Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Quoto el moderator: xe bel veder un poco de color in ciel, solo che adesso xe un periodo che i foghi ghe xe SEMPRE: alpini, frecce tricolori, sardoni ecc.

Apprezzo la volontà de comun e provincia a far viver sta città che xe meza indormenzada, specialmente per i 50 anni del ritorno de Trieste all'Italia, però far continuamente foghi podessi rappresentar el rovescio della medaglia (magari son anche un poco disfattista, me ne rendo perfettamente conto :toctoc: )

:bye:

Edited by SandroWeb
Posted

Si bon alla lunga poderà romper, ma vedemola cussì: se xe foghi vol dir che ghe xe modo de festeggiar... quindi evviva! :)

Posted

scuseme...ma voi volè a tuti costi

parlar de politica?

Ve digo subito che no' me urta, anzi...ma me par

che el master ga stabilì dele regole...

quà xe poco de girarghe intorno, la mania dei

"bombardanenti" la xe rivada con chi che savemo!!!

l'omo Jazz parla de alegria: giustissimo, ma tuta stà

abondanza de ridade un poco la spuza.

insoma, se go ben capì, co' go pensieri e casini basta

che vado sul molo Audace co' le scarsele piene de petardi?

o forsi semo sul "canta che ti passa"?

Ve ricordè el grande Nino Manfredi nel film "Pane e cioccolata"?

la scena del treno, do' che i emigranti 'taliani, co' la valigia

de carton altro no' ghe restava ch'el cantar?

...'nche quela iera alegria.

Posted
scuseme...ma voi volè a tuti costi

parlar de politica?

[snip] ma me par

che el master ga stabilì dele regole...

No no no per carità niente politica :D Che dopo ancora ciapo de fomentatore e agitatore de folle :vintoo:

Scherzi a parte.... cioe'... se gavemo de butarla in politica per dir "si i foghi xe bei" o "no i foghi xe bruti".... se qua xe qualchedun a cui i foghi ghe piasi solo perché li fa un :clap: o no i ghe piasi solo perché li fa l'altro :blaah: .... :ehno:

Per mi quando qualcossa xe tropo xe tropo, indiferente chi che la fa, e spero che sia cusì anche per voi.

Insomma... le :cesso: resta :cesso:

:salta::goccia::papa:

E qua se parla solo de foghi e niente altro :-D

Posted

Intervengo anche mi cussì chiudemo la question prima che vegni fora casini ingiustificati che no servi: il sondaggio in question NON (e sottolineo 100 volte el "NON") vol gaver rimandi politici, Starlite voleva solo sondar el parere degli utenti del forum a riguardo de tutti questi spettacoli pirotecnici uno dietro l'altro.... STOP :rolleyes:

Ringrazio yko per l'osservazion che el ga fatto nel suo post e aggiungo che nel forum se pol parlar de tutto (ovviamente senza andar Off-Topic), NO SE POL far discorsi che va contro le regole imposte (chi no se le ricorda, pol andar a darghe un'ociada nel forum, basta far una ricerca e le pol trovar): questa, a mio modo de veder, no nassi come discussion "pericolosa", se poi nelle prossime risposte ghe sarà qualchedun che la renderà tale allora questo xe un altro paio de manighe.

Spero de esser stado ciaro, grazie per l'attenzion :bye:

Posted

bon giorno ( almeno qua zó ) a tuti...xé el mio primo mesagio in sto forum, e per caso lo comincio per qua. De quel che go capí i fa i foghi per tuto, ma ve diró.....riva un momento che proprio perdi el viz, come tante altre robe nela vita, no te va miga magnar porzina tuti i giorni....!!!! :cesso:

se me ricordo ben, fin quando iero a Trieste li gho visti do volte, se no me sbaglio una i li a fati dala vecia diga (quela volta iera ancora el bagno). B) B) B) B)

ciau

Fabio

Posted

Un benrivado a Golfoblu :ok:

UNa volta i li fazeva dala diga xe vero, dopo un per de volte i li ga fati dal molo IV, qualche volta da un dei bastioni de san Giusto, quela volta famosa sul teto de S. Antonio (che dopo ga ciapà un poco de fogo) e adesso i li fa dal molo audace.

Una volta che li fazeva a s. Giusto iero vedrli proprio soto el bastion de dove li fazeva e iera le bronze che cascava proprio la soto :down: Iera de star 'tenti :cherobeara:

Posted

grazie.... :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

anche se son bastanza agiorná, son sicuro che no tanto, e credo, de come gó visto, che con voi piú giovini gaveró la posibiltá de aver notizie, informazioni e bele discusioni piú agiornade ancora.... :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

ciau

Fabio

Posted

cambiemo musica...

si ai foghi d'artificio ma solo la note de Capodano

e co' me sposo(!!??)

// Golfoblu, in che canton del mondo te son piantà? //

Posted

Mi no me lamento dei foghi.. anche perchè penso che el triestin xè bon solo de lamentarse.

"qua no xè niente per i giovani" "i locai sera troppo presto" "xè troppi foghi d'artificio" "no se riva caminar (co iera el raduno dei alpini)" "la trie ga fato pochi gol contro l'Itala" "l'abbonamento in stadio costa troppo" "no vado in curva perchè xè troppo casin" (me chiedo sempre come un mulo possi dir una frase simile..)

e queste xè solo un poche, che me xè vegnude in mente sul momento. E poi mi digo solo dei veci che rompi le balle e che se lamenta de tutto.

:down::down::down:

:bye:

Posted

varda, in fin dei conti devo darte bastanza ragion, mi credo che se pol mantegnir una "certa atività" de analisi e "critica" a seconda dei nostri gusti o necesità, forsi esser zigaloni per qualsiasi roba se dovessi guardar meio.....

Fabio

Posted

:ciapitestopese: Mi intanto son d'accordo con chi disi che a Trieste se se lamenta sempre de tutto (infatti anche la mia xè una lamentela :D )

Mi ieri ghe iero a Barcola (anche perchè se iero a casa iero cmq a Barcola quindi perchè non andar a darghe un cuc :DDDD )

i foghi ga durà sai poco e iera bei ma troppo tacai alla costa impedendo alla tanta gente sparsa sulla riva a non vederli ben gavendo tante persone di fronte.

Per quanto riguarda el discorso tante o poche volte, visto l'assalto a Barcola nell'ora dei foghi penso che più de qualche dun a Trieste xè contento de vederli.

Ovvio il troppo stroppia, ma voi ve stufè de momenti de festa? mi sinceramente fasessi festa ogni giorno.

Se poi non me frega dei foghi non li guardo e me risprmio el torcicollo :ciapitestopese:

Politica? xè meio non toccarla e non misiarla con le feste

Il sardon day sto anno chiudi la musica un'ora prima ALLE 23!!!!!! ve rendè conto, finidi tutti i festeggiamenti iera ancora ferragosto!!! ve giuro non go mai visto la fine dei festeggiamenti prima de mezza notte!

:censura:

Scuseme lo sfogo e andemo tutti a beverse una birra e far FESTA!!!!

:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

PS

me applaudo solo ahahahhahahaahahahaha

Posted
:Il sardon day sto anno chiudi la musica un'ora prima ALLE 23!!!!!! ve rendè conto, finidi tutti i festeggiamenti iera ancora ferragosto!!! ve giuro non go mai visto la fine dei festeggiamenti prima de mezza notte!

...ma me par o te se stà lamentando anche ti?

Posted
:ciapitestopese: Mi intanto son d'accordo con chi disi che a Trieste se se lamenta sempre de tutto (infatti anche la mia xè una lamentela :D )

come te vedi gavevo fatto la premessa che anche la mia iera una lamentela :lol:

• 2 months later...
Posted

Salve :bye:

I fuochi d'artificio mi garbano un sacco, sicchè per me va bene anche che li facciano una volta al mese :punk:

A Trieste li ho visti solo per l'ultimo dell'anno, sul mare...belli!

A Firenze li facciamo a San Giovanni e solo a San Giovanni (patrono) e tutta la città si riversa sui lungarni...ahhh...bel.

A parte questo...sapete mica se li faranno per San Giusto (o per San Carletto Ciampi)?

Mi piacerebbe vederli ancora a Trieste :lol:

Posted
A parte questo...sapete mica se li faranno per San Giusto (o per San Carletto Ciampi)?

Mi piacerebbe vederli ancora a Trieste :lol:

Hmmm bona domanda....

te sa che no so?

Effetivamente no ghe go nianche fato caso che in tutti questi festaggiamenti cinquantennali non go visto menzione de fuochi d'artifizio.... sarà che Bernardi ga finì de pagar i danni a Sant'Antonio :D

Posted
Salve  :bye:

I fuochi d'artificio mi garbano un sacco, sicchè per me va bene anche che li facciano una volta al mese  :punk:

A Trieste li ho visti solo per l'ultimo dell'anno, sul mare...belli!

A Firenze li facciamo a San Giovanni e solo a San Giovanni (patrono) e tutta la città si riversa sui lungarni...ahhh...bel.

Mi piacerebbe vederli ancora a Trieste  :lol:

oh si...a Trieste se zoga sempre col fogo, e de un poco

a sta parte 'nche co' l'aqua...dele piscine, sute e serade.

manca el segno de tera e aria, ma qualcossa troveremo.

• 1 year later...