polpetta Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 come da titolo mi non son bevitrice.. e voi tutti lo save credo.. ma son curiosa lo stesso Cita
tuxav Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 beh prima de tuto eser verta solo pochi giorni, gaver vin e salumi prodoti da lori, tavoli e sedie semplici, no posade, ovi duri e sopratuto spazio x far una cantada se dopo ala fine ofri un grapin tanto mejo Cita
cocal Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 senza dubbio un ambiente no troppo finotto, per no dir laido... po mi che son vizià diria anche bon vin... ma dopo i primi biceri tutto diventa relativo Cita
trert Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 osmiza per mi ga de eser: ben segnalada da frasche, no tropa gente, e per niente fine.. x quanto riguarda cibo.. formagio e salumi minimo.. poi se ghe xe olive e sottooli ok.. ma xe in più.. ed ovi duri sempre!! per el vin.. beh.. mi no son schizignoso.. basta che el vadi zo! cmq.. me piasesi che le osmize le seri all'una e no prima.. Cita
gufo805 Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Concordo + o - con tutti voi xrò ghe voleria che i se dia una calmada coi prezzi.!!! Cita
pinaard Inviato 4 Aprile 2006 Segnala Inviato 4 Aprile 2006 Loco tranquilo, salumi no ciolti de supermercato, careghe e tavoli ravicinadi per star tuti in clapa e.... sì, xè proprio ela, la vinaza fata in casa che tanto felice me fa! Cita
Stefano79 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Quoto pienamente Tuxav (che casualmente xe sta el primo a risponder a questa discussion ) Cita
cenerentola82 Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 panzeta parsuto formaio oviduri bianco e nero Cita
assist Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Sicome me piasi magnar.....diria un bon assortimento de salumi Cita
diego Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Un ambiente tranquillo con gente simpatica dove se pol bever un bicier de Teran,Refosco o Bianco in bona compagnia magnando una picolezza Cita
molly Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 mi diria bon vin... non me intendo ma se xe bon se senti ... poi bon magnar e prezzo decente (non digo bassissimo ma neanche caro, insomma una roba giusta), poi me piasi sai quanto xe un do veci con armonica che canta roba triestina e unirse al coro anche se son stonadissima... ma per fortuna tutti imbriaghi e nessun se acorzi Cita
iaga Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Posto tranquillo, paroni de casa cocoli e quei dai 60 in su anche carighi. Giardin bastanza grande per sentarse fora su rigorose sedie de plastica e/o panche da sagra. Magnar e bever tutto de casa.. (ma se peveroni e melanzane soto oio e/o olive no xè de casa, no me rabio) Ma soprattutto.. la stalla con le mucche.. Cita
Starlite Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Concordo con Tuxav. Importante xe che no gabi petrolio de bever Cita
saretta Inviato 5 Aprile 2006 Segnala Inviato 5 Aprile 2006 Mi come ti polpy non bevo vin... quindi x mi in osmiza, e ghe vado poco, ga de esser bona roba de sbecolar! Cita
trert Inviato 6 Aprile 2006 Segnala Inviato 6 Aprile 2006 Ma soprattutto.. la stalla con le mucche.. orca cio.. te ne scarti parecchie allora!! Cita
iaga Inviato 6 Aprile 2006 Segnala Inviato 6 Aprile 2006 Bon.. no xè che scarto.. qua me se chiedi de descriver un'osmiza doc .. ..secondo el mio punto de vista.. ..e mi me piasi le mucche eheheh cosa go de dir ancora?!?! Sicuramente se un'osmiza no ga le mucche no xè che resto fora Cita
SandroWeb Inviato 10 Aprile 2006 Segnala Inviato 10 Aprile 2006 Oltre alle robe che xe stade za dite, assieme alle armoniche dei veci manca qualchedun che soni la chitarra, con annesso qualchedun che el canti e che rivi a coinvolger tutta l'osmiza a cantar (me par de riviver una situazion de qualche settimana fa ) Cita
Stefano79 Inviato 10 Aprile 2006 Segnala Inviato 10 Aprile 2006 Basta che nisun osi storpiarme "wish you were here" Cita
tuxav Inviato 10 Aprile 2006 Segnala Inviato 10 Aprile 2006 Basta che nisun osi storpiarme "wish you were here" Giusto quoto e straquoto in osmiza solo canzoni triestine! al bando tuto el resto! :D Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.