molly Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 ciao raga, son qua da poco, xe sai bel sto forum.. mi volevo saver se ve piasi quel che i ga fatto in piazza goldoni o la statua all'inizio del viale e le altre ristrutturazioni della città, tipo marina, là dove xe la piscina nova ecc ecc... mi son abbastanza pessimista e devo dir che i me sta rovinando la mia amada Trieste...voi cosa disè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Ben rivada Gavemo za verto tuti sti argomenti. Se te fa piazer leger e agiunger le tue considerazioni, te pol cominciar da questi. Viale Piazza della Legna (Goldoni) El topic urbanistico Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted February 21, 2006 Author Report Share Posted February 21, 2006 immaginavo.. ma non li trovavo.. vado in quei topic allora e questo podè chiuderlo pur... scuseme se fazo casini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts