Jump to content

Recommended Posts

Posted

Visto che tanti parla de sto sito ufficiale, votemo per veder che umori tira su sto argomento...

Personalmente nol me piasi: per esser un sito ufficial de una squadra de serie b, no so cossa i speta a metterlo a posto. Non go niente contro la società, sia ben chiaro, però me xe oscuro el fatto che no i vol cambiar le robe in questo frangente, buh :cherobeara:

:bye:

Posted

Io ho votato brutto, perchè il sito uffciale è davvero molto poco aggiornato e gestito malissimo. Però dire orrendo mi sembra eccessivo, anche perchè un pur minimo sforzo è sempre stato fatto per crearlo, mica è venuto su da sè! E poi, volenti o nolenti, bisogna riconoscere che anche se tutti lo "ripudiano", alla fine ci ritroviamo in tantissimi (me compreso...) a scrivere sul forum. Lo considero pur sempre un luogo di "aggregazione" tra tifosi, ma ci sarebbe tanto da lavorarci su! Se devo dare un voto da 1 a 10 dico 4,5! Comunque preferisco di gran lunga questo sito e tanti altri (compreso il mio :p ) che parlano della nostra amata Triestina!

Posted

Mi penso che la Trie non meriti un sito del genere..

..nol me piasi per niente, nol xè aggiornado, l'unica roba che funzia là xè el forum, e neanche quel xè un granchè..

:bye:

Posted

inanzi tuto saludo tuti perche' xe la prima volta che scrivo su sto forum, cmq el fa pietà, lasando perder el fato che el xe aggiornado a tre o quatro giorni prima, el ga un forum che per zercar un argomento bisogna perder un giorno, el ga una sezion foto uguale a zero, non el ga una sezion audio e video no esiti comenti delle partide... come disevo el fa pieta. Se un ga de 'ndar in trasferta no el sa dove andar, le squadre aversarie, boh cosa xe. Mah cosa dir secondo mi xe meio che i perdi tempo altrimenti

Posted
inanzi tuto saludo tuti perche' xe la prima volta che scrivo su sto forum (CUT)

(OT) Benvenudo sempreintur, passa ben el tuo tempo libero assieme a sta maniga de petesoni :bye:

Posted

Sono senza parole... :huh:

Stanno aggiornando il sito ufficiale!!! E le news sono sempre puntuali, hanno inserito dopo poche ore dalla fine della gara contro il Treviso il tabellino! E poi nella sezione "Squadra", hanno messo la foto di questa stagione, con a lato i vari link per ogni giocatore!!!

Che qualcosa stia cambiando??? :confused:

Posted

Ma devo proprio dirve ? ma no dei xe meio de no ...

me limito a dir che ghe ne xe tanti meio, adirittura amatoriali che pol farghe le scarpe a quel condoto ! :down: