dido76 Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 carneval xè quasi pronto a bater sula porta de casa...ve vestì? no?de cosa pense de mascherarve?e dove andarè de bel? e me racomando...poco che se no o o ve zerchè in giro x qualche calle e noi dovemo e dopo i altri disi e voi diventè .... in realtà divertive...e se farè fotopost xè ancora + divertente che noi dovemo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 Siiii che figo, nn vedo l'ora, mi adoro el carneval. Mi me vesto de tigre de peluches, e se doverò andar in qualche local vederò de far qualcosa de + leggero, ma quel al momento nn so. Comunque stà per iniziar el divertimentooooooo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 Mi onestamente xe da un po' de anni che nn lo sento + e quindi per mi xe come delle normali giornate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 A mi no me piasi el carneval. Me fa un poca de impression a dir el vero (no se sa mai chi te ga drio la maschera ). Però per andar fora a far casin son disponibile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 mi xe anni ormai che son fora trieste sempre per carneval.. e in altri posti no se lo senti minimamente.. pecà Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3n4 Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 mai mancado un carneval, mai mancada 1 giorno dei 5. Sul lavor ciapo ferie, ormai i lo sà de sicuro che el periodo xè mio e mi me trasferiso praticamente a Muja Sto anno vestito novo per mi e mio moroso (a dir el vero no go nainche comincià a taiar la stoffa ancora...azz) e se femo de coniglii... mi rosa e lui azzurro Per el non bever...ehehm.... la vedo dura....el problema xè co vado de gianni corridoio, ormai conoso la mula dentro, semo diventade i punti fissi una per l'altra de carneval hehehhehe e co son la anche se no voio la me slonga qualche bicer sul banco.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 no no no.. carneval no se bevi, son astemio.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 Pol esser che andarò a Muja una serata...ma no me vestirò. Xè anni che no me metto in maschera ormai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3n4 Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 no no no.. carneval no se bevi, son astemio.. xè come andar in cesa e bestemiar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 xè come andar in cesa e bestemiar infati fazo anche quel! beh, mi no so de cossa me vesto, puntassi su un vestito per tuta la compagnia ma manca le idee.. me podesi vistir de peteson.. no saria un gran lavor penso! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted February 11, 2006 Report Share Posted February 11, 2006 mah...l'altro anno el massimo che go fatto xe sta spiturazzarme el viso de gatta con tanto de collarin e oreciete... el resto tutto normale.. ovviamente iero a fotografar la sfilata sto anno proprio non so.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manu68 Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 no me ga mai piasso,neanche de picia... no so,sarà che mi son un "orso" e no me piasi la folla,el casin,el rumor.. e quindi carneval non xe sicuro la festa adatta a mi in piu' son astemia... vestiro' el picio e andaremo in piaza unità la dome pom e il martedi',ma solo perchè el vol tirar coriandoli ai altri muleti,a mi me vien mal all'idea de tuta quela gente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 maschere e robe me ga stufado, capisso adesso mio papà che el diseva Mascherarse? e perchè far finta de esser un altro? che se fa za fadiga a esser se stessi! però go za fato do volte fritole, farò crostoli ,comprerò crafen e se li magneremo in compagnia coi veci amizi. E perchè no, anderò in giro a far un poche de foto, ma no vado fin Muja, anche in cità se vedi un poco.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 maschere e robe me ga stufado, capisso adesso mio papà che el diseva Mascherarse? e perchè far finta de esser un altro? che se fa za fadiga a esser se stessi! però go za fato do volte fritole, farò crostoli ,comprerò crafen e se li magneremo in compagnia coi veci amizi. E perchè no, anderò in giro a far un poche de foto, ma no vado fin Muja, anche in cità se vedi un poco.. Quoto in pieno. Per me carnevale = fritole e crostoli Ho solo un vestito d'emergenza con 2 configurazioni a seconda del umore: Inquisitore della sacra inquisizione e Morte. Basta mettere la machera da teschio e tirar fuori la falce e sono a posto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 Quest'anno non posso mancar! go anche compra el vestito per mio moroso, lui non se ga mai vesti e non xè mai sta a Muja in quei giorni... quindi x lui sarà la prima volta! Lui ga el vestito de lince e mi de mukka milka! Jena:..... conigli??? rosa e azzurrooo??? oi oi ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 Odio el Carneval quale motivo de mascherarse Za nella realtà gavemo una maschera, inutile mettersene altre (percezion pirandelliana ) Per le fritole e i crostoli, quoto chi me ga precedudo nei messaggi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 Anche mi son un de quei che eviterà acuratamente de vestirse per carneval (za son un'carneval de mio ), e no penso che andarò in giro a vardar le maschere. Per quanto riguarda fritole e crostoli, comunque, son sempre pronto a far un'strapo ala regola . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3n4 Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 Jena:..... conigli??? rosa e azzurrooo??? oi oi ... zizizi ghhghg quale motivo de mascherarse Za nella realtà gavemo una maschera, inutile mettersene altre el Carneval iera la "festa del popolo" La gerarchia casca e i rapporti diventa spontanei, liberi e disinibiti, superando i freni imposti dalle convenzioni sociali e le barriere creade dalle differenze d' età, de classe e de sesso. El singolo se spoia della sua individualità per fonderse e confonderse nel vortice della festa; l’ebbrezza, la danza, la musica permi de liberarse del proprio io contingente per ritrovarse con gli altri a condivider emozioni comuni che esula dalla sfera quotidiana. E prima del cristianesimo iera una sorta de "sfogo" per i schivi che viniva lasadi liberi de festeggiar e addirittura prenderse beffa dei paroni. O almeno questo iera el significato adesso xè una tradizion, come tante altre tradizioni che pol esser el nadal, el capodanno, ecc ecc. No te festeggi forse capodanno o nadal?? Poi, beh, a vari no ghe piasi, mi inveze lo adoro (ma no adoro i deficenti che se imbalina de brutto e fà danni). Me piasi l'occasion de festeggiar in compagnia, de vestirse e ciorse pel fiocco l'un l'altro per come o de chi se se ga conzado... insomma xè una sorta de giogo, de momento in cui tornar fioi e accantonar per un attimo tutti i problemi che ne assilla nel tran-tran quotidiano. Sopratutto xè una nostra tradizion e come tutte le tradizioni và preservade per saver chi semo e da dove vinimo. e poi fu detto .... Semel in anno lecit insanire de gustibus............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 adesso xè una tradizion, come tante altre tradizioni che pol esser el nadal, el capodanno, ecc ecc.No te festeggi forse capodanno o nadal?? Beh xe diverso... qua se mescola el sacro col profano A parte i scherzi, no me ga mai piasso vestirme in maschera...za de picio iero avvezzo a ste robe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 orca che discorso filosofico.. cmq el tien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 Oh, son in bona compagnia! Neanche mi son una patida del Carneval! Cmq mi go anche provado a no sentirme ridicola a indossar un costume e a divertirme, ma proprio no me riesci..xe più forte de mi! No me piasi e basta! Lo scorso anno, poi, son stada trascinada a Muja da mia moroso e go solo becado freddo!..no voio proprio ripeter l'esperienza! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 A quanto par non semo molto carnevaleschi noi eh? [non xe una critica....xe solo una constatazione ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 A quanto par non semo molto carnevaleschi noi eh? Già! E son contenta de esser in bona compagnia (soprattutto se la vostra)! Za pensavo de esser la pecora nera del SdS! Cmq x mi Carneval no se salva nemmeno co le fritole (che no me piasi per niente!)...forsi coi crostoli (un ogni tanto me fa piazer magnarlo!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 (edited) Non xè che me piasi tanto el carneval però un per de anni me son vestido insieme con gli amici,go anche le foto e ve le mostreria volentieri ma non rivo a metterle su son un poco impedido però se guardè a sinistra Edited February 21, 2006 by tifone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J3n4 Posted February 12, 2006 Report Share Posted February 12, 2006 orca che discorso filosofico.. cmq el tien chi?cosa?dove?quando? ma sopratutto perchè?? Comunque tornando al discorso "perchè mascherarse", insomma conoso tanti che durante tutto l'anno se tien una maschera addosso... e perchè noi per un anno no podesimo far la buffonada e ciapar pel fiocco chi che no riva a smascherarse durante l'anno?? un altro modo de poderla veder okok , no steme linciar dei , go capido che no ve piasi carneval.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts