Jump to content

carneval in avicinamento

dido76

Recommended Posts

carneval xè quasi pronto a bater sula porta de casa...ve vestì? no?de cosa pense de mascherarve?e dove andarè de bel?

e me racomando...poco :petesoni::petesoni::petesoni::petesoni::vino::piria::piria::piria: che se no :blearghh: o :cesso: o ve zerchè in giro x qualche calle e noi dovemo :search: e dopo i altri disi :cherobeara: e voi diventè :rosso: ....

in realtà divertive...e se farè fotopost xè ancora + divertente :fiuclap: che noi dovemo :merodolodalrider::DDDD:foracolcul:

• Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mai mancado un carneval, mai mancada 1 giorno dei 5.

Sul lavor ciapo ferie, ormai i lo sà de sicuro che el periodo xè mio e mi me trasferiso praticamente a Muja :p

Sto anno vestito novo per mi e mio moroso (a dir el vero no go nainche comincià a taiar la stoffa ancora...azz) e se femo de coniglii... mi rosa e lui azzurro :D

Per el non bever...ehehm.... la vedo dura....el problema xè co vado de gianni corridoio, ormai conoso la mula dentro, semo diventade i punti fissi una per l'altra de carneval hehehhehe e co son la anche se no voio la me slonga qualche bicer sul banco.... :petesoni:

no me ga mai piasso,neanche de picia...

no so,sarà che mi son un "orso" e no me piasi la folla,el casin,el rumor..

e quindi carneval non xe sicuro la festa adatta a mi O|

in piu' son astemia...

vestiro' el picio e andaremo in piaza unità la dome pom e il martedi',ma solo perchè el vol tirar coriandoli ai altri muleti,a mi me vien mal all'idea de tuta quela gente :ehno:

maschere e robe me ga stufado, capisso adesso mio papà che el diseva Mascherarse? e perchè far finta de esser un altro? che se fa za fadiga a esser se stessi!

però go za fato do volte fritole, farò crostoli ,comprerò crafen e se li magneremo in compagnia coi veci amizi.

E perchè no, anderò in giro a far un poche de foto, ma no vado fin Muja, anche in cità se vedi un poco..

maschere e robe me ga stufado, capisso adesso mio papà che el diseva Mascherarse? e perchè far finta de esser un altro? che se fa za fadiga a esser se stessi!

però go za fato do volte fritole, farò crostoli ,comprerò crafen e se li magneremo in compagnia coi veci amizi.

E perchè no, anderò in giro a far un poche de foto, ma no vado fin Muja, anche in cità se vedi un poco..

Quoto in pieno.

Per me carnevale = fritole e crostoli :p

Ho solo un vestito d'emergenza con 2 configurazioni a seconda del umore:

Inquisitore della sacra inquisizione e Morte. Basta mettere la machera da teschio e tirar fuori la falce e sono a posto.

Jena:..... conigli??? rosa e azzurrooo??? oi oi ...  :p

zizizi ghhghg :grin:

quale motivo de mascherarse  Za nella realtà gavemo una maschera, inutile mettersene altre

el Carneval iera la "festa del popolo"

La gerarchia casca e i rapporti diventa spontanei, liberi e disinibiti, superando i freni imposti dalle convenzioni sociali e le barriere creade dalle differenze d' età, de classe e de sesso. El singolo se spoia della sua individualità per fonderse e confonderse nel vortice della festa; l’ebbrezza, la danza, la musica permi de liberarse del proprio io contingente per ritrovarse con gli altri a condivider emozioni comuni che esula dalla sfera quotidiana.

E prima del cristianesimo iera una sorta de "sfogo" per i schivi che viniva lasadi liberi de festeggiar e addirittura prenderse beffa dei paroni.

O almeno questo iera el significato :D

adesso xè una tradizion, come tante altre tradizioni che pol esser el nadal, el capodanno, ecc ecc.

No te festeggi forse capodanno o nadal?? :p

Poi, beh, a vari no ghe piasi, mi inveze lo adoro (ma no adoro i deficenti che se imbalina de brutto e fà danni).

Me piasi l'occasion de festeggiar in compagnia, de vestirse e ciorse pel fiocco l'un l'altro per come o de chi se se ga conzado... insomma xè una sorta de giogo, de momento in cui tornar fioi e accantonar per un attimo tutti i problemi che ne assilla nel tran-tran quotidiano.

Sopratutto xè una nostra tradizion e come tutte le tradizioni và preservade per saver chi semo e da dove vinimo.

e poi fu detto .... Semel in anno lecit insanire :paiazorendo:

de gustibus............. :lol:

adesso xè una tradizion, come tante altre tradizioni che pol esser el nadal, el capodanno, ecc ecc.

No te festeggi forse capodanno o nadal?? :p

Beh xe diverso... qua se mescola el sacro col profano :D

A parte i scherzi, no me ga mai piasso vestirme in maschera...za de picio iero avvezzo a ste robe :)

Oh, son in bona compagnia! Neanche mi son una patida del Carneval! :piacere:

Cmq mi go anche provado a no sentirme ridicola a indossar un costume e a divertirme, ma proprio no me riesci..xe più forte de mi! No me piasi e basta! :piovaintesta:

Lo scorso anno, poi, son stada trascinada a Muja da mia moroso e go solo becado freddo!..no voio proprio ripeter l'esperienza! :ehno:

A quanto par non semo molto carnevaleschi noi eh? :D

Già! E son contenta de esser in bona compagnia (soprattutto se la vostra)! :amicici: Za pensavo de esser la pecora nera del SdS! :lol:

Cmq x mi Carneval no se salva nemmeno co le fritole (che no me piasi per niente!)...forsi coi crostoli (un ogni tanto me fa piazer magnarlo!).

Non xè che me piasi tanto el carneval però un per de anni me son vestido insieme con gli amici,go anche le foto e ve le mostreria volentieri ma non rivo a metterle su son un poco impedido :p:p:p:p però se guardè a sinistra :supermona::supermona:

Edited by tifone

orca che discorso filosofico.. cmq el tien

O| chi?cosa?dove?quando? ma sopratutto perchè?? :p

Comunque tornando al discorso "perchè mascherarse", insomma conoso tanti che durante tutto l'anno se tien una maschera addosso... e perchè noi per un anno no podesimo far la buffonada e ciapar pel fiocco chi che no riva a smascherarse durante l'anno?? :ehsi:

un altro modo de poderla veder

okok , no steme linciar dei :baston: , go capido che no ve piasi carneval....

:monaetandul: