Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

beh prima de tuto eser verta solo pochi giorni, gaver vin e salumi prodoti da lori, tavoli e sedie semplici, no posade, ovi duri e sopratuto spazio x far una cantada :D se dopo ala fine ofri un grapin tanto mejo :D

Inviato

osmiza per mi ga de eser:

ben segnalada da frasche, no tropa gente, e per niente fine..

x quanto riguarda cibo.. formagio e salumi minimo.. poi se ghe xe olive e sottooli ok.. ma xe in più..

ed ovi duri sempre!!

per el vin.. beh.. mi no son schizignoso.. basta che el vadi zo!

cmq.. me piasesi che le osmize le seri all'una e no prima.. :(

Inviato

Un ambiente tranquillo con gente simpatica dove se pol bever un bicier de Teran,Refosco o Bianco in bona compagnia magnando una picolezza :vino::vino:

Inviato

mi diria bon vin... non me intendo ma se xe bon se senti ... poi bon magnar e prezzo decente (non digo bassissimo ma neanche caro, insomma una roba giusta), poi me piasi sai quanto xe un do veci con armonica che canta roba triestina e unirse al coro :lol: anche se son stonadissima... ma per fortuna tutti imbriaghi e nessun se acorzi :lol:

Inviato

Posto tranquillo, paroni de casa cocoli e quei dai 60 in su anche carighi.

Giardin bastanza grande per sentarse fora su rigorose sedie de plastica e/o panche da sagra.

Magnar e bever tutto de casa.. (ma se peveroni e melanzane soto oio e/o olive no xè de casa, no me rabio)

Ma soprattutto.. la stalla con le mucche..

:bye:

Inviato

Bon.. no xè che scarto.. qua me se chiedi de descriver un'osmiza doc ..

..secondo el mio punto de vista..

..e mi me piasi le mucche :D eheheh cosa go de dir ancora?!?! :D

Sicuramente se un'osmiza no ga le mucche no xè che resto fora :D

:bye:

Inviato

Oltre alle robe che xe stade za dite, assieme alle armoniche dei veci manca qualchedun che soni la chitarra, con annesso qualchedun che el canti e che rivi a coinvolger tutta l'osmiza a cantar (me par de riviver una situazion de qualche settimana fa :D)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro