Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Dunque dunque...go creado un nuovo gruppo de utenti che se differenzierà da quei semplici.

Da oggi, chi fa una donazion diventa automaticamente un UTENTE BENEMERITO :petesoni::punk::foracolcul::fiuclap: :s'ciopado: :paiazorendo:

Quali xe i vantaggi? Vedemo de elencarli:

-salvataggio de più mp personali (da 15 a 30 :DDDD )

-possibilità de personalizzar el Titolo Utente senza dover esser per forza un "Utente Millenario" :ehsi:

-possibilità de inserir eventi nel calendario del forum :aracheroba:

-su richiesta, un account personale de posta elettronica su questo dominio (che tanti ga za richiesto :vabenon: )

-relativamente all'ultimo punto, l'iscrizione alla mailing list del sito :clapclap:

-amenità varie che vegnerà introdotte e spiegade in futuro :D

Ringrazio ancora tutti gli utenti che rientra in tale categoria :ave: :ave: :ave: :ave: :ave:

:bye:

Edited by SandroWeb
Posted

Ah, ecco perchè el mio nick xe diventado rosso...me gaveva ciapado un colpo, pensavo che gavevo combinado qualche danno!!!! :lol:

Solo una domanda: ma cosa xe sta sotria della mailing list del sito? :confused:

Posted
Solo una domanda: ma cosa xe sta sotria della mailing list del sito? :confused:

Chi che ga un account mail sul mio sito ga la possibilità de esser iscritto nella mailing list che xe un indirizzo mail che fungi da "bacheca": mandando un messaggio là, tutti gli iscritti lo ricevi e pol risponder :)

Posted
Ah, ecco perchè el mio nick xe diventado rosso...me gaveva ciapado un colpo, pensavo che gavevo combinado qualche danno!!!!  :lol:

Aaaaaaahn adesso go capido. Anche mi go ciapà paura :lol:

Che bel :rolleyes:

Grazie ancora capo :ave::ave:

Posted

Go apportado la modifica de nome al novo gruppo utenti: da VIP a Benemeriti ...questo per indicar nella maniera più corretta el rango de chi rientra in tale gruppo.

Inoltre, per motivi tecnici, go dovudo toglier il color de nick: sorry.

Il resto (che xe la roba più succulenta :D) resta tale e quale :bye:

Posted
A breve anche gli utenti millenari entra a far parte dei VIP :bye:

ah ecco... me pareva un'ingiustizia... go fatto tanto per entrar nei millenari!!!!

anche mi... :DDDD

Posted

Usstia che bel!

go appena visto che i miei mp non i xe + al limite :)

mi me dispiasi tantissimo cancellar certi mp e son sempre al limite cussì ogni volta che go de cancellarne uno son la che penso e penso e me li rileggio tutti prima de cancellar...

adesso go el spazio occupado al 33% :D

Grassie Sandro :D

ps: anche mi me iero spaventado per i colori nel nick ma me xe sta risposto in msn ^^

Posted
-possibilità de personalizzar el Titolo Utente senza dover esser per forza un "Utente Millenario" :ehsi:

-possibilità de inserir eventi nel calendario del forum :aracheroba:

che beel posso inserir eventi nel calendario..

presto inserirò qualcosa :)

per quanto riguarda il titolo utente no go trovado come impostarlo :DDDD

c ya

:bye: