Stefano79 Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Prendendo spunto dal discorso sulla pubblicità telefonica dei vari provider adsl, me xè venù in mente che esisti ancora la classica pubblicità cartacea che, puntuale come el solstizio, vien depositada ogni giorno nelle nostre minuscole cassette della posta. Come ve comportè quando i ve sona el campanel ogni mattina per imbunirve de carte? E soprattutto...cosa pensè del fatto che gli addetti al settore se ne sbatti altamente dei divieti affissi su molti portoni? Per chi no lo savesi, esisti la possibilità de "pretender" in maniera ufficiale (con tanto de marca da bollo e firma del comun, per capirse) che no ve vegni consegnada alcuna pubblicità. Ma ve garantiso che in molti condomini i sona lo stesso. Scrivè, scrivè...che son curioso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iaga Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Mi go casetta.. e noi me sona per meterme la pubblicità.. No go sto problema! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 mi no vivessi senza pubblicità ion ufficio.. co vado in bagno diventassi tutto cussi triste senza volantini publicitari.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted March 27, 2006 Report Share Posted March 27, 2006 Mi no verzo, po i la metti istesso perchè xe el apriporta de un ufficio, ma zerco de ciorla quando che vado fora de casa, cussì no la riva gnanca in casa e la va dritta nel scovazzon dela carta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Nelle ore de attività postale praticamente no son casa mai, cmq se i sona o verzo oppure continuo a farme i affari miei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 28, 2006 Author Report Share Posted March 28, 2006 Disemo che la roba seccante xè quando se va in vacanza. Se vado via per una settimana i mati me intasa la cassetta nel giro de 2-3 giorni. E la vera volta che riva el postin a portarme una bolletta o una raccomandata, nol ga più spazio dove metter e ghe toca pozarla da qualche parte dove chiunque pol ciorla... In alcune città i se ga fatto furbi però...per esempio quando iero ad Ancona go visto che là i usa tacar una grande cassetta fora del porton con la scritta "pubblicità condominiale". Quindi co i mati passa i metti là...e se i sona nisun ghe verzi. No ghe volesi tanto a far anche qua de noi una roba simile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 OT se ghe xe qualche cultore de sta religion spero no se offendi, ma me da più sulle scatole i testimoni de geova che i vien a sonar e risonar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 gavendo fatto anche la distribuzion dei volantini go visto che per lo più xe muli che fa sto "lavor" per cui li capiso... poi se go voia de alzarme ghe verzo altrimenti che ghe verzi la porta qualcun altro tanto non i sona mai più de una volta a campanel go nota... mi rispettavo gli avvisi appesi ai portoni de chi non voleva pubblicità però savè che seccante che xe camminar e camminar fin a trovar un porton senza la scritta... e poi ve dirò... a volte me servi la pubblicità della coop o del famila o de mediaworld... o perlomeno me interessa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Mi non me da fastidio, anzi go qualcosa de leger nei momenti morti... Per el fatto che i soni el campanel... qua de mi i sona poco... Cmq non me disturba più de tanto... alla fine so che xè un lavor anche quel, lo go fatto anche mi..una miseria te ciapi ... quindi ghe verzo volentieri.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Neanche a mi me disturba più de tanto. Ghe xe anche delle belle offerte sui volantini che i te lassa de solito Quel che proprio no sopporto xe la pubblicità elettorale In sti giorni go la cassetta piena de "scovazze" de sti politici che no i ga ancora capido che alla gente ghe dà fastidio tutta sta pubblicità Per no parlar de quei che passa con la macchina e l'altoparlante a zigar vota per questo o vota per quel. Grrrrrrr De solito i passa quando stago fazendo la pennichella... EDIT Uh...me go dimenticado...in porton, per ogni evenienza, go un cestin per buttar subito la roba che no me va Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 28, 2006 Author Report Share Posted March 28, 2006 gavendo fatto anche la distribuzion dei volantini Anche mi go fatto per un periodo, tanti anni fa. E iera proprio i miei capi che spesso me diseva de sonar dove xè i divieti e de farse verzer "ad ogni costo", perchè magari là abitava uno dei clienti che ghe commissiona la distribuzion Comunque solidarietà per i muli che fa sto lavor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted March 28, 2006 Author Report Share Posted March 28, 2006 ma me da più sulle scatole i testimoni de geova che i vien a sonar e risonar. Quei de mi vien poco...al massimo ghe digo che no son credente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguanadan Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 A Torino quasi tutti i campanelli alll'ingresso hanno la scritta 'questo condominio non vuole ricevere pubblicità a norma della legge' eccetera. Me la portano sempre lo stesso... il discorso vacanze di Stefano è verissimo, ed è quella la cosa che disturba di più... mah... quanto spreco... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Comunque solidarietà per i muli che fa sto lavor... Giusto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 mi no vivessi senza pubblicità ion ufficio..co vado in bagno diventassi tutto cussi triste senza volantini publicitari.. Mi go el bugiardello per quel... A parte i scherzi, per fortuna mi no go sto problema perchè son sul lavor, ma quando me sucedi che son casa se sento in contemporanea che ghe sona el campanel dela mia vicina, no me alzo nianche per andar a risponder che tanto so che xè lori al 99%. E se verificasi quel 1% che xè qualchedun altro, vol dir che sonerà ancora una volta prima de andar via Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguelsonmi Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 No go de agiunger molto de più de quel che za xe stado dito, comunque se i sona a l'inizio, co sento "publicità", son secado, ma poi penso a sti poveri muli che ghe toca lavorar per poche lire e ghe verzo. Quanto ala publicità ricevuda, legio sempre quela dei prodoti tecnologici, cusì me permeti de eser agiornado su prezi e modeli, ma no go mai comperado niente che fosi publicizado in sto modo. No volutamente, ma dixemo che la publicità no me ga fato corer a comperar. La publicità eletorale la trovo stupida, no la dixi asolutamente niente. L'unica roba interesante che podesi eser, l'elenco completo dei candidati locali, praticamente no se lo trova mai. Quel che detesto profondamente xe la publicità per strada, sopratuto quela mesa su auto e moto, che poi la finisi regolarmente a sporcar le strade. No capiso perché no i ghe conza dele sonore multe, e inveze dovemo sempre pagar noi le pulizie o tignirse le strade sporche. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguelsonmi Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Ah, dimenticavo... la publicità religiosa! Co iero più giovine e no gavevo la partner, iero sempre interesado a ste nove "sette" (no parlo dei testimoni), perché i contava de mule super e super disponibili ! Ma le poche esperienze in questo campo no ga mai dimostrado la realtà de queste "legende". Forsi in altri paesi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Ah, dimenticavo... la publicità religiosa! Co iero più giovine e no gavevo la partner, iero sempre interesado a ste nove "sette" (no parlo dei testimoni), perché i contava de mule super e super disponibili ! Ma le poche esperienze in questo campo no ga mai dimostrado la realtà de queste "legende". Forsi in altri paesi... Oh signor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 concordo con cucciolina sulla pubblicità elettorale de sti giorni.. la cassetta trabocca de sti volantini e quei si che me sta sulle scatole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theoreds Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Quel che detesto profondamente xe la publicità per strada, sopratuto quela mesa su auto e moto, che poi la finisi regolarmente a sporcar le strade. No capiso perché no i ghe conza dele sonore multe, e inveze dovemo sempre pagar noi le pulizie o tignirse le strade sporche. Quoto e straquoto!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
puromalto Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Mi stago in pien centro e i riva a impinirme la cassetta della posta anche tre volte al giorno Se son a casa i me sona a tutte le ore... Anche mi co iero mulon go porta in giro volantini però ultimamente i sta veramente esagerando!! Prima o dopo butero in scovaze insieme alla pubblicità anche qualche roba de importante!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cat832 Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Mi coi sona e sento che xe pubblicità nn verzo automaticamente, tanto xe sempre qualchedun nel stabile che ghe pensa............ infatti anche mi co vado in ferie go un mucio de scovaze nella cassettina che a volte straripa Ma cosa volè farghe, tanto i ghe sarà sempre, daltronde anche lori devi lavorar per magnar anche se xe un lavoro fastidioso come le centraliniste che te telefona sempre co te magni, per rifilarte contratti vari o mobili. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Quel che detesto profondamente xe la publicità per strada, sopratuto quela mesa su auto e moto, che poi la finisi regolarmente a sporcar le strade. No capiso perché no i ghe conza dele sonore multe, e inveze dovemo sempre pagar noi le pulizie o tignirse le strade sporche. Quoto e straquoto!! Multe normali per quei che metti la pubblicità sull'auto ma super multe a quei che ciapa e butta per terra el volantin. A mi non me da fastidio la pubblicità che trovo in cassetta anzi me la leggio sempre tutta magari trovo qualcossa de interessante che pol servirme come l'ultimo telefonin che me son comprado. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliet Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 ghe verzo senza problemi no me dà fastidio e nn capisso neanke xkè dovessi dar fastidio. me urta la maleducazion dela gente ke le buta per tera in porton. ghe pesa portarse a casa un deplian? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts