tuxav Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 meto qua due foto fate del lagheto de Percedol, fate sto dopopranzo... go lasa el bilanciamento bianco in automatico, scatto in raw, tempo circa 0.3 sec (grasie al cavaleto de trert) e co son torna casa go visto che no xe el caso de lasar far tuto ala machina... eco la prima foto (originale, bil automatico): ed eco la seconda metendo el bilanciamento bianco su 'ombra': no pensavo tanta diferenza, meno mal che esisti el raw cusi la prox volta me savero regolar specie se vojo far qche scato diretamente in jpg e no perder 10 ani con PS Viva el RAW anche da parte mia Cita
saretta Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 Eco.. a proposito del bilanciamento del bianco... mi papà me disi che go de far sto bilanciamento, mi non so far.. ma non xè automatico? Cita
trert Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 el bilanciamento del bianco sulla digitale xe in automatico.. poi dipendi anche dalla macchina, certe ga diverse opzioni (luce diurna, neon, tungsteno ecc.) bisogna veder che problemi ga le tue foto, magari le pendi su qualche color.. tipo che predomina el blu o el rosso.. cmq AV, 3sec su PS te ghe sta! ma molto ben pensando che te ga fato con un click.. Cita
saretta Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 Ma... i me disi che el bianco xè troppo luminoso.. MI invece me par che le vadi ben.. Prox volta te porto la machina e te guardi ti che te son esperto! Cita
babatriestina Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 Mi, se no ghe xe luci particolari come in interno, tegno de solito el bilanciamento del bianco impostado su ombra, che le macchine ( almeno le mie, una canon e una Fuji compatte) tendi se no a butar sul celestin, come a compensar el sol.( go trovado sto consiglio de un fotografo su una rivista, no xe solo che idea mia) per i interni, xe diferenza ecome, anche se a volte senza modificar i interni con lampadine ga una luce gialeta che no me par mal. Se se ga de far el bilanciamento manual, (la mia Canon lo ga, la Fuji no), se imposta el manual e se punta una roba che dovessi esser bianca, la pagina de un libro, xe come dirghe: Questo xe el bianco, te ga capido?". fidandose dela machina e lassandolo in automatico, in media no xe problemi, se o pol doprar anca per darghe tonalità particolari a una foto. Cita
trert Inviato 2 Aprile 2006 Segnala Inviato 2 Aprile 2006 beh.. el bilanciamento del bianco in automatico varia da macchina a macchina.. cmq in linea de massima in esterni le foto con un bon processor dovesi rivar a tignir i colori più naturali posibili.. per mi i programini che te imposti i vari colori xe una menada.. xke xe meio gaver una foto in originale e dopo cambiarla in post che gaver una foto modificada che no te rivi tornar indrio.. steso esempio podesi valer per un bianco nero o un sepia.. molto meio farlo dopo!! va ben sareta.. anche se se vedemo de sera e de sera xe solo luci artificiali.. ma faremo!! Cita
tommy781 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 il bilanciamento del bianco và facilmente in crisi, soprattutto se nella scena vi sono contrasti poco netti e la macchina non riesce ad interpretare nel giusto modo il calore della luce. l'uomo vede un foglio di carta sempre bianco sia sotto il sole che sotto una lampadina ma in realtà il suo colore varia, semplicemente il nostro cervello elabora le informazione e ce lo fa percepire sempre bianco. per una macchina è un pò diverso, se cambi il calore della fonte luminosa cambia anche il colore che rifletterà l'oggetto. per questo su praticamente tutte le macchine oltre a poter scegliere il tipo di luce: diurna, nuvoloso ecc...si può impostare il bilanciamento del bianco. personalmente lo faccio sempre in interni o con l'uso del flash, rimediare al pc si può ma non sempre con gli stessi risultati che si ottengono perdendo due secondi per impostare il bianco manualmente. ovviamente un bilanciamento del bianco errato compromette tutta la gamma cromatica e quindi tutti i colori risulteranno sfalsati. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.