Jump to content

Venezia

Recommended Posts

L'altra domenica, per la prima volta, go voludo visitar Venezia da un punto de vista diverso... niente itinerario Stazion - Lista de Spagna - Strada Nova - Rialto- San Marco, fracai tra i giapponesi e senza capir niente.

Sto giro, armada de guida turistica Touring Club, go seguido tre itinerari consegliadi nella Venezia più vera: in particolare, me son addentrada nel sestier (=quartier) de Cannaregio e de Castello. Go scarpinado tutto el giorno come una matta, però go trova scorci bellissimi e - soprattutto - el primo giapponese lo go incontra appena alle 4 de pomeriggio!!!

Questo xe el ponte delle Guglie, el primo che se incontra provenindo dalla Stazion se NON se attraversa el canal Grande (dopo la via piena de ristoranti - Lista de Spagna). Basta NON seguir la massa e, invece de attraversar el ponte, girar a sinistra e se se trova nella Venezia dei veneziani, nel sestier de Cannaregio.

post-15-1139420903_thumb.jpg

• 2 weeks later...

Credo che Venezia sia bella in tutte le stagioni mi son sta un periodo x lavor. la gente xè come noi, ghe piasi mangiar e bever far la cantada e no xè problemi x andar d'accordo. D'altronde xè una caratteristica de tutte le città de mar. Secondo mi Venezia va visitada durante i giorni de lavor e sopratutto no nei mesi estivi.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mi go fato una roba simile a settembre...però xè sai dura evitar l'invasion dei turisti! Xè bel anche andar senza una meta, con la cartina nascosta in qualche tasca in caso de necessità (in effetti...me son persa! :oops: )

Per Giada: no te indovinerà mai chi son :p