saretta Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 Ieri mattina a mezzogiorno son scesa sule rive per veder de persona questo evento propiziatorio. Devo dir veramente bel de veder! Iera un pò comico,perchè la barca della guardia costiera ga fatto un pò de casin, ma cmq sai sai bel! Appena possibile posterò le foto per renderve partecipi della benedizione delle acque. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forum_Bot Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 1 Utente ha già detto GRAZIE! John Grimes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 per cominciar, ecove qua una mia! qua gavè el prete grego ( giovine, gnente mal, vero?) e a destra, col basco nero, don Cosulich, el mitico parroco de San Giacomo, che ogni anno partecipa a questa cerimonia. El Crocifisso xe quel che vegnerà butado in acqua al molo. Go aprofittado anca del ocasion, vista la bora che taiava , per ammirar un poco le icone in cesa grega. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 particolare.. me piasi sta celebrazion.. ma no saria offensivo lanciar una croce in acqua? (almeno per i cattolici) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted January 7, 2006 Report Share Posted January 7, 2006 particolare.. me piasi sta celebrazion.. ma no saria offensivo lanciar una croce in acqua? (almeno per i cattolici) mah, no credo, Cristo xe pur andado in acqua nel Giordano col se ga fato batezzar del Battista.. e po la crose no la vien miga butada via, se la recupera! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 la processione verso il molo Audace... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 Discorso del Poppe sul molo circondato dalla folla, e si intravedono i sub che iniziano ad entrare in acqua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 I rappresentanti della chiesa ortodossa devono salire sulla barca della Guardia Costiera (non ve digo che comiche... xkè iera abastanza imbranai quei della barca) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 Finalmente a bordo! Ora la barca si allontana dal molo e prende il largo per benedire le acque L'uomo in accappatoio è colui che si tufferà per recuperare la croce della benedizione delle acque Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 La croce è stata gettata in acqua e ora l'uomo è pronto al tuffo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 Recupero della croce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 particolare.. me piasi sta celebrazion.. ma no saria offensivo lanciar una croce in acqua? (almeno per i cattolici) mah, no credo, Cristo xe pur andado in acqua nel Giordano col se ga fato batezzar del Battista.. e po la crose no la vien miga butada via, se la recupera! senza entrar in ambiti teologici.. ma una roba xe che cristo sia anda in acqua e un'altra xe buttar una croce in acqua... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Iera un pò comico,perchè la barca della guardia costiera ga fatto un pò de casin [OT] Da ex velista ghe ne go viste de tuti i colori: i xe incredibili [/OT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Grazie per le foto Saretta No son mai andado a veder de persona sta cerimonia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 che fredo che me fa.. @mula: iera proprio quel che me chiedevo.. no me lamento cmq.. iera solo una considerazion! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 @mula: iera proprio quel che me chiedevo..no me lamento cmq.. iera solo una considerazion! ok..go capi el concetto, ma el mio post iera più rivolto alla baba triestina che secondo mi ga fatto una considerazion che non centrava molto con quel che te intendevi ti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted January 9, 2006 Author Report Share Posted January 9, 2006 Grazie per le foto Saretta No son mai andado a veder de persona sta cerimonia... Prego! ..me dispias solo che non le xè venude benissimo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted January 6, 2013 Report Share Posted January 6, 2013 Rispolvero questa discussion dimenticada da dio - xe el caso de dirlo Anche sto anno se ga ripetudo la cerimonia. Qua xe el video non della cerimonia ma del lavor dei sommozzatori del Circolo che ga offerto el supporto alla cerimonia stando in acqua pronti ad ogni evenienza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts