Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Rocca vinzi !

Grande Rocca nela gara de ogi a Beaver Creek ... el iera secondo nela prima manche e nela seconda el ga fato un bonisimo tempo infati el iera in testa... Reich che xe vignu zo dopo de lu' se ga tola' e cusi Rocca ga vinto :D :D .. se no el cascava vinzeva Reich che gaveva fato me par un -0.37 al intermedio :D

Come al solito nisuna TV mostra ste robe, mi la go vista su Eurosport in tedesco ... le altre gare de solito le vedo sui vari 'Das Erste' o 'ORF 2" ... la Rai no mostra unca :(

Penso che sto ano sara' de divertirse tra copa del mondo e olimpiadi... mi volesi veder un altro numero de Ghedina tipo quel che el gaveva fato due ani fa a kitzbuhel con spaccata sul salto finale :D :D :D :D :D :D :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro