimo el goulash a Budapest. Come che i fa el goulash in Ugheria no i fa de nissuna parte.

Inviato

Xe una bona ocasion per provar roba nova e autoctona, anche se la magior parte dele volte che iero ala fine per sparagnar e andar sul sicuro magnavo, si lo so xe orrendo, al McDonald's o Burger King :D

Uhuhuhuhuh

Del Goulash de Budapest go un bel ricordo :D

Anche Jazz ga un bel ricordo del Goulash de Budapest :merodolodalrider:

Inviato

Certo che cercar le pietanze del luogo che se va xe una bela esperienza.. ma se la cosa non intriga preferisso rimaner attaccada alle cose che conosso e so che me piasi :D . giusto per non rimaner morta de fame... :vabenon:

Inviato

Mi son n'dà sai poche volte all'estero...

me ricord in gita a Praga...dove magnavimo le robe del posto co ierimo fora, mentre in albergo i ne dava un qualcossa che i pensava assomigliassi al cibo italian...disgustoso iera :ehno: e no feme ripensar alle colazioni..aiuto!!!

inveze iera sai bona la bira... :DDDD sai bona...

comq credo che se andassi in altir posti...proveria a magnar le robe lore...sempre stando attendo però!

Inviato

In qualsiasi luogo son andada go sempre mangià i prodotti e piatti tipici!

Es. iero a madrid ghe go da zo de tapas, paella e jabon

co iero in Tunisia cus cus a volontà!

ecc..

Inviato
Eh ... la bira de Praga. :rolleyes:

Mezo litro gnanca 1 Euro. Naturalmente quela no importada. E veramente bona.

eh già...la sera fazevimo giro pe i baRetti...gara a chi che trovava el prezzo più basso! :DDDD

el record iera stà tipo 9 corone...che iera veramente poche!

(desso no me ricordo el tasso de cambio)

Me ricordo anche che gavevo portà a casa una cassa de bira..pesava un quintal...stavo quasi per lassar la el zaino :)

Inviato

Disemo che mi go cambia comportamenti col tempo: una volta no me fidavo sai della roba straniera e, anche per risparmiar un poco, me buttavo de McDonald's, me ciolevo un panin in supermercato oppur, se iero in appartamento, me cusinavo una bella pastasutta... mai e poi mai son andada in un ristorante italian, anche perchè i te spela e no se magna sai ben in genere. Solo una volta vizin la Tour Eiffel go trova un bar italian che gaveva caffè illy e no go savu resister!!!! Ultimamente, invece, me butto molto de più nelle sperimentazioni culinarie: ricordo ancora le cenette a base de quiche lorraine a Strasburgo o i fantastici pranzi a base de carne e patate in mille modi a Praga, dove che se magna come porchi e se paga pochissimo!!!1

Insomma, secondo mi ghe vol sperimentar almeno un poco, almeno per farse un poca de cultura gastronomica del paese che se visita... dopo pol anche no piaser o costar troppo, e in quel caso xe sempre McDonald's che farà anche schifo ma almeno se sa che gusto che ga e quanto che costa :-)

Inviato
eh già...la sera fazevimo giro pe i baRetti...gara a chi che trovava el prezzo più basso!

el record iera stà tipo 9 corone...che iera veramente poche!

(desso no me ricordo el tasso de cambio)

ricordo benissimo.. iera el periodo che iero ancora astemio.. ma a praga se doveva bever!! :D

la xe stado un dei posti esteri in cui go magnado meio..

Inviato

mi me piasi posibilmente magnar le robe del posto anche se zerco de evitar de magnar le robe che cmq anche qua no me piasi ... mi me vien i brividi solo a pensar de poder magnar pasta/pizza fora da l'italia... :D

• 1 mese dopo...
Inviato

Go votado 2, perchè me rifiuto de magnar italian co son fora, però devo dir che in viaggio magno pochissimo! perchè a volte xe tempo perso ( preferisso visitar) e se se magna tropo se sta mal. Caso particolar: in India, mi la cusina indiana me piasi moltissimo ma nei viaggi, organizzai, perchè de sola in India no vado, i te la dà de raro perchè la gente la trova picante e i te dà quela orenda cucina internazional che là xe la version indiana dela cusina inglese che za mi me par tra le pezo cusine europee. A volte me davo per Vegetarian! e cussì i me dava quel che magnava la guida indiana.

A volte anca compro fora libri de cusina e po a casa provo a rifarli: go imparado un pollo con nose e sugo de melagrana ( veramente mi dopro naranza) in Iran che xe bonissimo!

Inviato

mah..disemo dal posto in cui me trovo!

se mai dovesi andar in paesi asiatici, dove i magna robe stranissime e fora dalle nostre abitudini no go dubi:o stago a digiun o me porto scatolette da casa!

x paesi europeri dipendi... pol esser certe robe me ispira e le provo (x esempio el feta greco)

cmq mai ristorante italian! i fa pasta scotta... :down:

al massimo qualche volta una pizza,ma anche là bisogna veder xkè non tutti le fa bone (xò ad esempio in Germania st'estate go magna praticamente sempre pizza anche xkè no iera altro)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro