cucciolina Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Venerdì sera gavevo intenzion de andar a zena fora. Pizza o panin (per mi xe uguale). Chi ga voia? E se gavè voia cossa preferì? Attendo con impazienza le vostre pregiate risposte Cita
SandroWeb Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Pregiate risposte? El rafredor te ga dà alla testa Presente Cita
trert Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 non posso.. però vedo de ragiungerve in terza serata.. Cita
SandroWeb Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 però vedo de ragiungerve in terza serata.. Cioè dalle 2 in poi? Cita
trert Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 si sandro.. giusto un scampon x dir: io c'ero! Cita
Kiriranshelo Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 ma come.. stavo per dir che per mi va ben ma no vien nissun? betta? zenemo mi e ti e sandro ? Cita
Stefano79 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Se fossi sabato no gaverìa problemi Cita
cucciolina Inviato 5 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 5 Aprile 2006 betta? zenemo mi e ti e sandro ? Beh.....saremo in pochi ma boni Proprio nessun altro vol venir?? Cita
assist Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Mi per esigenze lavorative a zenar no poso venir......se volè se vedemo after dinner Cita
Maurizio72Ts Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Proprio nessun altro vol venir?? Se no vol vignir nissun con ti cara ( ) cucciolina, vol dir che vegno mi ah... . Cita
Cat832 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Visto che vien kiri saria tentada de vegnirghe anche mi, ma purtroppo finiso sempre tardi de lavorar el venerdì, infatti nn ciogo quasi mai appuntamenti per zena, perchè rivo sempre in ritardo, al limite se dopo andè a bever una bona birra el Bire sulle rive ve raggiungo dopo, anzi visto che xe praticamente tacado al mio lavoro se andè a zenar là vegno anche mi, cusì se finiso tardi nn go problemi. Saveme dir.... Cita
cucciolina Inviato 5 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Ma perchèèèèèèèèè nissun vieeeeeeeen Ghe sarà anche un graditissimo ospite con noi Cita
Tonio Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Ghe sarà anche un graditissimo ospite con noi xè un modo x attirar gente?? Cita
polpetta Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Mi per esigenze lavorative a zenar no poso venir......se volè se vedemo after dinner ci ci si vede dopo cenaaaaaaaaaaaaaaa Cita
Maurizio72Ts Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 xè un modo x attirar gente?? nono... confermo (grazie a miei fidatissimi informatori) che l'ospite ghe sarà, solo che per motivi de privacy no posso dirve chi che xe , altrimenti ris'cio el linciagio sula publica piaza Cita
iaga Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Se so in anteprima chi xè l'ospite vegno.. altrimenti no Cita
Tonio Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Se so in anteprima chi xè l'ospite vegno.. altrimenti no già!! quoto... poi magari el me sta antipatico... cmq scherzi a parte, son a sisti bloccado, indi no rivo a venir...sennò volentieri!! ve vederò de persona prima o poi!!! cussì se faremo una (ma anche de + se volè) Cita
Cat832 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 ma come mi go dito che vegno se andè a magnar al bire, visto che anche là i fa panini e altro e sopratutto ottimissime birre (che xe la roba + importante). Se andè de qualche altra parte zerco de vegnir losteso anche se nn posso assicurarve la mia puntualità in quella sera. Cita
Kiriranshelo Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 nooo a magnar al bire noooo... l'ultima volta che go magnado al bire go fatto la fame... una bona pizza da qualche parte? me piaseria tanto andar alla pizzeria "La Torre" .. go zercado de andarghe de recente ma go trovado giornada de chiusura... venerdì dovesi esser libero Cita
cucciolina Inviato 6 Aprile 2006 Autore Segnala Inviato 6 Aprile 2006 Se so in anteprima chi xè l'ospite vegno.. altrimenti no Eh.....no posso dir de più Chi vegnerà vederà el graditissimo ospite :s'ciopado: @Kiri Pizza? Per mi va benonon Se anche ai altri ghe va ben, podemo andar alla Torre Cita
Cat832 Inviato 6 Aprile 2006 Segnala Inviato 6 Aprile 2006 nooo a magnar al bire noooo...l'ultima volta che go magnado al bire go fatto la fame... una bona pizza da qualche parte? me piaseria tanto andar alla pizzeria "La Torre" .. go zercado de andarghe de recente ma go trovado giornada de chiusura... venerdì dovesi esser libero bhe, alora niente, strano però, o te son diventado ti un pozzo senza fondo o quei che me ga dito che se magna ben i se accontenta de poco..... Comunqe va benissimo la pizza, e se la torre xe quela che penso i fa pizze bonissime Se prenotè per le 8.30 9 aggiungè 2 posti. Fazeme saver che ve dago conferma stasera cusì se nn vegnimo, casomai ve raggiungemo dopo se andè de qualche parte a bever qualcosa. Cita
miccio1978 Inviato 6 Aprile 2006 Segnala Inviato 6 Aprile 2006 Quoto cat. PIZZIAMO!!!!!!!!!!!!!!!!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.